On upee näky toi Halme..massaa piisaa vaikka muille jakaa..pituutta 192 ja painoa 140..huh! Hauis on ku paksu puunrunko!
Massa-Tony Halme
11
4591
Vastaukset
- runtu
kun vaan vielä päässä ois jotain muuta ku läskiä..
- kimmo
joo, onhan sillä ne hauiksetkin paksut, mutta nekin on vaan sitä massaa suurimmilta osin, ainakin nykyään.. Ei se äijä varmaan ihan enää parhaassa salikunnossa ole.
On varmaan myös hormoonit vähän pehmentäny päätä.. ei oikeen tunnu miehellä henkikään enää kulkevan, kun puhuukin sillai tukkoisesti.- kirjan lukenut
"Mä olen mieluummin tosi iso ja suhteellisen hyvässä kunnossa, kuin pienempi ja saatanan kiree. Pitää sitä osata vähän elääkin. Syödä pihviä ja piirakkaa ja käydä kaljalla perkele! Kun sä olet iso, jengi huomaa sut paita päälläkin eikä tartte koko loppuikäänsä maata uimastadionilla." -Tony Halme
Niinpä, Halme on käynyt useammallakin kaljalla ja "syäny" useammankin pihvin ja piirakan.
- fani33
Kyllä vaan!
- ikävä.asia
Tony Halme olisi todennäköisesti vieläkin hyvissä voimissa ja hengissä jos ei olisi niihin hormoneihin sortunut.
- kjghkn
...vai viinaan ja lääkkeisiin...
- hyvinsurullista
Moni ei edelleenkään näytä tajuavan sitä tosiasiaa, että ne hormonit toimivat porttina huumeisiin. Ja lääkkeethän ovat juurikin sitä hormonibodarin perus ruokavaliota. Jos Halme ei olisi horkkiin sortunut tuskin olisi huumeetkaan tulleet mukaan kuvaan.
- dfgddffgpyllyesa
kjghkn kirjoitti:
...vai viinaan ja lääkkeisiin...
Niinno roina on "lääkettä" kun lääketieteellisesti asiaa tarkastelee.
- aitoBlueteam
ajattelin tatuoittaa persauksen yläpuolelle brexit only tekstin
- LetkeäJorma
Okei, laitatko väreillä vai sellasen tavallaan värittömän? Paljon sun penkki, ei oo pakko kertoa?
- aitoBlueteam
punaisella värillä ja en penkkaa
harjoittelen ainoastaan juoksumatolla ja liikennekartioilla
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448