en tiedä muuta sanoa kun minun hyllyssäni huonoin on CONSTANTINE.
pam räiskis siinäs se on, ei mitään juonta.
Paras dasBOOT U96. Sitten passion of Christ.
mun paskin dvd
5
979
Vastaukset
- TuhoonTuomittu
Paskin dvd on "The Coroner", tylsä kauhuleffa joka joskus tuli alennuksesta ostettua. Parhaita on "Fight Club", "Kellopeli Appelsiini", "La Casa dalle Finestre che Ridono", "Videodrome" ja "Kaunis mieli". Ehkä muutama muukin, mut ei nyt jaksa koko kokoelmaa selata läpi.
- Kakkaa
Paskin lienee "Primal Instinct", jonka ostin joskus laarista parilla lantilla. Tosin mistäpä sitä tietää, voisihan se olla vaikka kuinka hyvä kun Michael Madsenkin on messissä. Mutta kun yritin kerran ja väsähdin 5 minuutin jälkeen. IMDB:n pisteytys 1.6/10 yrittänee kertoa jotakin?
- diapolos
Saatanan poika haluaa takaisin maan päälle jotain vanhaa porsaanreikää käyttämällä, ja Constantine haluaa estää >: ()Parempaa juonta ei voisi olla.
- kokkooo
minä pidän muumeista
- HEVIPETO
Hyllystäni löytyvä leffa on ehdottomasti
Stephen Kingin Paholaisen silmät.
Järjettömän HUONO elokuva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710772
- 1276893
- 955553
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324830- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303559- 613434
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323362Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192794- 542559