lucía kuolee?!

kökö

19

9905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • los serrano

      6.kausi, jakso 10.

      • 6 tuotantokauden

        6 tuotantokauden viimeinen jakso


      • - - -
        6 tuotantokauden kirjoitti:

        6 tuotantokauden viimeinen jakso

        Ei ole kyseessä tuotantokauden viimeinen jakso..


    • itse katsonut

      katsonut kyseistä jaksoa?

      • los serrano

        minä ainakin olen, eikä kyseessä ole viimeinen jakso. Vaan jakso 10, vähän ennen kauden puoltaväliä.


      • itsekkin ja
        los serrano kirjoitti:

        minä ainakin olen, eikä kyseessä ole viimeinen jakso. Vaan jakso 10, vähän ennen kauden puoltaväliä.

        Niin olen itsekkin ja se on 6 tuotantokauden viimeinen jakso. Käy joka serrnaon perhe sivulla niin jokaisella sivulla lukee et lucia kuolee 6 tuotantokauden viimeisessä jaksossa....


      • los serrano
        itsekkin ja kirjoitti:

        Niin olen itsekkin ja se on 6 tuotantokauden viimeinen jakso. Käy joka serrnaon perhe sivulla niin jokaisella sivulla lukee et lucia kuolee 6 tuotantokauden viimeisessä jaksossa....

        No, jos olet sitä mieltä, niin senkun oot. mutta viimeinen (viimeisin) jakso on tuossa:
        http://www.losserrano.telecinco.es/dn_239.htm

        ja siinä Diego on kahden naisen loukussa, joista kumpikaan ei ole Lucia. Tuskin se lähtis suutelemaan toisia naisia, jos oma vaimo on juuri kuollut.
        Ja mitä tulee niihin sivuihin, niin ne taitaa olla suomalaisia sivuja, joiden tekijät eivät tiedä, mistä puhuvat. Joku on kuullut jostain jotain, ja julkaisee sitä varmana totuutena. Muut sitten jäljittelevät, minkä ehtivät, ilman mitään tietoa lähteistä.


      • ihan espanjalaiset sivut
        los serrano kirjoitti:

        No, jos olet sitä mieltä, niin senkun oot. mutta viimeinen (viimeisin) jakso on tuossa:
        http://www.losserrano.telecinco.es/dn_239.htm

        ja siinä Diego on kahden naisen loukussa, joista kumpikaan ei ole Lucia. Tuskin se lähtis suutelemaan toisia naisia, jos oma vaimo on juuri kuollut.
        Ja mitä tulee niihin sivuihin, niin ne taitaa olla suomalaisia sivuja, joiden tekijät eivät tiedä, mistä puhuvat. Joku on kuullut jostain jotain, ja julkaisee sitä varmana totuutena. Muut sitten jäljittelevät, minkä ehtivät, ilman mitään tietoa lähteistä.

        ihan espanjalaiset sivut


      • los serrano
        ihan espanjalaiset sivut kirjoitti:

        ihan espanjalaiset sivut

        no, sitten voin vaan sanoa, että ei kannata uskoa kaikkea, mitä netissä lukee.


    • kuoli

      yhtenä Lucían päivänä ja monen Lucian kaltaisen neidon takia, kiitos teille kaikille. Vaikka mikäpä sitä miestä pidettelisi, jos kirmaa Lucioiden perään...

      mäkihyppyuutisia seuraavaksi... loppuko?

    • valaisee

      si,si,lialainen viesti in this very strange place.

    • ei ole

      yleisempi kutsumanimi - luulisi olevan hyvinkin suosittu, ennen Kiraa (lue: Irakia / Iraa - k hukassa / Aria - ilman k:ta) ja silleen...

    • siitä

      vaaleasta kaunottaresta, niin mikään ei voita eteläeurooppalaisia vaaleinakaan.

      Käsittämätöntä, miten jotkut malleiksi aikovat esimerkiksi haluavat pienentää nenäänsä.

      Ja yhtään jaksoa en ole katsonut, harmi. Eikö ne tule päiväaikaan.

    • dtyjytki

      Lucia kuolee 6 tuotantokauden viimeisessä jaksossa!
      kysy lisää jos on jotain mitä et tiiä.

    • tsuhklajöds

      se kuolee 6 tuotankokaudella jaksoo en tiiä.eli se kuolee tänä kesänä.:(

    • ihmettelevät

      Katsoin sen jakson missä se "kuoli" mihin se kuoli? Miksi Lucia oli Diegon kanssa makkarissa samaan aikaan kun kolari tapahtui!!!!????


      VASTATKAAAAAA!!!!!

      • ......

        jos tajusin oikein niin lucian autosta petti jarrut ja hän menehtyi kolarissa. lucia oli makuuhuoneessa diegonkanssa, koska diego kuvitteliu sen. tai tavallaan sellainen näky. oikeasti siis lucia ei ollut makuuhuoneessa vaan autossa.


      • minä vaan
        ...... kirjoitti:

        jos tajusin oikein niin lucian autosta petti jarrut ja hän menehtyi kolarissa. lucia oli makuuhuoneessa diegonkanssa, koska diego kuvitteliu sen. tai tavallaan sellainen näky. oikeasti siis lucia ei ollut makuuhuoneessa vaan autossa.

        Itse tajusin sen niin, että Lucia jäi auton alle, josta pettivät jarrut. Ja Lucia, joka oli Diegon kanssa makuuhuoneessa oli "haamu". Se oli niinkuin ilmestys...


      • Luciaa
        minä vaan kirjoitti:

        Itse tajusin sen niin, että Lucia jäi auton alle, josta pettivät jarrut. Ja Lucia, joka oli Diegon kanssa makuuhuoneessa oli "haamu". Se oli niinkuin ilmestys...

        Luciaa jäi todella kova ikävä. Itkin, kun sain kuulla,, et hän kuoli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe