..viikonloppuna..ostaakko cointröötä, triple secciä vai pistänkö pomeranssin kuoret leijonaviinaan lilluu vuorokaudesksi???
jonkinmoista menoa
9
210
Vastaukset
- teet niistä
tai siis sillä sitruksen maulla, jos saa olla utelias?
- tapauksessa
pervokki kirjoitti:
..tiedä..olen vain kyllästynyt pelkkään viina ja limu linjalle..
suosittelisin triple secciä , edullinen sitruslikööri, sopii raikkaisiin juomasekoituksiin ja voi sitruunalla raikastaa vielä . jos naisia vieraana vois tehdä sokerihuurretun lasinreunuksen sitruunasta ja sokerista ...
tapauksessa kirjoitti:
suosittelisin triple secciä , edullinen sitruslikööri, sopii raikkaisiin juomasekoituksiin ja voi sitruunalla raikastaa vielä . jos naisia vieraana vois tehdä sokerihuurretun lasinreunuksen sitruunasta ja sokerista ...
..pistetään harkintaan ja ehkä hankintaan.. sitä vois taskumattiinkin laittaa..
- aikas petollista
pervokki kirjoitti:
..pistetään harkintaan ja ehkä hankintaan.. sitä vois taskumattiinkin laittaa..
ainetta , muista se lantrinki !!!!
aikas petollista kirjoitti:
ainetta , muista se lantrinki !!!!
..paras juoma olis kyllä vain lievästi makea, reilusti hapokas ja raikas.. no kossuvissyy sitruunan kera onkin tullut juotuu mutta makua puuttuu..
- "seksi"liköörillä
pervokki kirjoitti:
..paras juoma olis kyllä vain lievästi makea, reilusti hapokas ja raikas.. no kossuvissyy sitruunan kera onkin tullut juotuu mutta makua puuttuu..
saat kyllä makua, sillä voi muuten liekittääkin ,vaikka banaaneja ,,,kai
- kbasa
hammaspeikko tulee kylään..
osta vaikka jekkua
siitä känät! ola!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404402- 542189
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 171111
- 241104
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018