Avaatko radion, käytkö kusella, keitätkö kahvit.
Kerro pois vaan...
"Hyvää huomenta!"
MarttyyriMallari-TTt
MITÄ TEET AAMULLA ENSIMMÄISEKSI???
16
867
Vastaukset
- aamulla niin
Laitan kahvia ja käyn kusella radiota en aukaise
- kbasa
pyyhin tiskipöydän
keitän sumpit
herätän emännät..- emännät?
onko sulla monikossa. No minä kun herään painan tietsikan päälle, sen jälkeen rauhassa kylppäriin, aamukahvilla ei niin kiirus
- kbasa
emännät? kirjoitti:
onko sulla monikossa. No minä kun herään painan tietsikan päälle, sen jälkeen rauhassa kylppäriin, aamukahvilla ei niin kiirus
mutta luonne on kuin yhtä puuta
eli emännät :-) - on ,et äiti ja tytär
kbasa kirjoitti:
mutta luonne on kuin yhtä puuta
eli emännät :-)kuin samasta puusta . meillä näin.
- mutta vain
puoliksi.
- pikkunoidanlukko
ja vedän röökin. Oli huojentavaa saada tämä kerrottua..
*Hyvät yöt?* - hurja-hilda
venyttelyllä, sillain piiiiiitkäääääään ja mukavasti, sit haukotellaan, suljetaan silmät vielä hetkeksi ja tuhistaan pikku torkut.
Sitten taas venytellään, ja muistellaan mitä ihanaa unta taas tuli nähtyä.
Sitten pissalle.... - tietysti
ensimmäisenä silmäni... uuteen aamuun :D
herään...ja heräilen...siihen menee aikansa... onneksi Neiti ei nykyään herätä enää, se on niin aamu-uninen:)
- vois
..rakennella maailman tarkinta suomenjoutsenta n.7 senttiin.1/250....Älä sinä urpo skeidanheittäjä nyt tänne tule....Sut on pistetty pihalle jokaikisestä foorumista.....
Tietenkin avaan silmäni...=))))
Sitten pungerran itseni punkasta ylös... voi että onkin vaikeeta.
Vessan kautta aamupalalle ja duuniin...=))))
Mukavata Perjantaita Kaikille...pissille meen......laitan kahveet tippuu....... ja niin pois päin.....=:0))
- pikkusiili
juon lasin vettä, menen pisulle ja laitan vedenkeittimen päälle. Sitten menen keittiön pöydän ääreen, jossa tuijotan määräämättömän ajan suoraan eteeni, kunnes tokenen.
..kokeilin heräämistä aamuisin..niin tietysti aivan ensimmäsiseksi heräsin..laiton herätyksen pois päältä ja kävin weeceessä..
- blondi-72hki
valot olkkariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517
