siis katoin you tubesta videoo, http://www.youtube.com/watch?v=GRbhgaqFNyE&mode=related&search= ,jossa lucia kuolee? tietääkö joku mikä tuotantokausi tai jakso?
lucía kuolee?!
19
9990
Vastaukset
- los serrano
6.kausi, jakso 10.
- 6 tuotantokauden
6 tuotantokauden viimeinen jakso
- - - -
6 tuotantokauden kirjoitti:
6 tuotantokauden viimeinen jakso
Ei ole kyseessä tuotantokauden viimeinen jakso..
- itse katsonut
katsonut kyseistä jaksoa?
- los serrano
minä ainakin olen, eikä kyseessä ole viimeinen jakso. Vaan jakso 10, vähän ennen kauden puoltaväliä.
- itsekkin ja
los serrano kirjoitti:
minä ainakin olen, eikä kyseessä ole viimeinen jakso. Vaan jakso 10, vähän ennen kauden puoltaväliä.
Niin olen itsekkin ja se on 6 tuotantokauden viimeinen jakso. Käy joka serrnaon perhe sivulla niin jokaisella sivulla lukee et lucia kuolee 6 tuotantokauden viimeisessä jaksossa....
- los serrano
itsekkin ja kirjoitti:
Niin olen itsekkin ja se on 6 tuotantokauden viimeinen jakso. Käy joka serrnaon perhe sivulla niin jokaisella sivulla lukee et lucia kuolee 6 tuotantokauden viimeisessä jaksossa....
No, jos olet sitä mieltä, niin senkun oot. mutta viimeinen (viimeisin) jakso on tuossa:
http://www.losserrano.telecinco.es/dn_239.htm
ja siinä Diego on kahden naisen loukussa, joista kumpikaan ei ole Lucia. Tuskin se lähtis suutelemaan toisia naisia, jos oma vaimo on juuri kuollut.
Ja mitä tulee niihin sivuihin, niin ne taitaa olla suomalaisia sivuja, joiden tekijät eivät tiedä, mistä puhuvat. Joku on kuullut jostain jotain, ja julkaisee sitä varmana totuutena. Muut sitten jäljittelevät, minkä ehtivät, ilman mitään tietoa lähteistä. - ihan espanjalaiset sivut
los serrano kirjoitti:
No, jos olet sitä mieltä, niin senkun oot. mutta viimeinen (viimeisin) jakso on tuossa:
http://www.losserrano.telecinco.es/dn_239.htm
ja siinä Diego on kahden naisen loukussa, joista kumpikaan ei ole Lucia. Tuskin se lähtis suutelemaan toisia naisia, jos oma vaimo on juuri kuollut.
Ja mitä tulee niihin sivuihin, niin ne taitaa olla suomalaisia sivuja, joiden tekijät eivät tiedä, mistä puhuvat. Joku on kuullut jostain jotain, ja julkaisee sitä varmana totuutena. Muut sitten jäljittelevät, minkä ehtivät, ilman mitään tietoa lähteistä.ihan espanjalaiset sivut
- los serrano
ihan espanjalaiset sivut kirjoitti:
ihan espanjalaiset sivut
no, sitten voin vaan sanoa, että ei kannata uskoa kaikkea, mitä netissä lukee.
- kuoli
yhtenä Lucían päivänä ja monen Lucian kaltaisen neidon takia, kiitos teille kaikille. Vaikka mikäpä sitä miestä pidettelisi, jos kirmaa Lucioiden perään...
mäkihyppyuutisia seuraavaksi... loppuko? - valaisee
si,si,lialainen viesti in this very strange place.
- ei ole
yleisempi kutsumanimi - luulisi olevan hyvinkin suosittu, ennen Kiraa (lue: Irakia / Iraa - k hukassa / Aria - ilman k:ta) ja silleen...
- siitä
vaaleasta kaunottaresta, niin mikään ei voita eteläeurooppalaisia vaaleinakaan.
Käsittämätöntä, miten jotkut malleiksi aikovat esimerkiksi haluavat pienentää nenäänsä.
Ja yhtään jaksoa en ole katsonut, harmi. Eikö ne tule päiväaikaan. - dtyjytki
Lucia kuolee 6 tuotantokauden viimeisessä jaksossa!
kysy lisää jos on jotain mitä et tiiä. - tsuhklajöds
se kuolee 6 tuotankokaudella jaksoo en tiiä.eli se kuolee tänä kesänä.:(
- ihmettelevät
Katsoin sen jakson missä se "kuoli" mihin se kuoli? Miksi Lucia oli Diegon kanssa makkarissa samaan aikaan kun kolari tapahtui!!!!????
VASTATKAAAAAA!!!!!- ......
jos tajusin oikein niin lucian autosta petti jarrut ja hän menehtyi kolarissa. lucia oli makuuhuoneessa diegonkanssa, koska diego kuvitteliu sen. tai tavallaan sellainen näky. oikeasti siis lucia ei ollut makuuhuoneessa vaan autossa.
- minä vaan
...... kirjoitti:
jos tajusin oikein niin lucian autosta petti jarrut ja hän menehtyi kolarissa. lucia oli makuuhuoneessa diegonkanssa, koska diego kuvitteliu sen. tai tavallaan sellainen näky. oikeasti siis lucia ei ollut makuuhuoneessa vaan autossa.
Itse tajusin sen niin, että Lucia jäi auton alle, josta pettivät jarrut. Ja Lucia, joka oli Diegon kanssa makuuhuoneessa oli "haamu". Se oli niinkuin ilmestys...
- Luciaa
minä vaan kirjoitti:
Itse tajusin sen niin, että Lucia jäi auton alle, josta pettivät jarrut. Ja Lucia, joka oli Diegon kanssa makuuhuoneessa oli "haamu". Se oli niinkuin ilmestys...
Luciaa jäi todella kova ikävä. Itkin, kun sain kuulla,, et hän kuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976