Ihmettelen, että noita numeroita ei ole pohdittu tällä palstalla paljonkaan.
Mitä mulla nyt tulee mieleen niistä numeroista
Ne numerothan on 4 8 15 16 23 42
No, ekaksi, se lento, joka putosi saarelle oli 815
Portti, josta lost tyypit (tai Hurley ainakin) astui koneeseen oli 23.
Enempää ei nyt tule mieleen... Mitäs muut luulevat?
Numerot
5
892
Vastaukset
- chili2
eikös hengissä selvinneitä ollu 42?
- Minäääääää
Niinpäs muuten olikin. kts.
- Minääää......
Löysin tällaisen:
Jackin istuinpaikka lentokoneessa oli paikka 42 ja Ana lucian 23. Rousseaun viesti pyöri saarella myös 16 vuotta ja haaksirikkoisten lennon numero oli 815 sekä selviytyneitä oli 48. Sarjan tekijät ovat myös paljastaneet, että tuotantokausien "kestot" saarella vuorokausina ovat näitä numeroja. Ensimmäinen tuotantokausi kuvaa 42 vrk:n aikaa saarella, toinen 23 vrk:n ja kolmas 16 vrk:n.- M.i.i.
Hurley voitti sen pääpotin niillä numeroilla
- nimimerkki
niistä numeroista tulee yhteensä 108 ... eli sama luku kun siellä bunkkerissa , kun piti painaa sitä juttua 108 minuutin välein...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503454Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882208Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si882158Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171980- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar641481- 281426
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301417Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359