onko hyvin jos 16v nostaa oman painon eli 75kg 18kertaa?
penkkipunnerrus
12
1662
Vastaukset
- jesuitas
on hyffe
- Grift
On se ihan hyvin. Ite en ole normaalilla tyylillä kokeillu, mut sain sotilaspenkkityylil 75 kg:lla 12 toistoa. Pitää koittaa, et paljon sais seiskavitosel normaaleja. Oma paino siis 75 kg ja ikä 15 v, koht 16.
- joku
lyhyt kätinen isorintainen marsu kun tollasii tuloksia vetelet?
- :DD
mitä ny pituus 183-185cm : DDDDDD
- hurjalta tuntuu
75x18=1350kg käytitkö paitaa tai jotain vinssiä kenties..
- -.-
-.-
- repetitions,baby
ihan hyvä toi on puolen vuoden treenillä, itse vedin 16-vuotiaana 100x9 kun olin alottanu salilla käynnin 14 kesäisenä
- välkkyälkky...............
Niitä painoja nostellaan, ei vedetä. Tai kukin tyylillään.
- äks dee
välkkyälkky............... kirjoitti:
Niitä painoja nostellaan, ei vedetä. Tai kukin tyylillään.
äks dee
- conan++++.
hyvä tulos noin nuorelle. itse olen vanha 30 vuotias pieru. 3 vuoden harjoittelu takana 20 toistoa pohjat 100 kilolla. omalla painolla en ole aikoihin kokeillut. omapaino 80kg.
- anon12345
mulla oli heinä elokuu oikeestaa kokonaan taukoa ja osa syyskuustakin. toukokuussa meni 14-16toistoa tuolla painolla.. vois mennä nytten enemmänkin varmaa jos ei olisi ollut tuota huilia^^
- latoneekeri
Iha hyvin. Ite teen 145kg:llä 40 kertaa. Painan 62kg ja täytän 12v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655430Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842747- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191904Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561211Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 901106
- 881105