Jumalan rakastaminen.

Ketä mä oikein rakastan, jos rakastan Jeesusta?
Suurin käskyhän on raamatussa että rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, koko selusta ja sydämestä ja ruumiillasi.
Matt.5:44"Mutta minä sanon teille:rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta."
Mulla on yksi tyttöystävä, joka on mua 10 vuotta nuorempi. sillä on netti työpaikalla jos sä luet tän, niin en minä sun nimeä ilmoita.
Ei olla vihollisia mutta koska sen isä kuoli hukkumalla kesällä ja äiti teki itsemurhan ja hän kertoi tästä mulle, niin pyytäisin esirukousta hänen puolestaan.
En jaksa enkä osaa itse rukoilla muutenkuin sanomattomilla huokauksilla ehkä...
ja minulta puuttuu nykyään sitä rakkautta.
Jos joku voisi rukoilla joka tietää vastauksen siihen ensinnäkin mitä ensin kysyin.

7

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amadiini

      oli Jeesuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Kun rukoilet Jeesusta, varmasti menee oikeaan "osoitteeseen".

      Me eletään täällä maailmassa, joka on synnin kirouksen alla. Vaikka oltais kuinka "pyhiä", emme säästy sen seurauksilta tässä elämässä.

      Meillä uskiksilla on kuitenkin se mahtava mahdollisuus, että me tosiaankin voidaan rukoilla toistemme puolesta ja varmasti tullaan kuulluiksi. Toki meidän tulee rukoilla kaikkien puolesta.

      Se, että Jumala kuulee rukouksemme ei kuitenkaan aina tarkoita sitä, että asiat menee juuri niin kuin toivotaan. Meitä kehoitetaankin rukoilemaan, että tapahtukoon Sinun tahtosi, ei ihmisen.

      Eikä sinun tarvitse välttämättä sanoin rukoillakaan, huokauksetkin kuullaan. Tuntuu kyllä siltä, että kestävyyttä ja luottamusta meiltä odotetaan, vastaukset ei useinkaan tule tässä ja heti.

      Siunausta.

    • rakastat

      Jumalaa, jolla on kaikki valta, rakastaessasi Jeesusta.

      Äärettömän surullinen kertomus tästä ystävästäsi ja olen todella syvästi pahoillani, että ihmisten pitää kokea tuollaista.
      Rukoillaan yhdessä tälle ystävällesi voimaa selviytyä noista traagisista menetyksistään. Toivon sydämestäni, että tämä ystäväsi löytää elämäänsä Jeesuksen, sillä Jeesuksella on valta antaa ihmiselle uusi elämä. Itse olen sen saanut ja siitä lähtien olen ollut turvassa, vapaa, rauhallinen, iloinen ja kaikkinaisen tasapainon omaava.
      Jeesus voi kaiken ja vaikka täälläkin kulkee enimmäkseen heitä, jotka eivät sitä usko, niin pyydä sinä uskonlahjaa, joka tuo turvan elämääsi.

      • Jeesus pelasta se tyttö(mutta ei mun seurakuntaan).


    • hansutuulia

      Matt.5:44"Mutta minä sanon teille:rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta."

      Jumala tahtoo näin meidän tehtävän, rukoilla niiden puolesta jotka vainoavat ja vihaavat. Rukoilla niiden puolesta jotka elävät elämässään raskaita aikoja. Lohduttaa joka tarvitsee lohdutusta.

      Jumala on myös kaiken yläpuolella ja näkee nämä asiat, toivon että tyttöystäväsi voisi löytää elämäänsä Jumalan johon hän voi kääntyä kaikessa elämänsä erilaisissa tilanteissa.

      Kuka ei tietäsi parhaiten mikä on kärsimys, mikä on kun rakas sairastaa. Muistamme kuinka Jeesus tuli liikutetuksi kun hänen ystävänsä oli kuollut.
      Jeesus haluaakin että me jaamme elämämme asiat hänen käsiin. Hän on luvannut auttaa ja lohduttaa meitä kaikessa.

      Jumala tietää sinun jaksamisesi, Hän on myös nähnyt sinun rukouksesi. Jätämme tämän asian Herran käsiin yhdessä ja rukoilemme että Herra koskettaa tätä särkynyttä ihmistä ja auttaa häntä elämässä eteenpäin. Voimia myös sinulle, Hän ei hylkää eikä jätä omiaan.

      • nyt se on sellasella tasolla vaan.
        Tuo kohta on näin tarkemmin aateltuna ehkä tosi tärkeä oman kasvamisen kannalta.
        Kyllä minä sen tiedän, että ihmiset harvoin vihaavat ketään ilman jotain syytä.
        Esim.jos joku on uskoton julkisesti, se saa osakseen paljon vihaa. Uskottomuutta on vaikea hyväksyä.
        Mutta on kyllä paljon sellastakin vihaa, joka on turhaa.


      • hansutuulia
        auroraboreallis kirjoitti:

        nyt se on sellasella tasolla vaan.
        Tuo kohta on näin tarkemmin aateltuna ehkä tosi tärkeä oman kasvamisen kannalta.
        Kyllä minä sen tiedän, että ihmiset harvoin vihaavat ketään ilman jotain syytä.
        Esim.jos joku on uskoton julkisesti, se saa osakseen paljon vihaa. Uskottomuutta on vaikea hyväksyä.
        Mutta on kyllä paljon sellastakin vihaa, joka on turhaa.

        mutta tosiasia on että kaikkia ei myöskään voi miellyttää.
        Joillakin ihmisillä sana "uskovainen", on punainen vaate. Muistan kun tulin uskoon, minun asiakkaistani joitakin ihmisiä jäi välittömästi pois, minusta tuli heidän silmissään lahkolainen.

        Mutta minulla on todella hieno asiakaskunta ja heitä siunaan. Olemme jakaneet surumme, ilomme, perhe-elämämme, heistä on tullut vuosien saatossa hyvin rakkaita, ja jos joku jää pitkäksi aikaa, alkaa huoli pukkaan.
        eräs mies jätti hoitonsa kesken, jätin soittopyynnön koska hoito oli kesken ja maksutkin odottivat maksajaansa. Hoito oli alkanut kesällä ja nyt monia viikkoja kun häntä ei kuulunut.
        Asiakkaani sai soittopyyntöni ja soitti välittömästi. Tämä asiakkaani oli loukkaantunut ja vielä menee muutama viikko sitten hän voi palata takaisin asiakkaakseni.

        Oli ikävää nämä uutiset, mutta myöskin se että joku kaipaa heitä, aina ei ole niin itsestään selvää nämäkään asiat.

        Mukavaa iltaa sinulle, poistun nyt foorumilta perheeni joukkoon. siu.


      • hansutuulia kirjoitti:

        mutta tosiasia on että kaikkia ei myöskään voi miellyttää.
        Joillakin ihmisillä sana "uskovainen", on punainen vaate. Muistan kun tulin uskoon, minun asiakkaistani joitakin ihmisiä jäi välittömästi pois, minusta tuli heidän silmissään lahkolainen.

        Mutta minulla on todella hieno asiakaskunta ja heitä siunaan. Olemme jakaneet surumme, ilomme, perhe-elämämme, heistä on tullut vuosien saatossa hyvin rakkaita, ja jos joku jää pitkäksi aikaa, alkaa huoli pukkaan.
        eräs mies jätti hoitonsa kesken, jätin soittopyynnön koska hoito oli kesken ja maksutkin odottivat maksajaansa. Hoito oli alkanut kesällä ja nyt monia viikkoja kun häntä ei kuulunut.
        Asiakkaani sai soittopyyntöni ja soitti välittömästi. Tämä asiakkaani oli loukkaantunut ja vielä menee muutama viikko sitten hän voi palata takaisin asiakkaakseni.

        Oli ikävää nämä uutiset, mutta myöskin se että joku kaipaa heitä, aina ei ole niin itsestään selvää nämäkään asiat.

        Mukavaa iltaa sinulle, poistun nyt foorumilta perheeni joukkoon. siu.

        En tiedä mikä sun ammatti on. Kuulostat ihan niin kuin pitäisit jotain kauneushoitolaa.
        Oot sinä sen kyllä joskus tainnut kertoa, en ole varma. Mutta jos hengellistetään tämä asia niin varmaan ymmärrät, että se, että auttaa rahasta jotain ihmistä niin kuin työnsä puolesta tai ihan vaan ihmisyyttään on vähän eri asia kuin auttaa ihmistä Jumalan yhteyteen.
        Mä pyysin, että rukoile mun kanssa ja mä tiedän että sinä rukoilet.
        Kiitos siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe