Tulin

taas!

käväisemään. kertokaa minulle mitä hyvää näette tässä päivässä? kai hyviäkin asioita on vielä olemassa :/vai mriitelevätkö ihmiset enemmän?

18

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkiksi

Ehtisinköhän sinne huomenna?
      Oletteko te jo käyneet?
      Mitä kannattaisi ehdottomasti käydä katsomassa?

• 50+

hyvä asia on tämä tietokone. Minä sain sen vasta. Löydän sieltä paljon uutta ja mielenkiintoista asiaa! En siis tarkoita näitä keskustelupalstoja ..
      Ihmiset ovat nykyään paljon valistuneempia kuin ennen ja tietävät oikeuksistaan. Tasa-arvoako..?

• PUUHELLA

VIETTÄÄ SUHTEELLISEN TERVEENÄ PÄIVÄNSÄ SEKÄÄN KUN EI OLE IHAN ITSESTÄÄN SELVÄÄ.
      ODOTAN TÄSSÄ PIENTÄ POIKAA (2V) LEIPOMAAN KANSSANI PULLAA, HÄN EI OLE SITÄ KOSKAAN KOKENUT JA AJATTELIN YLLÄTTÄÄ HÄNET JA SOITIN ÄIDILLE JA PYYSIN TUOMAAN MINULLE PIKKULEIPURIA AVUKSI. SAAPI NÄHDÄ MITÄ NUORIMIES TUUMAA.SIINÄ SITÄ ON ELÄMÄN MAKUA KUN KATSELEE IHANAA PIENTÄ MIESTÄ JOKA ON OPPINUT PUHUMAAN JUURI JA ASIAA ON.
      MUUTENKIN PÄIVÄ ON HYVÄ KUN MITÄÄN KUMMEMPAA EI OLE TAPAHTUNUT
      ILLALLA KUN OLEN TAAS YKSIN LAITAN KYNTTILÄT PALAMAAN , KEITÄN KAHVIT JA NAUTIN TUORETTA PULLAA. TARJOAISIN TEILLEKIN JOS VOISIN
      HAUSKAA ILTAA. NAUTITAAN PIENISTÄ ASIOISTA

• kotikiusattu

puhetta oikein vahvasta miehestä joka kantoi 50km
        vaimoaan,50kg jauhosäkkiä ja puuhellaa.
        Ei tässä vielä mitään mutta kun tuli p....hätä se ei laskenut niitä maahan,oli se riski.
        Ajattelin että olitko yksi niistä kannetuista?

• Tein erään päätöksen, jonka ratkaiseminen on roikkunut mielessäni epävarmasti kuukausia. Ongelma oli kyllä vai ei, erään naispuolisen ystävän suhteen.

En tiedä teinkö oikein, aika näyttää. Ei ollut helppo päätös, mutta kun nyt valinta on tehty, en voi sitä enää perua. Hyvä asia, ettei se asia enää roiku päättämättömänä.

• hildurvonhopsis

Heräsin aamulla ja mikään paikka ei ollut kipeänä. Poikani soitti päivällä, että hän tulee morsiamensa kanssa käymään luonani. Riensin kauppaan ja ostaa hurautin meille pakastimesta herkulliset pizzat ja jäkiruuaksi kolmen suklaan jäätelöä, josta tiedän aikuisen poikani pitävän. Sain olohuoneeni kattoon uuden lampun. Ostin sen eilen ja poikani laittoi sen paikoilleen. Siihen piti käydä ostamassa lisää osia, kun siinä oli erilainen kiinnitys kuin entisessä lampussa. Kätevä poikani käväisi rautakaupassa autollaan ja sillä aikaa pizzat paistuivat. Muutin suunnitelmiani päivän kulusta ja käynkin vanhaa mukavaa äitiäni tapaamassa vasta nyt illalla. Siellä on siskoni kaksi poikaa mummolassa ja minä, heidän tätinsä, käyn halaamassa rakkaita tädin rakkaita siellä. Oma poikani menee kaiken edelle aina ja voin tarpeen mukaan muuttaa sunnitelmia. Hän asuu tuossa parin - kolmen kilometrin päässä. Viikot hän on työssä ja nyt oli aikaa äidillekin välillä. Kyllä nuo nuoret on ihanaia ja niin rakkaita jokainen.

Ihanaa lauantai-iltaa teille kaikille. Voi olla, että piipahdan palstalla vielä myöhemmin tänä iltana.

• ilonaihetta

pitää löytyä..., vaikka miettimään laittoikin.
      Olen kuunnellut vanhempaa musiikkia, mm.
      Jari Sillanpään cd:n "hän kertoo sen sävelin".
      Vanhemmassa musiikissa on sitä nostalgiaa.)

• Sinimarjanen***

unohdin kirjautua sisään.

• nainen 50+

Jouduin olemaan petipotilaana kauan enkä päässyt liikkumaan. Se meinasi viedä hermot. Nyt vasta tajuan terveyden tärkeyden :)

• Otto-Vaan

Olisko se kun oli pihatalkoot ja minä piilottelin
      kotona verhojen takana ja naureskelin partaani.:))

• päivä, ja viimeinenkin kellisty tänään.

• Otto-Vaan
        Mettäläinen kirjoitti:

päivä, ja viimeinenkin kellisty tänään.

Onneksi olkoon,taisitte saada suht helposti kun näin
        aikaisessa vaiheessa kaikki on kaadettu.
        Uskaltaneeko kysyä monellekko oli luvat?(ei tartte vastata jos et haluu)

• Otto-Vaan kirjoitti:

Onneksi olkoon,taisitte saada suht helposti kun näin
        aikaisessa vaiheessa kaikki on kaadettu.
        Uskaltaneeko kysyä monellekko oli luvat?(ei tartte vastata jos et haluu)

Kuusi lupaa, eli kolme aikuista ja kolme vasaa.

Juu, tuuriakin oli ja onhan sitä huonoa tuuriakin ollut ja suksien kanssakin joskus jahdattu myöhäisemmässä vaiheessa.

• kaksi hyvää asiaa

että minulla on vielä näkökyky tallella..että näen ruskan värit ja kaiken kauneuden.
      että työtä on sen verran että tulen toimeen.

• Suttura

Työ tekijäänsä palkitsee...

Hullun lailla siivonnut koko päivän...
      Jahka saan valmiiksi, tuntuu kuin olisin sielunikin pessyt siinä samalla!

Halvat on joskus ihmisen nautinnot! :)

• RosaLiiin

...tulit taas.
      Ihan hyvä päivä täälläkin tänään.

Aamuhämärän aikaan maalasin hetken ikonia, se enkeli vei ajatukseni kauas, olin lopputulokseen tyytyväinen vaikka suttaukseksi menikin.

Iltapäivän hämärän aikaan nuori mies vei seikkailulle irq-galleriaan, yhdessä katseltiin tutut ja tuntemattomat, oli hauska matka.

Iltahämärän aikaan sytyttelin tuikkuja joka paikkaa, ulos ja sisälle. Pitäisiköhän kohta viritellä jo jouluvaloja, malttaisi nyt vielä hetken. Muttakun ne ovat niin tunnelmallisia ja kodikkaita.

Nyt lämmitän saunaa...ja sitten...hyvä päivä jatkuu

• Pirre*

Onneksi ei lähiomaisen...mutta kyllä se itekettää kun näkee toisten itkevän :(

• Pirre*

yleisemmin tässä ajassa - päivässä; ihmiset ovat kai tressaantuneempia, jos se riitaisuus johtuu siitä.

Tta..kuka muuten riitelee, ja missä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      176
      1219
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      557
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe