..viikonloppuna..ostaakko cointröötä, triple secciä vai pistänkö pomeranssin kuoret leijonaviinaan lilluu vuorokaudesksi???
jonkinmoista menoa
9
231
Vastaukset
- teet niistä
tai siis sillä sitruksen maulla, jos saa olla utelias?
- tapauksessa
pervokki kirjoitti:
..tiedä..olen vain kyllästynyt pelkkään viina ja limu linjalle..
suosittelisin triple secciä , edullinen sitruslikööri, sopii raikkaisiin juomasekoituksiin ja voi sitruunalla raikastaa vielä . jos naisia vieraana vois tehdä sokerihuurretun lasinreunuksen sitruunasta ja sokerista ...
tapauksessa kirjoitti:
suosittelisin triple secciä , edullinen sitruslikööri, sopii raikkaisiin juomasekoituksiin ja voi sitruunalla raikastaa vielä . jos naisia vieraana vois tehdä sokerihuurretun lasinreunuksen sitruunasta ja sokerista ...
..pistetään harkintaan ja ehkä hankintaan.. sitä vois taskumattiinkin laittaa..
- aikas petollista
pervokki kirjoitti:
..pistetään harkintaan ja ehkä hankintaan.. sitä vois taskumattiinkin laittaa..
ainetta , muista se lantrinki !!!!
aikas petollista kirjoitti:
ainetta , muista se lantrinki !!!!
..paras juoma olis kyllä vain lievästi makea, reilusti hapokas ja raikas.. no kossuvissyy sitruunan kera onkin tullut juotuu mutta makua puuttuu..
- "seksi"liköörillä
pervokki kirjoitti:
..paras juoma olis kyllä vain lievästi makea, reilusti hapokas ja raikas.. no kossuvissyy sitruunan kera onkin tullut juotuu mutta makua puuttuu..
saat kyllä makua, sillä voi muuten liekittääkin ,vaikka banaaneja ,,,kai
- kbasa
hammaspeikko tulee kylään..
osta vaikka jekkua
siitä känät! ola!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584