Tietääkö kukaan, mistä verenpurkaumat, selkeät veripallukat suun limakalvoilla johtuvat. Ilmestyvät itsestään, ei puremisesta. Joskus tulee perättäisinä päivinä ja voi olla myös monta kuukautta taukoa.
verenpurkaumat
4
9942
Vastaukset
- hmmmm
onko ne sellaisia viininpunaisia? mulla on ollut kans joskus vuosia sitten suussa tuollaisia viinipunaisia verenpurkaumia, mut en nyt saa yhtään päähäni mistä ne tuli. omalla kohdalla ne oli vaaratommia ja ohimeneviä ilmiöitä.
- sellaisia
viininpunaisia eli verta sisällä. Puhkeaa tai olen puhkaissut.
- on ollut
sellaisia kirjoitti:
juuri sellaisia, kun olen ollut hometyöpaikassa, muutenkin ikenet turvoksissa ja helposti rikki.
Useamman kuukauden poissaolon jälkeen vähitellen paranevat. - Anonyymi
sellaisia kirjoitti:
Tai voi olla kortisoni taso matala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim712969"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982