Rakkahit huut...

HELP ME!

Mun pitäisi keksiä/etsiä arvoituksia, mutta mä en vain löydä. Pyytäisin apuanne tässä siis...
-Mikä kehrää ja kehrää mutta ei saa koskaan lankaa? (Kissa)

22

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin

      Minkälaiset viiriäisen munat?

      • se on sen linnun.


      • ja googlesta ei löydy semmoisiamitä haen....


    • neljällä, päivä kahdella, ilta kolmella..."Mikä se on?

      • outzak

        Mut enpäs kerro...;))


      • outzak kirjoitti:

        Mut enpäs kerro...;))

        jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.


      • kallekytäle
        jef kirjoitti:

        jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.

        mut lapset ei ehkä...


      • kallekytäle kirjoitti:

        mut lapset ei ehkä...

        ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä


      • jef kirjoitti:

        ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä

        siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(


      • outzak
        jef kirjoitti:

        ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä

        mäkin ton luin joskus...;)))

        Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:)


      • outzak kirjoitti:

        mäkin ton luin joskus...;)))

        Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:)

        ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.


      • kallekytäle kirjoitti:

        siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(

        mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D


      • outzak
        jef kirjoitti:

        ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.

        kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..

        Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..

        Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......

        Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!!


      • outzak kirjoitti:

        kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..

        Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..

        Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......

        Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!!

        ja oon aina tykännyt hissasta.. etenkin mytologeista. Mun historian tykkääminen loppuu aina sotiin, joten en tunne yhtäkään sotaa kunnolla... paitsi kreikka-Sprata - sodan *nauraaa*


      • jef kirjoitti:

        mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D

        kiittää, ei todellakaan...Suorastaan olematonta oli apuni, mutta sä olet kohtelias tyttö, joten kiitit...:) -Mut kiva, että olet jo saanut tarpeeksi arvoituksia!

        Hyvää yötä, jef:)


    • padme_amidala

      Miksi kana meni tien yli?
      - Koska se ei päässyt tien ali.

      Mikä on valkea ja istuu puussa?
      - Ujo piimä

      Mikä on japaniksi vuorikiipeilijä?
      - Kipusi kapusi putosi.

      Arvaa mitä ei koskaan tehdä,
      jos roikkuu hampaillaan kallionkiellekkeellä
      - Koskaan ei saa huutaa APUA!

      Mikä on punainen ja rämisee?
      -Hevimansikka!

      Mitä piereskelyn maailman mestari teki ensimmäisenä?
      -Tuuletti innokkaasti!

      Millä on 21 silmää, mutta silti ei näe?
      - Noppa.

      vanhoissa oli joku:
      mikä kävelee, muttei koskaan tule perille = kello

      • kiitos *kumarrus*


      • padme_amidala
        jef kirjoitti:

        kiitos *kumarrus*

        en parempaan pystynyt puolinukuksissa.
        Hyvää yötä : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        en parempaan pystynyt puolinukuksissa.
        Hyvää yötä : )

        hyviä noi oli :)


      • wenkula

        sehän on jef!!!*nauraa*


      • wenkula kirjoitti:

        sehän on jef!!!*nauraa*

        Wenkula tietty ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe