Kristillisessä lähetystyössä on tarkoitus toteuttaa Jeesuksen lähetyskäskyä ja tarjota ilman rahaa, ilman hintaa pelastusta iankaikkiseen elämään, sielujen pelastusta, pääsyä iankaikkisen autuuteen, syntien sovitusta Jeesuksen kautta, jonka Jumala antanut ihmisille pelastuksen tieksi, niinkuin Uuteen Testamenttiin on kirjoitettuna.
'Ei herroina halliten vaan ollen laumalle esikuvana.'
Lähetystyö
4
472
Vastaukset
- HAHAHHAHAHA
ei vittu :D et kai tosissaan usko tollaseen
- tiukkisko
Joku uskoi ja meni alkeellisen kansan keskelle, mikä eli vaikeissa luonnonolosuhteissa, pelkäsi ja palvoi luonnon henkiä, oli alkukantainen ja sisäsiittoinen alueittain. Joku lähti aikoinaan - ja tuli tänne.
Ei kai toi oman mielipiteensä kertominen ketään haittaa, uskoa saa mihin haluaa. Vaihda palstaa vaik julkkisjuoruihin, ne on kiinnostavia, uskottavia, ihan totta. - lähetystyöstä
Kyllä meitä on jotka uskomme lähetystyöhön ja se on
kaikkien kristittyjen tehtävä tavalla tai toisella
viedä sanaa Jeesuksesta Kristuksesta, vielä on armon
aika... mahdollisuus ottaa elämäänsä Hänet joka muuttaa koko elämän
- paavi tana!!!
aikas reilua puputtaa väkisin jotain sontaa ihmisille joilla on oma kulttuuri ja uskontonsa.eikö edes hävetä viedä ihmisiltä heidän omia perinteitään ja arvojaan ja vaihtaa niitä tollaseen jeesusteluun!HÄVETKÄÄ!!!PELOTELLAAN HELVETILLÄ NIIN KAUAN ETTÄ MYÖNTYVÄT JA SITTEN ANNETAAN VETTÄ JA RUOKAA!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886