Tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutten löytänyt mistään vastausta. Eli nyt kun olen vakuuttunut, etten enää halua syödä yhtäkään pilleriä, voinko lopettaa pillereiden syönnin kesken liuskan vai tuleeko odottaa liuskan loppuun? Onko ajankohdalla mitään väliä?
Katsotaan puhkeaako akne vai mitä tapahtuu...
Voiko e-pillerit lopettaa milloin vain?
8
9447
Vastaukset
- -girl-
Itsekin olen piakkoin lopettamassa e-pillereiden syönnin samasta syystä, eli etten halua enää syödä niitä.Kyllä ne voi lopettaa kesken milloin vain, mutta kannattaa kyllä mieluummin syödä liuska loppuun ja sit vasta lopettaa.Itse ainakin sain tämmöisen neuvon äitiysneuvolasta ja niin olen ajatellut toimiakin.
- syödä se liuska loppuun
Joo kannattaa syödä liuska loppuun koska muuten voi olla että alat vuotaa kuin niagara.
- itse haluaa
Periaatteess ei ole mitään väliä, milloin lopetat. Ei tarvitse edes syödä liuskaa loppuun, sill äei se mihinkään tulevan vuodon määrään tule vaikuttamaan.
- loppuun
Syö liuska loppuun, ettei hormonitoimintasi mene täysin sekaisin.
- niinmiten
Eli jos lopettaa kesken liuskan, niin milloin kuukautiset alkavat? Hetikö lopettamisen jälkeen?
- Vaikka..
liuskan lopettaa kesken, tulee tyhjennysvuoto ihan samalla tavalla kuin kokonaisen liuskan jälkeenkin. Muista, että jos lopettaa liuskan kesken, on sitten raskauden mahdollisuus jos on edeltävän viikon aikana ollut yhdynnässä.
- sh.
Jos lopettaa kesken liuskan niin kuukautiset voivat alkaa heti tai vaikkapa vasta kuukausien kuluttua tai niiden aloittamiseen tarvitaan lääkitys.'
Ja lopettaessa kannattaa sitten ottaa huomioon raskautumisen mahdollisuus......eli jos ei halua raskautua niin hyvissä ajoin jo ennen lopettamista jokin muu ehkäisy käyttöön.....eli useimmillahan se sitten on kondomi. - jossuliini91
Minä en ole syöny 5 kk pillereitä ja 4 kk ei ole menkkoja ollu sekä testejä olen tehnyt mutta näyttäny ei raskaana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741