kellekkään?on silikonigeeli arpiin.
kelo-cote
4
5212
Vastaukset
- on kyllä
Olen käyttänyt heti leikkauksen jälkeen, ei ole tullut keloidikasvua.
Ainut huono pointti, että pitää antaa kuivua.Ei myöskään ole niin pitkäkestoinen kuin esim. silikooniteippi.Täytyy voidella 1 krt/vrk.
Toimii hyvin esim. kasvojen alueella, missä jatkuva teipin käyttö on hankalampaa. Voi tietysti käyttää mm. rintoihin, mihin itse olen käyttänyt myös. - Scarred
Hieman varauksella suhtauduin aluksi tuotteeseen. Kuitenkin jo 3 päivän kuluttua käytön aloittamisesta arpeni on laskenut huomattavasti ja väri vaalentunut.
Olen käyttänyt mepiformi-teippiä arpiini n.1,5kk ennen kuin löysin voiteen. Nyt olen levittäny voiteen arven päälle ja antanu sen kuivua hetken jonka jälkeen Mepiform-tarraa pääle. Työpäivän ajaksi otan teipit pois näkyvillä olevilta alueilta ja käytän pelkkää voidetta.
Näin lyhyen tutustumisen perusteella voin suositella, ainakin tuoreemmille arville. - zemppa
onko kellään kokemusta kelo-cote voiteesta? tepsiikö se vanhempiin arpiin, vai pelkästään uudempiin? ja jos joku on käyttänyt niin miten uusiin ja vanhoihin? ajattelin itse huomenna mennä ostamaan niin haluaisin lisätietoja tuotteen luotettavuudesta. Ilmottakaa mahollisimman pian! kiitos
- Nurse
Itse käytin Kelo -Cotea melko syvään palovammaan ja parani tosi hyvin ja kivuttomasti. Arpea ei tullut ja normaalisti tumma palovamma-aluekin näyttää mielestäni vaaleammalta. Syvä, monta vuotta vanha arpi vasta testauksessa, mutta näyttäisi pienenevän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161