Tietääkö kukaan, mistä verenpurkaumat, selkeät veripallukat suun limakalvoilla johtuvat. Ilmestyvät itsestään, ei puremisesta. Joskus tulee perättäisinä päivinä ja voi olla myös monta kuukautta taukoa.
verenpurkaumat
4
9360
Vastaukset
- hmmmm
onko ne sellaisia viininpunaisia? mulla on ollut kans joskus vuosia sitten suussa tuollaisia viinipunaisia verenpurkaumia, mut en nyt saa yhtään päähäni mistä ne tuli. omalla kohdalla ne oli vaaratommia ja ohimeneviä ilmiöitä.
- sellaisia
viininpunaisia eli verta sisällä. Puhkeaa tai olen puhkaissut.
- on ollut
sellaisia kirjoitti:
juuri sellaisia, kun olen ollut hometyöpaikassa, muutenkin ikenet turvoksissa ja helposti rikki.
Useamman kuukauden poissaolon jälkeen vähitellen paranevat. - Anonyymi
sellaisia kirjoitti:
Tai voi olla kortisoni taso matala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1222396- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311070Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942