Ihan pakko kertoa tää kaikille. Mä oli eilen Sarin kanssa keilaamassa ja sen jälkeen me vietettiin koko ilta yhdessä. Musta tuntuu, että mä oon ihastunut Sariin.
Ihanaa tuntea tämmöisiä lämpimiä ja valoisia fiiliksiä keskellä tätä syksyn harmautta :).
Rakastukaa ihmiset - se on oikeesti kivaa!
Pakko kertoa
12
733
Vastaukset
- Heikunkeikku
Mahtavaa :) Kivaa :) Ihan pakko sanoa, että olet ONNEN PEKKA äh eiku ONNEN JUHAOLAVI! Nautihan olostas :)
- mikhaildenisov
lähe Thaimaahan.Keilailu on muuten kivaa,
siihen liittyy aina hyvä päivällinen
ja muutama olut(sen jälkeen)- lähteä
Thaimaahan, kun hän saa naisseuraa Suomessakin ja voi jakaa paljon, paljon enemmän ihastuttavan, samaa kieltä puhuvan Sarinsa kanssa. Hänellä on todennäköisesti valmiudet tasa-arvoiseenkin parisuhteeseen ja itsetunto kohdallaa.
Vai tiedät sinä, mitä keilailuun kuuluu ja minne Juhaolavin pitäisi lähteä. Kaljoittele ihan itseksesi päivällisen jälkeen hyvin palveltuna siellä Thaimaassasi.
Onnea Juhaolaville ja Sarillensa! Nauttikaa onnestanne, kateellisista huolimatta. Vaikkei se jatkuisi pitempään, kukaan ei voi ottaa teiltä pois hyviä hetkiänne ja kuplivaa elämäniloa. Toivon ilosi johtavan vielä suurempaan.
- hildurvonhopsis
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥
♥ Onnittelen lämpimästi ihastuksesi johdosta ♥ ♥
♥ Suuri lahja on, kun löytää jonkun jota rakastaa ♥
♥
♥ Onnea ♥ Juhaolavi ja ♥ onnea ♥ Sari ♥ ♥
♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥- kivat sydämet
millä sä hildur saat noi sydämet tekstiin?
olisi kivaa käyttää itteki niitä joskus...
kertoisitko? pliiis :) - hildurvonhopsis
kivat sydämet kirjoitti:
millä sä hildur saat noi sydämet tekstiin?
olisi kivaa käyttää itteki niitä joskus...
kertoisitko? pliiis :)Vasemmalta Alt ja oikealta numero 1 niin saat ☺
Vasemmalta Alt ja oikealta numero 2 niin saat ☻
Vasemmalta Alt ja oikealta numero 3 niin saat ♥
jne 4,5,6,7,8,9 saat ♦ ♣ ♠ • ◘ ○
voit myös kopioida nuo ylläolevat ♥:met - kokeilen....
hildurvonhopsis kirjoitti:
Vasemmalta Alt ja oikealta numero 1 niin saat ☺
Vasemmalta Alt ja oikealta numero 2 niin saat ☻
Vasemmalta Alt ja oikealta numero 3 niin saat ♥
jne 4,5,6,7,8,9 saat ♦ ♣ ♠ • ◘ ○
voit myös kopioida nuo ylläolevat ♥:metMulla on kannettava - ja tässä on varmaankin jotain asetuksia, jotka ei toimi Alt 1 jne..mutta kokeilen eri tavoilla, jospa ne sieltä tulee....
Kiitos vielä kerran :) - konsti on
kokeilen.... kirjoitti:
Mulla on kannettava - ja tässä on varmaankin jotain asetuksia, jotka ei toimi Alt 1 jne..mutta kokeilen eri tavoilla, jospa ne sieltä tulee....
Kiitos vielä kerran :)kun painat Käynnistä- kaikki ohjelmat - apuohjelmat - järjestelmätyökalut - merkistö.
Siellä on kuvioita vierittämällä monenkinlaisia, ja hiirellä vetämällä ne saa tekstiin. - waude ☺
konsti on kirjoitti:
kun painat Käynnistä- kaikki ohjelmat - apuohjelmat - järjestelmätyökalut - merkistö.
Siellä on kuvioita vierittämällä monenkinlaisia, ja hiirellä vetämällä ne saa tekstiin.ihanaa ♥ jeeee.... kiitos paljon☺
Toivonpa teille jatkossa lisää yhtä mukavia iltoja.
- onnellinen....
puolestasi:)))).Itse olen jo kohta 60v.nainen. Olen tottunut jo elämään yksin noin.15 vuotta. Yksi vakava suhde tänä aikana. Mutta, sen kariuduttua olen elänyt OIKEASTAAN LAPSILLENI ja LASTENLAPSILLENI. En voi kiistää sitä, että joskus tuntuu yksinäiselle...ainakin näin viikonloppuna:((
...yksinäisyys on muuten nykymaailmassa kaiken ikäisten ongelma?(ei olla yksin)! - Juhaolavi
Kiitos teille vastaajille. Kerrankin on näin, ettei kirjoitukseni ole täynnä asiattomia vastauksi vaan asiallisia viestejä joista kaikista löytyy jotain positiivista. Ihan herätä pitkään sunnuntaiaamuun lukemaan näitä.
Valoisaa ja kivaa syksyä teille kaikille!
Ps. Ja tolle ♥-merkille toivon löytäväni paljonkin käyttöä :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560