HELP ME!
Mun pitäisi keksiä/etsiä arvoituksia, mutta mä en vain löydä. Pyytäisin apuanne tässä siis...
-Mikä kehrää ja kehrää mutta ei saa koskaan lankaa? (Kissa)
Rakkahit huut...
22
898
Vastaukset
- CharlieChaplin
Minkälaiset viiriäisen munat?
neljällä, päivä kahdella, ilta kolmella..."Mikä se on?
- outzak
Mut enpäs kerro...;))
outzak kirjoitti:
Mut enpäs kerro...;))
jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.
jef kirjoitti:
jokainen historiaa tunteva tuntee tuon arvoituksen, tai muuten on häpeissään.
mut lapset ei ehkä...
kallekytäle kirjoitti:
mut lapset ei ehkä...
ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä
jef kirjoitti:
ne.. jos ne on vähänkään kattonut telkkaa tai lukenut ankkareita.. mutta kuitenkin seon siellä
siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(
- outzak
jef kirjoitti:
mäkin ton luin joskus...;)))
Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:) outzak kirjoitti:
mäkin ton luin joskus...;)))
Aku Ankka on kyl yk parhaimmista lehdistä, mitä on olemassa!!:)ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.
kallekytäle kirjoitti:
siis heitin sulle, jef...Muita ei nyt muistu mieleen:(
mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D
- outzak
jef kirjoitti:
ite historian kirjasta... niitä kun on tullut luettua aina.
kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..
Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..
Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......
Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!! outzak kirjoitti:
kouluaikana historia oli tylsin mahdollinen aine.... Vasta nyt 'aikuisena' oon ruvennu kiinnostumaan vanhoista tapahtumista..
Oon ihan koukussa Kalle Päätalon kirjoihin, niistä olen saanut tietoa mm. sotavuosista..
Kyl kannattais kunnioittaa veteraaneja ja entisiä lottia!! Heitä on vielä elossa paljon ja he kaikki ovat kokeneet jotain, mikä on niin järkyttävää ja pelottavaa, ettei sitä nykyihminen voi uskoa.....kunnes itse kokee......
Toivokaamme, ettei meidän tarvitse kokea sellaista!!ja oon aina tykännyt hissasta.. etenkin mytologeista. Mun historian tykkääminen loppuu aina sotiin, joten en tunne yhtäkään sotaa kunnolla... paitsi kreikka-Sprata - sodan *nauraaa*
jef kirjoitti:
mulla on noita nyt ylhäällä tarpeksi :D
kiittää, ei todellakaan...Suorastaan olematonta oli apuni, mutta sä olet kohtelias tyttö, joten kiitit...:) -Mut kiva, että olet jo saanut tarpeeksi arvoituksia!
Hyvää yötä, jef:)
- padme_amidala
Miksi kana meni tien yli?
- Koska se ei päässyt tien ali.
Mikä on valkea ja istuu puussa?
- Ujo piimä
Mikä on japaniksi vuorikiipeilijä?
- Kipusi kapusi putosi.
Arvaa mitä ei koskaan tehdä,
jos roikkuu hampaillaan kallionkiellekkeellä
- Koskaan ei saa huutaa APUA!
Mikä on punainen ja rämisee?
-Hevimansikka!
Mitä piereskelyn maailman mestari teki ensimmäisenä?
-Tuuletti innokkaasti!
Millä on 21 silmää, mutta silti ei näe?
- Noppa.
vanhoissa oli joku:
mikä kävelee, muttei koskaan tule perille = kello- padme_amidala
jef kirjoitti:
kiitos *kumarrus*
en parempaan pystynyt puolinukuksissa.
Hyvää yötä : ) - wenkula
sehän on jef!!!*nauraa*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923