Tere.
Tossa olis kiikarissa Toyota Land Cruiser 70 2.4 bensa koneella vm.89.
Autolla on ajettu n.250tkm.
Miten toi bensakone kestää ? Kulutus ?
Entä muuten 70:n lantikan kestävyys...?
Eli jos jolla kulla kokemuksia ko. Toyotasta niin kerroppa rohkeasti vaan... Kiitos.
t:olli
toyota lj 70 bensakone
5
2919
Vastaukset
- mercedes
tai RJ70 tuo bensaversio on. 250tkm tuntuu aika kovalta, itsellä oli kerran LJ70TD, siitä oli mennyt moottori jo alle 100tkm.Laitettiin uusi puolimoottori.Muuten kyllä kesti ja on vieläkin ajossa (-86) jossain päin maata.Onhan se vähän semmoinen nyökyttelijä, lyhyt kun on.Mutta lyhyydestä on etua, pääsee minne vain.Vaunuakin vedettiin monta vuotta.Ihan kiva ajettava myös maantiellä.
Tuolla Tervajoella näkyi olevan yks 100tkm ajettu, Turuus toinen 220 tkm. Meinasin itsekin siihen sortua, mutta nyt on kiikarissa Jeep Wrangler 2,5 Saksasta!- olli
Eipä taida porukalla olla kokemuksia ko. ajoneuvosta... :(
Miten niin 250tkm tuntuu kovalta bensaversiossa???
Ekös toi ole sama kone kuin hiacessa ja hiluxissa? - mercedes
olli kirjoitti:
Eipä taida porukalla olla kokemuksia ko. ajoneuvosta... :(
Miten niin 250tkm tuntuu kovalta bensaversiossa???
Ekös toi ole sama kone kuin hiacessa ja hiluxissa?usko vasiten.Ja maasturikäytössä bensakone ei kyllä ole niin kestävä kuin diesel.
Btw, ei tullutkaan Jeepistiä, kun siinä on niin olematon perävaunuvetomassa 450 kg!Siihen tyssäsi se ja nyt olis kiikarissa "köyhän miehen maasturi"4WD lavapaku.Toyota hilux.Mutta mistäs löydät vähän ajetun.juuri soittelin -91 perään,ajettu 430tkm, kiitos ei.
- olli
Mitä tollasesta rj:stä muuten kannattas maksaa ?
Kun noita bensavehkeitä tuntuu olevan aika niukasti myynnissä... - hape
No. se 250tkm on kohtuu kova kmlukema bensaversiossa. Maailmalla nuita koneita on paukkunut jonkin verran... mistähän johtuu, että yleensä tehtdään mielummin dieselkoneisia autoja rankkaan käyttöön? mietippä sitä.. (lue maasturit/pakut, tietty ajokustannuksien takia, mutta myös kestävyyden takia) Dieselkone on luotettava verrattuna bensaan, se kun käy, käy ja käy kunnes löpö loppuu.
Ja btw. bensahiacen omistaneena, toiste en sellaiseen koske. Kulutti liikaa ja kaikkea pikkuvikaa.. mm. kansiremppa. Hitto... se niistä 80-luvun bensavehkeistä. Yleensäkin hiton vaikea myydä niin kuin mikä tahansa bensavehettä jonka aerodynamiikka lähentelee tiiliskiveä.
Tietty jos ajelet nakkarin ja himan väliä, niin sitten rahaa säästyy, ainakin dieselveron verran ;) mutta ei saa ajaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197