kellekkään?on silikonigeeli arpiin.
kelo-cote
4
5207
Vastaukset
- on kyllä
Olen käyttänyt heti leikkauksen jälkeen, ei ole tullut keloidikasvua.
Ainut huono pointti, että pitää antaa kuivua.Ei myöskään ole niin pitkäkestoinen kuin esim. silikooniteippi.Täytyy voidella 1 krt/vrk.
Toimii hyvin esim. kasvojen alueella, missä jatkuva teipin käyttö on hankalampaa. Voi tietysti käyttää mm. rintoihin, mihin itse olen käyttänyt myös. - Scarred
Hieman varauksella suhtauduin aluksi tuotteeseen. Kuitenkin jo 3 päivän kuluttua käytön aloittamisesta arpeni on laskenut huomattavasti ja väri vaalentunut.
Olen käyttänyt mepiformi-teippiä arpiini n.1,5kk ennen kuin löysin voiteen. Nyt olen levittäny voiteen arven päälle ja antanu sen kuivua hetken jonka jälkeen Mepiform-tarraa pääle. Työpäivän ajaksi otan teipit pois näkyvillä olevilta alueilta ja käytän pelkkää voidetta.
Näin lyhyen tutustumisen perusteella voin suositella, ainakin tuoreemmille arville. - zemppa
onko kellään kokemusta kelo-cote voiteesta? tepsiikö se vanhempiin arpiin, vai pelkästään uudempiin? ja jos joku on käyttänyt niin miten uusiin ja vanhoihin? ajattelin itse huomenna mennä ostamaan niin haluaisin lisätietoja tuotteen luotettavuudesta. Ilmottakaa mahollisimman pian! kiitos
- Nurse
Itse käytin Kelo -Cotea melko syvään palovammaan ja parani tosi hyvin ja kivuttomasti. Arpea ei tullut ja normaalisti tumma palovamma-aluekin näyttää mielestäni vaaleammalta. Syvä, monta vuotta vanha arpi vasta testauksessa, mutta näyttäisi pienenevän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851274Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939