Vapaan autoedun verotusarvoa olaan nostamassa reilusti, koska vapaa autoetu ei kannusta energiansäästöön.
Vapaan autoedun ajoneuvoilla jaetaan yksitysajoa paljon enemmän kuin muilla ajoneuvoilla yleensä.
Moni on jo luopunut autoedusta ja siirtynyt joukkoliikenteen käyttäjäksi.
verotusarvo
3
1083
Vastaukset
- Jokke222
Voi olla että joskus nostetaankin mutta
kukaan ei ole luopunut vapaasta autoedusta. - jo siirryin
oman auton käyttöön 12-13 vuoden jälkeen.En nyt sentään julkisille mutta säästösyistä oman auton käyttöön.Työmatka on nykyään sen verran lyhyt että sitä 700 eur/kk en halua maksaa ns. rajoitetusta autoedusta.Kutsutaan kylläkin vapaaksi autoeduksi.Tulot kasvoi kummasti vaikka nyttenkin ajan 3 kk. vanhalla autolla. Noh ei enää 35,000 autolla mutta puolet halvemmalla ja säästöä onkin jo syntynyt.
- Jaakkoaa
Mitä rajoitettua on vapaassa autoedussa?
Jos omaa ajoa on vähän saa verosta alennusta.
Mitähän sinä selität?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161