OLETKO MASENTUVAA TYYPPIÄ KUN TULEE SYKSYN PIMEÄT , VAI SAATKO ILOA JA VALOA JOSTAIN JA JOS SAAT NIIN MISTÄ? OISI KIVA TIETÄÄ MITEN KUKIN TÄSTÄ PIMEÄSTÄ SELVIÄÄ.
ITSE OLEN SYKSYN IHMINEN, NAUTIN PIMEÄSTÄ JA KYNTTILÄN VALOSTA, TOKI ON IHANAA VÄLILLÄ KUN AURINKO PAISTAA.
VALO
13
566
Vastaukset
- sun täytyy
HUUTAA?
Pienempikin teksti riittää, kiitos.- kipinät
anteeksi kovasti jos mielestäsi huusin ei ollut tarkoitus, laitappa tulpat korviin seuraavan kerran kun tulet palstalle
- lunamissi
tunti kohti kesää; on aamut pimeät taas normaalissa ajassaan.
- kiitos kaunis
muistutit talviaikaan siirtymisestä :))
- mies-v57
Ei ole suuri päivä kylläinen.
Kun janottaa, on päivä päivien.
Perille matka kerran vie-
mutta työ ja tuskan lunastus on tie.
Yön levähdys on paras määränpää,
kun leipä murtuu,tuli lämmittää.
Siellä missä nukutaan vain yksi yö,
uni laulaa,levollisesti sydän lyö.
Sarastaa.Nouse,lähde kulkemaan,
Suuri seikkailu ei pääty milloinkaan. - toisaalta,
omalla tavallaan kiva.) Oman tunnelman
pimeyteen tuo kynttilät, joita kyllä
poltan muulloinkin. Jotenkin ne kuitenkin
enempi luo tunnelmaa syksyn tai pimeän
aikana. Mökillä on kiva laittaa syksyisin ja
talvisaikaan ulos roihuja ja rantaan saakka kynttiläkuja. - Minun tapani..
Olen syksyllä syntynyt, pidän syksystä.
Syyskuu kirpeine iltoineen ja syksyn tuoksuineen herättää nostalgisia tunteita. Lokakuun kelmeä, luonnon hetkellistä kuolemaa enteilevä pysähtyneisyys tuntuu. Siksi lähdenkin viikoksi/kahdeksi, jos vain mahdollista syyskuussa Kreikan saarille. Siellä oleva valo ja meri antavat Suomen alkutalven pimeille kuukausille toivon. Sen jälkeen kynttilöiden valo kotona ja pihamaalla luovat lämpöä. Joulukuussa helpottaa, valoa näkyy kaikkialla. Kärsin kaamosmasennuksesta. Kirkasvalolaitetta en ole kokeillut, tuntuu keinotekoiselta. Mielipiteitä? - NÄIN SYKSYLLÄ
MASENTUVAA TYYPPIÄ VAAN YLEENSÄ RAKASTAN SYKSYÄ VÄRILOISTOINEEN JA LUOVUUTENI SUURIN.
TÄMÄ SYKSY ON POIKKEUS MONESTAKIN ERI SYYSTÄ.
P.S. NIIN METSÄ VASTAA KUIN HUUTAA! - mieltä, että
tuskinpa se syksy enempää masennusta tuo,
jos kaikki muut asiat on kohdallaan.
Pidän kynttilöistä. Kynttilät luo oman
tunnelman, niin syksyn pimeään, kuin juhlapöytäänkin.
Pääsiäisenä on myös kiva
laittaa pöytään sopivan väriset kynttilät.
Tuli mieleen kynttilöistä ja tunnelmasta.... - jpntar
Syksyihminen, ja pidän syysilloista, hämystä, syksyn väreistä ja kynttilöistä.
Valoa pimeyteen saan maalaamalla :) Saan iloa työstäni ja miehestäni, sekä tämä netti piristää myös.
- mies-v57
Kuinka pitkä
onkaan talvi edessä
kuinka pitkä
onkaan odotus edessä
-jäljellä oleva.
Kuitenkin
vain yksi kyynel
siinä kaikki.
Ja kuinka hitaasti
vieriikään
se poskea pitkin
kasvoja alas.- ticole
josta tuli mieleen, että kyyneleitteni ja jäljellä olevien vuosieni määrästä en tiedä (niitä voi olla paljon tai vähän), mutta sen tiedän, että talvi tekee tuloaan.. toivottavasti se on kaunis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510