Aloitin tän ohjelman n.4kk:tta sitten. MAVE oli ennen ohjeman aloittamista 200kg, elikkäs näin:10*10*130kg 2Viikko 9*9*140kg 3vko 8*8*150 4vko 7*7*160kg 5vko 6*6*170kg 6vko 5*5*180 7vko 4*4*190kg 8vko 3*3*200kg 9vko 2*2*210 10vko 1*220kg 11vko 230kg. Oli raskas ohjelma, mutta toimiva. Treenien välit oli n.10-14 päivää. Nyt aioin ottaa kyykystä saman ohjelman käyttöön, ekat viikot tulee olemaan tuskaa..Suosittelen kokeilemaan...
tällä ohjelmalla mave nous 30kg
4
4817
Vastaukset
samanlaisesta ohjelmasta, ihan jännä progressio. Varmasti toimii ainakin joten kuten.
- ohjelmaa tarvita
maastaveto nousee jos on noustakseen ihan vain kun ottaa kerran kuussa raskaita nostoja 1-5 toistoa.
- tulos nousee
kun laittaa trikoot päälle!
- muutenkin jo ton verran!?
Eihän tollasessa reenisssä ole mitään järkee! Aivan turhaan tekee noin paljon toistoja, eihän m-vedos kannata missään nimessä tehdä 6toistoo pitempää eikä sitäkään mitenkään äly raskaasti. no toi palautus aika 10-14vrk on aivan riittävä, mutta jos tuntuu et ei oo palautunu ni voi pitää vielä pidemmänkin. Tollasella määrällä aika helposti vetää ittensä Ylikuntoon ja niin jumiin ettei nouse mikään puntti vähään aikaan. maastaveto kehittyy parhaiten kun sitä tekee tosiaan joka toinen viikko ja jättää turhat kuntosarjat pois eli lämmittelee pienillä painoilla kunnolla ja sitten vaan reippailla korotuksilla ja ihan vaan 1-3toistoo per/paino ja viel'ä silleen että niitä paukkuja jäis sinne seuraavaankin reenikertaan. tosiaan kun vielä laskee kyykyt ja taljaliikkeet ni selkä/jalka akselille tulee niin pirusti rasitusta ettei kannata riuhtoo m-vedolla itteään sippiin. Että tämä ois mun mielipide. Olen muuten ite vetäny alle 100kilosena natuna alle 20v. 260kg ja tosiaan mun vetotreenissä niitä toistoja ei tullut kovinkaan paljon, mutta ottaen huomioon kuinka raskas liike se muuten on niin vähäinenkin toistomäärä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670