..ja minä kierrän vattaa ja yhdessä me kierretään huuhaan ympäri.. oi kiitos salmiakki fishermans friend sekä turkkilaine sapushka..
vattaa kiertää..
8
214
Vastaukset
- ne yhteen soppii
ootkos tiennyt sitä?
Kato tosta:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/50206.shtml
Hyvää shapushkaa sekin...ja suklaata hiukan epäilen.. mutta nähtävästi sekin sopii jos tykkää ja semmosen suuhunsa lykkää..
- pikkusiili
pervokki kirjoitti:
..ja suklaata hiukan epäilen.. mutta nähtävästi sekin sopii jos tykkää ja semmosen suuhunsa lykkää..
suklaapizza kuulostaa paljon enemmän siltä, että aiheuttaisi vatsanväänteitä kuin nuo mainitsemasi kalastajan ystävät ja tukhilainen.
pikkusiili kirjoitti:
suklaapizza kuulostaa paljon enemmän siltä, että aiheuttaisi vatsanväänteitä kuin nuo mainitsemasi kalastajan ystävät ja tukhilainen.
..kaakaoon, kaakkuun, donitseihin ja jos suklaata sellasenaan syö siinä täytyy olla pähkinöitä..tai rutinoita..
- pikkusiili
pervokki kirjoitti:
..kaakaoon, kaakkuun, donitseihin ja jos suklaata sellasenaan syö siinä täytyy olla pähkinöitä..tai rutinoita..
tai chiliä.
Donitsit ei nappaa, ei ollenkaan. pikkusiili kirjoitti:
tai chiliä.
Donitsit ei nappaa, ei ollenkaan...ihmettä..donistsit suklaakuorrutksella..nam nam..uppoo puolitusinaa..
- Nääsnääs
-Alkosta, jos vielä kiertää, hyvä rohto, nimeltä Unicum. Se parantaa kaikenlaiset vatsan väännöt ja on niin pahan makuista, ettei voi juomalla, alkaa juomaan. Eli, ei oo pelkoa, että heittää ryypyn päälle. ;-D Se on muuten yrttilikööriä, jos et ole ennen kuullut tuota nimeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594