Rakkahit huut...

HELP ME!

Mun pitäisi keksiä/etsiä arvoituksia, mutta mä en vain löydä. Pyytäisin apuanne tässä siis...
-Mikä kehrää ja kehrää mutta ei saa koskaan lankaa? (Kissa)

22

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin

      Minkälaiset viiriäisen munat?

      • se on sen linnun.


      • ja googlesta ei löydy semmoisiamitä haen....


    • neljällä, päivä kahdella, ilta kolmella..."Mikä se on?

      • outzak

        Mut enpäs kerro...;))


      • outzak kirjoitti:

        Mut enpäs kerro...;))

        jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.


      • jef kirjoitti:

        jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.

        mut lapset ei ehkä...


      • kallekytäle kirjoitti:

        mut lapset ei ehkä...

        ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä


      • jef kirjoitti:

        ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä

        siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(


      • outzak
        jef kirjoitti:

        ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä

        mäkin ton luin joskus...;)))

        Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:)


      • outzak kirjoitti:

        mäkin ton luin joskus...;)))

        Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:)

        ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.


      • kallekytäle kirjoitti:

        siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(

        mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D


      • outzak
        jef kirjoitti:

        ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.

        kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..

        Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..

        Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......

        Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!!


      • outzak kirjoitti:

        kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..

        Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..

        Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......

        Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!!

        ja oon aina tykännyt hissasta.. etenkin mytologeista. Mun historian tykkääminen loppuu aina sotiin, joten en tunne yhtäkään sotaa kunnolla... paitsi kreikka-Sprata - sodan *nauraaa*


      • jef kirjoitti:

        mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D

        kiittää, ei todellakaan...Suorastaan olematonta oli apuni, mutta sä olet kohtelias tyttö, joten kiitit...:) -Mut kiva, että olet jo saanut tarpeeksi arvoituksia!

        Hyvää yötä, jef:)


    • padme_amidala

      Miksi kana meni tien yli?
      - Koska se ei päässyt tien ali.

      Mikä on valkea ja istuu puussa?
      - Ujo piimä

      Mikä on japaniksi vuorikiipeilijä?
      - Kipusi kapusi putosi.

      Arvaa mitä ei koskaan tehdä,
      jos roikkuu hampaillaan kallionkiellekkeellä
      - Koskaan ei saa huutaa APUA!

      Mikä on punainen ja rämisee?
      -Hevimansikka!

      Mitä piereskelyn maailman mestari teki ensimmäisenä?
      -Tuuletti innokkaasti!

      Millä on 21 silmää, mutta silti ei näe?
      - Noppa.

      vanhoissa oli joku:
      mikä kävelee, muttei koskaan tule perille = kello

      • kiitos *kumarrus*


      • padme_amidala
        jef kirjoitti:

        kiitos *kumarrus*

        en parempaan pystynyt puolinukuksissa.
        Hyvää yötä : )


      • padme_amidala kirjoitti:

        en parempaan pystynyt puolinukuksissa.
        Hyvää yötä : )

        hyviä noi oli :)


      • wenkula

        sehän on jef!!!*nauraa*


      • wenkula kirjoitti:

        sehän on jef!!!*nauraa*

        Wenkula tietty ;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe