USKOLLISUUS ON JUMALAN PUOLELTA
Jumala pitää liittonsa, vaikka ihminen ei pitäisi!
Sitäpaitsi jokainen ihminen on uskoton, enempi tai vähempi. Pääasia on, ettei Jumala riko liittoaan - ei riko Jeesuksen veren liittoakaan, joka on ainoa liitto kristikunnan kanssa, koko ihmissukua koskeva.
Pätee heti, kun ihminen sitoutu Kristukseen.
Mutta liitto Israelin kanssa, siitä Hän sanoo, että se pitää yhtä lailla kuin hänen liittonsa yön ja päivän kanssa.
Jer 33:19-21
19 Jeremialle tuli tämä Herran sana:
20 "Näin sanoo Herra: Minä olen tehnyt liiton päivän ja yön kanssa, antanut niille säädökseni, ja niin ne tulevat ja menevät ajallaan. Yhtä mahdotonta kuin teidän on rikkoa tätä liittoani,
21 yhtä mahdotonta on se, että minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa rikkoutuisi. Minä olen luvannut, että hänen valtaistuimellaan aina hallitsee hänen jälkeläisensä. Rikkoutua ei voi myöskään minun liittoni leeviläisten pappien kanssa, jotka toimittavat minulle palvelusta.
Toden totta - jopa tuhannen vuoden rauhanajassa
virallistetaan jälleen liitto Leevin kanssa ja sapatti tulee kaikelle maailmalle!!!
Jes 66:20-24
20 He tuovat kaikki veljenne kaikkien kansojen keskeltä, lahjaksi Herralle, he tuovat heidät hevosilla ja avovaunuilla ja katetuilla vankkureilla ja muuleilla ja ratsukameleilla Jerusalemiin, minun pyhälle vuorelleni -- sanoo Herra -- samalla tavoin kuin israelilaiset tuovat uhrilahjana ruokaa puhtaissa astioissa Herran huoneeseen.
[Jes. 43:6 ]
21 Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.
22 Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne.
[Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]
23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra.
[Sak. 14:16]
24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]
(Saatanahan päästetään lopussa hetkeksi irti ja se villitsee uudelleen kansoja Jerusalemia vastaan, israelin auktoriteettia).
Jotenkin ironista se, että ellenistit tahtovat omia tänä päivänä sapatin adventismin ja Jumalan väliseksi liitoksi ja kuitenkaan eivät hyväksy sapatin israelilaista auktoriteettia - joka asia on tulevaisuutta.
Sak 14:4-5, 12, 16-17 :
4 Hän SEISOO sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
5 Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti. Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana. Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin, ja kaikki pyhät ovat hänen MUKANAAN.
[Aam. 1:1 | Juud. 14]
12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.
16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]
17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]
TÄÄLLÄ MAAN PÄÄLLÄ SIIS TUHANNEN VUODEN RAUHAN AIKANA
Sapatti toteutuu ihan oikealla tavalla (tarkka kuvaus Hes 39-48). Ei paratiisissa, niinkuin 3-enkkua väittää, eikä ikuisesti Maan päällä, niinkuin Timo Flink väittää.
Eikä uusissa maissa ja taivaissa, kuten 3-enkkua ja Timo Flink sitten taas toisinaan näyttävät väittävän (aina tilanteen mukaan). Raamatun sana on muuttumaton.
Sapatinkin aika tulee !
1
89
Vastaukset
On väitetty, ei ihmisen kautta, mutta henkiolentojen kautta kylvetty sellaista lustetta palstalle, että
muka paratiisissa sapattia vietettäisiin.
Mutta siellähän ei edes ole poäivän ja yön erotusta.
Ja se on Sanan mukaan "ikuista sapatinlepoa".
Ikuinen on eri asia kuin joka seitsemäs 24 tuntia.
Ja mitenkäs sielläö ikuisuudessa aiak määritellään - ei ainakaan meidän kellomme ja kalenterimme mukaan - kun ei ole yötä ei päivää, ei päivien erotusta.
Ilmestyskirja lupaa paratiisissa olevan SE elämän puu - ja että siitä saa syödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2271628- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441174Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad46871- 14740
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21720- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20666Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627