..halloweenina vedetään mörköviinaa..
mörköviinaa
21
582
Vastaukset
että mun karkkien lisäks pitäis vähän isommille pojille varata viinaa, voi viude...
pervokki kirjoitti:
..joku isompi oveen kolkuttaa.. punssia, rommia jne.
pussikaljaa, saa kelvata...
- kbasa
iso mörkö tulee kylään aamutuimaan :-(
..otetaan kurpitsasta kurrpitsa viinaa.. vihannesviinaa.. silloin joku mörkö voi tullakin jysärin ja yrjön kera..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..otetaan kurpitsasta kurrpitsa viinaa.. vihannesviinaa.. silloin joku mörkö voi tullakin jysärin ja yrjön kera..
muttei paulanka
paulanka täyttää pään eikä lähre kulumallakaan! kbasa kirjoitti:
muttei paulanka
paulanka täyttää pään eikä lähre kulumallakaan!puolanka paulanka..en oo kuullut.. mutta hyvältä kuullostaa..
- Musta Ritari
kbasa kirjoitti:
muttei paulanka
paulanka täyttää pään eikä lähre kulumallakaan!en tiiä, mutta Paulaneri on hyvää.
- Musta Ritari
olen kyllä kuullut puhuttavan. Se on sitä 6-7 volttista mustaa Koffia, joka on niin pirun pahaa, että sitä ei naama peruslukemilla juo kukaan.
..mustaa kaljaa.. miksi musta ritari ei juo mustaa kaljaa..eikö musta ritari ota kaiken tummanan ja vahvana???. karhu 8 prossanen on herkkuuuuu
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..mustaa kaljaa.. miksi musta ritari ei juo mustaa kaljaa..eikö musta ritari ota kaiken tummanan ja vahvana???. karhu 8 prossanen on herkkuuuuu
Koffi ei ole kyllä mitään portteria vaan ekstraväkevää laageria, jota saa vaikka Virosta tai Alkosta. Viina maistuu niin ilkeälle siinä.
Tumma olut itsessään on ok.
Eriytisesti naisten suhteen olen sitä mieltä että vaalea on parempi. Musta Ritari kirjoitti:
Koffi ei ole kyllä mitään portteria vaan ekstraväkevää laageria, jota saa vaikka Virosta tai Alkosta. Viina maistuu niin ilkeälle siinä.
Tumma olut itsessään on ok.
Eriytisesti naisten suhteen olen sitä mieltä että vaalea on parempi...on ainakin juotavaa.. no kyllä vaaleat naiset nam..hiusten värillä ei silleen ole väliä kunhan ne ei ole ällöt räikeät..
- viinaa, mitä
nykäs-Masakin on paljon ottanut? Meinaan ainakin silloin kun on leikkinyt, että Mervi on nyrkkeilysäkki?
- näyttää
olevan suuri valta saada ihmiset kommuniseeraamaan toistensa kanssa. Kuka ottaa mitäkin ja kuinka paljon ja miten känniin tulee ja kuka menetti muistinsa ja kuka oli oksentanut ja kuka oli lapaantunut. Ällöttävää.
..pullossa asuu mörkö mutta ihmisestä riippuu miten sen ottaa vastaan..nykäs-masa hyvänä huonona esimerkkinä..
näyttää kirjoitti:
olevan suuri valta saada ihmiset kommuniseeraamaan toistensa kanssa. Kuka ottaa mitäkin ja kuinka paljon ja miten känniin tulee ja kuka menetti muistinsa ja kuka oli oksentanut ja kuka oli lapaantunut. Ällöttävää.
..kuningas alkoholin yltiöpalvaaminen pahasta..
- huomenna kotiin
pervokki kirjoitti:
..pullossa asuu mörkö mutta ihmisestä riippuu miten sen ottaa vastaan..nykäs-masa hyvänä huonona esimerkkinä..
se oikea haloweeni. Eipä taija onnistua mitkään selitykset. En kerkii siivoomaan paikkoja.
- Alien-8
mörköviina on?Mun tietääkseni kaikista viinoista alkaa näkeen mörköjä,kun tarpeeksi pitkä ryyppyputki on ollut päällä:)
Kokemusta löytyy haman nuoruuden ajoilta;=)))..tuossa yläpuollella.. käsitykseni mörköviinasta..mut se vois olla ihan oikeasti joku drinkki esim. tulevan halloweenin kunniaksi..
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..tuossa yläpuollella.. käsitykseni mörköviinasta..mut se vois olla ihan oikeasti joku drinkki esim. tulevan halloweenin kunniaksi..
Showtime-kanavalta tulee halloweenina koko yö kauhuleffoja.Mm.se Romeron Elävien kuolleiden yö.
Alien-8 kirjoitti:
Showtime-kanavalta tulee halloweenina koko yö kauhuleffoja.Mm.se Romeron Elävien kuolleiden yö.
..joku kauhu-deeveedee leffa ostaa halloweeniksi.. en omista kyseistä kanavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
