ansoittaja

ansoittaja

multa varastettiin jokin aikaa sit soitin ja muuta kamaa autosta no nyt olen laittanut uudet soittimen autoon ja yms mut nyt myös sellaisen varashälyytimen että se vie kuulon et laukaisee väripanoksen laitteiden päälle ja myös varkaan tuli kalliiksi tällainen viritelmä maksoi n.1500e koko sydeemi myös jos autosta hajoitetaan joku ikkuna tai ovi murretaan niin akku antaa sunkoon virran onko se sallittua varoituslappu löytyy ikkunasta.

8

2333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paremminkin

Ei se tietenkään ole sallittua.

Lähempänä on sellainen tilanne, jossa olet esim. joutunut jättämään jarruviallisen auton parkkipaikalle seisomaan ja autoa ilman lupaa lainannut henkilö ajaa kolarin, Joudut korvaamaan varkaalle aiheutuneista vammoista, sillä nehän johtuivat sinun autossa olleesta viesta.

Opetuksena, jos autossa on jotain, joka saataisi vaarantaa varkaan terveyden tai henkilöllisyyden, on se pidettävä hyvin lukitussa tilassa, jotta siitä ei aiheudu vahinkooja.

• ansoittaja

se antaa vain pienen tällin olin itse koekaniinina ja se antaa vain tuntuvan iskun eli ei vahingöita terveyttä

• kehitteillä..
        ansoittaja kirjoitti:

se antaa vain pienen tällin olin itse koekaniinina ja se antaa vain tuntuvan iskun eli ei vahingöita terveyttä

Minulla on kehitteillä ja testauksessa omatekoinen pippurisuihke, joka saa käyttövoimansa hiilihappopatruunasta ja lennättää ohjaamoon hienoksijauhettua pippuria.

Romuauton ohjaamon, kun tuollaisen laukaisin, niin sinne ei ollut menemistä viikkoon.

Sähköistenkytkentojen ja varmistuksen kanssa vielä kehiteltävää.
        Varmistuksen , sen vuoksi, ettei se laukea itselle kesken matkan.

• aatelinen
        kehitteillä.. kirjoitti:

Minulla on kehitteillä ja testauksessa omatekoinen pippurisuihke, joka saa käyttövoimansa hiilihappopatruunasta ja lennättää ohjaamoon hienoksijauhettua pippuria.

Romuauton ohjaamon, kun tuollaisen laukaisin, niin sinne ei ollut menemistä viikkoon.

Sähköistenkytkentojen ja varmistuksen kanssa vielä kehiteltävää.
        Varmistuksen , sen vuoksi, ettei se laukea itselle kesken matkan.

pistä teroitettu rauta pingottaen penkin alle,rosvonhan on pakko istua,oli mun autossa joku käynyt ,verta niin perk...leesti ja soitin paikallaan,

• auto ei ole kassakaappi

Pidä rojus kotona.

• Ite oot typerys

Ite oot typerys, jokainen toisen omaisuuteen kajoava ottaa siitä riskin, jos omistaja olisi vastuussa rikollisen turvallisuudesta, laki olisi perustuslain vastainen ja siten mitätön.

• on kuitenkin
        Ite oot typerys kirjoitti:

Ite oot typerys, jokainen toisen omaisuuteen kajoava ottaa siitä riskin, jos omistaja olisi vastuussa rikollisen turvallisuudesta, laki olisi perustuslain vastainen ja siten mitätön.

Kyllä auton omistaja on vastuussa myös autoon murtautuneen turvallisuudesta.

• Joopa joo
        on kuitenkin kirjoitti:

Kyllä auton omistaja on vastuussa myös autoon murtautuneen turvallisuudesta.

Vai on se omistaja vastuussa jos hupikoira purasee varasta.!!! Oi oi sentään kun varas erehty autosta.Hupilta nirri pois ja varkaalle roimasti rahhaa.Se on tätäpäivää.!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72