Mitä olisi hampurilainen tai ruisfilee ilman pihviä? Mitä olisi Sana ilman tulevaisuutta ja toivoa? Mutta Jeesus antaa "lujat ja vakaat Daavidin armot", (Jes 55:3).
JESAJA RAAMATUN TÄRKEIN KIRIJA
Tärkein luku on Jes 53 ja tärkein jae siinä 10. jae - se ansaitsee sinulle elämän, kun antaudut Hänelle.
Jes 53:10
Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. JOS sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
Kun lisäksi luet Jes 66. luvun, olet jo lukenut koko Raamatun sanoman - siitä on hyvä jatkaa.
MUTTA TÄSSÄ SE LUVATTU YDINRASVAPAISTI
Juhla-ateria Siionin vuorella - Jes 25:6-10 :
6 Tällä vuorella Herra Sebaot valmistaa pidot kaikille kansoille, herkkuruokien aterian, valioviinien juhlan: ydinrasvalla maustettuja herkkuja, kypsiä, kirkkaaksi seestettyjä viinejä. [Ps. 22:27-32; Ilm. 19:9]
7 Tällä vuorella hän repäisee pois verhon, verhon kaikkien kansojen yltä, vaatteen joka on levitetty niiden ylle.
[Jes. 60:2; 2. Kor. 3:16]
8 Kuolema on nielty ainiaaksi. Herra Jumala pyyhkii kaikkien kasvoilta kyyneleet ja vapauttaa kansansa alennuksesta ja häpeästä kaikkialla maan päällä. Näin on Herra puhunut.
[1. Kor. 15:54; 2. Tim. 1:10 | Ilm. 7:17, 21:4]
9 Sinä päivänä sanotaan: "Tämä on meidän Jumalamme! Häneen me panimme toivomme, ja hän pelasti meidät. Tämä on Herra, häneen me kiinnitämme toivomme, iloitkaamme ja riemuitkaamme! Hän pelastaa meidät.
[Ps. 33:20]
10 Herran käsi suojaa tätä vuorta." Mutta Moab poljetaan murskaksi omilla asuinseuduillaan niin kuin olkiläjä tallataan lantaveteen.
Se päivä on Sak 14:4-5 ja Apt 1:11-12 ja Ilm 14:1.
Ylöstempauksen jälkeinen antikristuksen kausi päättyy tuhannen vuoden rauhanaikaan itsensä Jeesuksen johdolla.
Toki tänäänkin saa herkutella, kunhan tekee sen vilpittömästi Herran kasvojen edessä:
5. Moos. 14:26
Ostakaa sillä rahalla kaikkea, mitä mielenne tekee, nautoja, lampaita ja vuohia, viiniä tai olutta tai muuta mieleistänne, ja syökää ja iloitkaa siellä perheinenne Herran, Jumalanne edessä.
Sanaa! Maustettuna YDINRASVALLA !!!
4
116
Vastaukset 4
Olen tuossa todistanut, että tuhannen vuoden rauhanajassa nautitaan vahvoista ruuista ja vietetään sapattia, ainakin Israelin maaperällä.
siellähän synnytetäänkin, Jes 65:20a.
Ei Jumala nautakarjaa luonut vain siksi, että lemmikkeinä pitäisimme. Laiskojen on parempi syödä vain kasviksia, etteivät lihoa - mutta normaalisti tarvitaan puolet kasvikunnan ja puolet eläinkunnan tuotteita (painoarvo).
Entä tuhatvuotisen jälkeen, kun tämä katoamattomasta luotu katoavainen katoaa? Kun taivaallinen Jerusalem avataan meille ja uusi maa ja uudet taivaat?
tuhannen vuoden "mässäilyn" jälkeen?
Siitä Jeesus sanoo, että taivaassa "ollaan niinkuin enkelit". Ei varsinkaan naida; eikä tietenkään syödä katoavaista ruokaa, "sillä ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten".
Saa toki alentua uskomaan tuohon syömäpuoleenkin - saa ajatella vatsaansa - että siellä on herkkuja - sillä ellei ole, niin siellä on totisesti jotain paljon parempaa.
KOKONAAN HENGELLISIÄ OLEMME YLÖSNOUSSEINA
Eihän uudessa maassa ole aurinkoakaan, vaan Jeesus on kirkkautemme - ei ole yötäkään tietysti, ei temppeliä sapatin viettoa varten tarvita, Ilm 21:22-27.
Matt. 22:30
Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.
Joh. 4:34
Jeesus sanoi heille: "Minun ruokani on se, että minä teen lähettäjäni tahdon ja täytän hänen tekonsa.
1. Kor. 15:44
kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.
ylösnousemuksen toivossa- iloitaan!
Ei kukaan missään mitään raivoraittiutta vaadi.
- viinistä.
iloitaan! kirjoitti:
Ei kukaan missään mitään raivoraittiutta vaadi.
Sen juovuttavasta puolesta tulee irstas meno ja maamiehemme tappelevat.
viinistä. kirjoitti:
Sen juovuttavasta puolesta tulee irstas meno ja maamiehemme tappelevat.
Sak 12:2
"Minä teen Jerusalemista juovuttavan maljan kaikille ympärillä asuville kansoille. Myös Juuda joutuu ahdinkoon, kun Jerusalemia piiritetään. [Ps. 60:5 ]
Niin sitten kansat tuomitsevat itse itsensä - vihan maljasta juotuaan!
Sak 14. luku kertoo koko stoorin, joka tapahtuu siinä suuressa ahdistuksessa, Herran päivänä, tuhannen vuoden aattona - ja antikristuksen joukot tuhotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522