Tietääkö kukaan, mistä verenpurkaumat, selkeät veripallukat suun limakalvoilla johtuvat. Ilmestyvät itsestään, ei puremisesta. Joskus tulee perättäisinä päivinä ja voi olla myös monta kuukautta taukoa.
verenpurkaumat
4
9515
Vastaukset
- hmmmm
onko ne sellaisia viininpunaisia? mulla on ollut kans joskus vuosia sitten suussa tuollaisia viinipunaisia verenpurkaumia, mut en nyt saa yhtään päähäni mistä ne tuli. omalla kohdalla ne oli vaaratommia ja ohimeneviä ilmiöitä.
- sellaisia
viininpunaisia eli verta sisällä. Puhkeaa tai olen puhkaissut.
- on ollut
sellaisia kirjoitti:
juuri sellaisia, kun olen ollut hometyöpaikassa, muutenkin ikenet turvoksissa ja helposti rikki.
Useamman kuukauden poissaolon jälkeen vähitellen paranevat. - Anonyymi
sellaisia kirjoitti:
Tai voi olla kortisoni taso matala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924