Mulla on huonontunut terveys ja olen paljon
rukoillut sen puolesta ja en enää viitsi.
Mutta alttarilla rukoilua pyytäisin jos
joku kokeilisi tätä minulle.
rukous terveyteni puolesta
3
177
Vastaukset
"Rakas Yeshua. Sinä tiedät Mika-pojan ongelmat ja sairaudet. Astu voimallisesti Hänen elämäänsä Parantajana ja armahtajana. Puhdista hänen sielunsa ja sydämensä kaikesta pahasta, luo häneen puhdas sydän ja anna hänelle uusi vahva Henki korkeudesta. Viivy hänen luonaan. Kiitos kaikesta avustasi ja hyvyydestäsi, jota osoitat Mika-pojalle tänään ja kaikkina tulevina päivinä! Amen."
Runsasta siunausta Yeshuassa!- Lukihäiriöinen
Me emme tiedä miksi Jeesus ei sinua paranna, mutta edellen kampailen esirukouksessa sinun puolestasi.
Usko Jeesus rakastaa sinua
Siunausta
Seisahdun Jumalamme eteen muistamaan sinua rukouksessa. Jumala korjaa särkyneet saviruukut ja löytää kadonneet, heiveröisetkin lampaansa takaisin laumaansa. Ei hän Sinua unohda vaikka itse joskus yrittäisitkin unohtaa hänet. Hänen voimansa on muita väkevämpi ja hän tulee Sinut ajallaan parantamaan. Jaksa sinäkin uskoa ja toivoa, niin päiväsi on kirkkaampi. Lämmöllä Sinua siunaten cherry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584