Viimeksi kirjoitin"päivän sanana"miten Jeesus kertoo olevansa "elämän leipä" ja "lammastarhan portti". Nyt olenn(tulevan seurakuntani pastorin neuvoa noudattaen)lukenut pitempään Johanneksen evankeliumia.
Onkohan sattumaa, että aavistettuaan sen mitä tulee käymään, kuolema, Hän silläkin uhalla, että fariseukset pitäisivät taas hulluna, Hän "ilmoitti"olevansa viinipuu...vai eikö Hän välittänyt mitä me(oksat) Hänestä ajatellaan? (Joh15:1)
Sen Jeesus on ovi-raamatunlausekokoelman kirjoitin vihosta, joka oli pelkkää raamatunlauseita täynnää, mut se katos se vihko.
Nyt mulla on sen tilalla ihan oikee Raamattu ja mä olisin kysynyt teiltä uskovaisilta mitä ootte mieltä Juudaksen kuolemasta näitten kohtien perusteella(Joh.15:12-14)"Minun käskyni on tämä:rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä. Suurempaa rakkautta ei kukaan voi osoittaa, kuin että antaa henkensä ystäviensä puolesta. Te olette ystäviäni, kun teette sen minkä käsken teidän tehdä."
Juudas teki siltä osin sitten ihan oikein, kun antoi henkensä?
Miten Jeesus voi käskeä rakastamaan?
rauhaa
0
249
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066