Miksi eläinaktivisteissa on niin paljon homoja?

Siper

Mistä se johtuu? Miksi valtaosa Oe-jengistä on tyttöjä ja homoja.

9

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ympäri

pikku tyttöihin puree tunne asiat vaikka logiikka olis perseestä,homot ovat vastuuttomia tunne eläjiä,ja edustavat ryhmittymää joka on pohja sakkaa ihmisrodussa.

• 1977

Sanon saman minkä edellinenkin, mutta ilman mitään omia pelkoja tai ennakkoluuloja.

Eli eläintenoikeuksien puolustaminen vastaa enemmän yhteiskunnan pehmeitä (feminiivisiä)arvoja. Miehekäs ja koviin arvoihin perustava mies on metsästäjä, nainen on huoltaja, hoitaja ja turvallinen syli. Jos mies ei tunne itseään kodikkaaksi omassa roolissaan maskuliinisena, niin hän usein on myös seksuaalisesti naisellinen...

Toinen ryhmä eläintensuojelija miehissä on vahvan itsetunnon omaavat miehet, jotka uskaltavat taistella yhteiskunnan painostusta vastaan. En tarkoita että kaikilla muilla miehillä on huono itsetunto, vaan sitä, että myös maskuliiniset miehet jotkut ovat erittäin eläinrakkaita ja niillä eläinrakkailla täytyy olla vahva itsetunto jotta alkavat niin "akkamaiseen" puuhaan. Kaikki mies kampaajatkaan eivät todellakaan ole homoja..

• ovat 100% tarkkuudella

ns. hinttejä

• sluggabwoy

en tiedä tarkoitetaanko eläinaktivisteilla tässä terroristeja vai kasvissyöjiä mutta itse olen hetero kasvissyöjä.

minä väitän että sekasyöjistä löytyy enemmän tunteisiin vetoavia perusteluja kuin kasvissyöjistä, tämä perustuu siihen että kasvissyöjät ovat yleensä enemmän joutuneet väittelyihin ruokavalio-asioista ja ovat todennäköisesti enemmän ottaneet selvää vaihtoehtoisista elintavoista.

tämä perustuu aikalailla vain omiin kokemuksiin, mutta väitin näin ettei aina tarvitsisi kuulla pelkästään kasvissyöjien tunteilusta. olen väitellyt asiasta aika monta kertaa, ja (liian) usein keskustelu päätyy siihen että vastapuoli sanoo syövänsä lihaa maun takia (sinänsä hyvä jos myöntää asian, ja sen tunnepitoisuuden, ruoan maun tuoma mielihyvähän on yksi primitiivisimmistä tunteista) tai sitten vastapuoli vetoaa minun tunteiluun, todella harvoin päästään itse asiaan eli keskustelemaan "faktoista" eli onko kasvissyönti todella ekologisempaa ja terveellisempää vai ei, kuin "tehotuotettu" sekasyönti.

joillain on taas enemmän kokemusta väittelystä teinityttöjen kasvissyönnistä, minulla ei ole siitä kokemusta joten en osaa sanoa. mutta ymmärrettävää se on tässä "luuviulua" ihannoivassa yhteiskunnassa, mutta ei suotavaa.

itse uskon että tunteet ja järki ovat paljon monimutkaisempi asia, moni järkevältä kuulostava väite vain *tuntuu* järkevältä, se on sitten eri asia onko se sitä tosimaailmassa.

siksi minä nykyään perustelen asiani sanomalla "minä uskon siihen väitteeseen" koska loppupeleissä, se vain kuulostaa minusta järkevältä, minä olen laskenut sen väitteen muuttujat ja summannut ne ja saanut enemmän tai vähemmän todenmukaisen tuloksen, mutta tiedän kuintenkin niin vähän.

• Luupi
    • Luxori
    • lupilupi
      • Mikäköhän mahtaa olla tähän palstaan kirjoittavien keski-ikä?

Tuntuu, että tänne kirjoittelee liian usea Beavis ja Butt-Head.

Homo... heheh... hehehheh

Suosittelen tutustumaan mielummin Itsetyydytys.org sivustojen foorumiin, sieltä voisitte löytää enemmän hengenheimolaisianne (r-u-n-k-k-a-r-e-i-t-a)!

• sinnuu poeka liiteriin...
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

Mikäköhän mahtaa olla tähän palstaan kirjoittavien keski-ikä?

Tuntuu, että tänne kirjoittelee liian usea Beavis ja Butt-Head.

Homo... heheh... hehehheh

Suosittelen tutustumaan mielummin Itsetyydytys.org sivustojen foorumiin, sieltä voisitte löytää enemmän hengenheimolaisianne (r-u-n-k-k-a-r-e-i-t-a)!

Den glider in..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2157
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      44
      2117
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1033
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe