..vinkeä vonkailija vingahti istuessaan..mihin????
vonkauijooo
14
325
Vastaukset
- beibii...
nastaan...?
tappiin.....!!!!?????
pervokki kirjoitti:
..maailmannappi tappiko..??
vaikka sellanen tappi.....=:8)))))
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
vaikka sellanen tappi.....=:8)))))
..semmonnenn maailmantappi jonka irrottamaal maailmankaikkeus valuu.. mustaan aukkoon..!!!!??
pervokki kirjoitti:
..semmonnenn maailmantappi jonka irrottamaal maailmankaikkeus valuu.. mustaan aukkoon..!!!!??
kysele... tappi.... siis ihan mikä vaan tappi....käyttäköön jokainen mielikuvitustaan....=;0))))))
kysele... tappi.... siis ihan mikä vaan tappi....käyttäköön jokainen mielikuvitustaan....=;0))))))
..en hän mäkään sitä vastausta tiedä..
mut jumavit pitää olla isoo takakapuoli joka maailmantappii istahtaa..pervokki kirjoitti:
..en hän mäkään sitä vastausta tiedä..
mut jumavit pitää olla isoo takakapuoli joka maailmantappii istahtaa..mä aattelin ite sellasta tappia mihkä vaikka oven vois laittaa koukulla auki...heheheheheheheh....
mä aattelin ite sellasta tappia mihkä vaikka oven vois laittaa koukulla auki...heheheheheheheh....
..jokainen mielikuvitusensa mukaa..
- padme_amidala
hetekkaan istahtaessa tuleva ääni : )
- Musta Ritari
tyypin jonka nimi oli Jaromir Pervok. Ihan oikeasti siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418997T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331961Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261779- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941150Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75777