Kynsisieni lääke

Kotkankynsi..

Mulla on tuo kynsisieni (tarttunut yleisestä saunasta?), joka tekee kynsistä paksut, hauraat ja kellertävänruskeat.

Ostin tuota uutta patenttilääkettä, jota sivellään kynsiin eli Cosmaro Phyto Nailprotector. Kuulemma hyviä tuloksia on sillä saatu.

Mutta käyttöohjeet ovat vähän epäselvät. Sitä kehoitetaan sivelemään ainetta kynsiin ja annetaan vaikuttaa noin kaksi minuuttia. Mutta ohjeissa ei kerrottu, mitä sen jälkeen pitää tehdä. Pitääkö kynnet pestä vai mitä? Ja haittaako mitään jos aineen jättää kynsiin pitemmäksikin aikaa?

8

5737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tools

se uusi lääke, Lamisil Solo. Oli kerrasta poikki vuosia kestänyt vaiva.

• :);)

...eli auttoko sulla se Lamisil Solo kynsisieneen?Kuinka nopee auttoi?

• tools
        :);) kirjoitti:

...eli auttoko sulla se Lamisil Solo kynsisieneen?Kuinka nopee auttoi?

ja se oli sillä selvä. Ei sitä saa laittaakaan kuin kerran. Tästä on jo useampi viikko ja kaikki oireet on poissa, terveet kynnen kasvamassa.

• Kärpässieni auttaa?

"Minulla auttoi...
        se uusi lääke, Lamisil Solo. Oli kerrasta poikki vuosia kestänyt vaiva. "

Väität siis tosissasi, että jalkasieni-lääke Lamisil Solo parantaa myös kynsisienen? Miksi tuotteen valmistaja ja markkinoijat eivät markkinoi sitä kynsisienen hoitoon?

• Hipitihop

Sivellään kynsiin, imeytyy 2 minuutissa ja annetaan olla.
      Ja uutta päälle ohjeen mukaan.
      Näin neuvoi apteekintäti.

• :);)

Morooo...kuule..mulla just sama juttu,ja näinkin tossa mainoksen telkasta,jossa sitä lääkettä esiteltiin..eli haluisin kanssa tietoo onko tehokas?Olis nimittäin kiva saada tuon oikean jalan varpaankynnet kuntoon...noin niinkun viimeistään ensi kesäksi..sandaalit olis kivempaa meinaan pitää jaloissa!!!:)Eli jos joku tietää,onko se lääke...Cosmaroa ok,,niin pliiis..kertokaa!!!

• Memyself

tarkoituksena ole jättää se hoitava aine kynteen. Jos peset kynnen heti, niin ei aine ehdi vaikuttamaan.

Kun olet laittanut ainetta kynteen, niin sulje kynän korkki huolella.

• X

Aiheuttaako teillä Cosmaron kynän käyttäminen punoitusta ja kutinaa varpaisiin? Taidan olla herkkä jollekin aineosalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1568
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      980
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      914
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe