HELP ME!
Mun pitäisi keksiä/etsiä arvoituksia, mutta mä en vain löydä. Pyytäisin apuanne tässä siis...
-Mikä kehrää ja kehrää mutta ei saa koskaan lankaa? (Kissa)
Rakkahit huut...
22
1006
Vastaukset
- CharlieChaplin
Minkälaiset viiriäisen munat?
neljällä, päivä kahdella, ilta kolmella..."Mikä se on?
- outzak
Mut enpäs kerro...;))
outzak kirjoitti:
Mut enpäs kerro...;))
jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.
jef kirjoitti:
jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.
mut lapset ei ehkä...
kallekytäle kirjoitti:
mut lapset ei ehkä...
ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä
jef kirjoitti:
ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä
siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(
- outzak
jef kirjoitti:
ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä
mäkin ton luin joskus...;)))
Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:) outzak kirjoitti:
mäkin ton luin joskus...;)))
Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:)ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.
kallekytäle kirjoitti:
siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(
mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D
- outzak
jef kirjoitti:
ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.
kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..
Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..
Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......
Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!! outzak kirjoitti:
kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..
Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..
Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......
Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!!ja oon aina tykännyt hissasta.. etenkin mytologeista. Mun historian tykkääminen loppuu aina sotiin, joten en tunne yhtäkään sotaa kunnolla... paitsi kreikka-Sprata - sodan *nauraaa*
jef kirjoitti:
mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D
kiittää, ei todellakaan...Suorastaan olematonta oli apuni, mutta sä olet kohtelias tyttö, joten kiitit...:) -Mut kiva, että olet jo saanut tarpeeksi arvoituksia!
Hyvää yötä, jef:)
- padme_amidala
Miksi kana meni tien yli?
- Koska se ei päässyt tien ali.
Mikä on valkea ja istuu puussa?
- Ujo piimä
Mikä on japaniksi vuorikiipeilijä?
- Kipusi kapusi putosi.
Arvaa mitä ei koskaan tehdä,
jos roikkuu hampaillaan kallionkiellekkeellä
- Koskaan ei saa huutaa APUA!
Mikä on punainen ja rämisee?
-Hevimansikka!
Mitä piereskelyn maailman mestari teki ensimmäisenä?
-Tuuletti innokkaasti!
Millä on 21 silmää, mutta silti ei näe?
- Noppa.
vanhoissa oli joku:
mikä kävelee, muttei koskaan tule perille = kello- padme_amidala
jef kirjoitti:
kiitos *kumarrus*
en parempaan pystynyt puolinukuksissa.
Hyvää yötä : ) - wenkula
sehän on jef!!!*nauraa*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
