M iksi sovinismilla

on valtamedioissa

aina negatiivinen kaiku, kun taas feminismillä ei niinkään? Missä on sankarisovinistit joita ylistettäisiin äijäpäivinä lehtien palstoilla, kysyn vaan?

2

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      Voisi kysyä myös yleisesti ...

      Miksi 100 % miestoiminta luokitellaan hämärätouhuksi?

      Miksi, millä perustein? (yleinen kysymys)



      Eikö 100 % miestoiminnasta voi löytyä mitään hyvää? - Eikö mitään hyvää? (yleinen kysymys)


      Miksi 100 % miesliike lytätään jo heti alkumetreillä hämäräliikkeeksi? Miksi? (yleinen kysymys)


      Ja eikö 100 % miesyrityksessä voisi olla yhteiskuntaa rakentavia asioita? (yleinen kysymys)

      Millä perustein ei voisi olla? (yleinen kysymys)


      Miksi varta vasten miehiä kielletään toimimasta? (yleinen kysymys)




      Minä voin sanoa oman mielipiteeni. Meidän perheessä on mies ja nainen.

      Minä ja nainen teemme yhdessä asioita. Kaikenlaista.


      Mutta sitten on tehtävä työtä. Minä, henkilökohtaisesti, olen hyvin iloinen siitä, jos joku mies auttaa minua. Miksi olen iloinen, niin siksi, koska perhe jää tällöin lepoon.

      Mutta minä ja tuo mieskaveri teemme. Tuollaisesta minä tulen iloiseksi.




      Mutta kaikista tärkein on perhe. Suurin ilo.

      Miehen ja naisen suhde ei mielestäni ole mikään pieni suhde.








      Joku muu nainen tulee sitten sanomaan minulle, "miksi minä en kelpaa työhön". Tuo nainen "tahtoo mukaan".
      - Okei. Siinäkö se sitten on? Siinäkö on kaikki ja "suuri elämä"?


      Miksi tuo nainen on tulossa minun luo "minua auttamaan", kun minä itse oman perheeni puolesta pakerran töitä?

      Miksi tuo nainen tulee minun luo? - Miksi ei mene ja auta omaa miestänsä?


      Miksi tulee minun luo?






      Emäntäni auttaa minua. Minua henkilökohtaisesti. Tuosta minä olen hyvin liikuttunut. En ole pyytänyt, mutta emäntä on auttanut. Tullut on auttamaan monissa asioissa. Monissa monissa asioissa, myös niissä "miehisissä".

      Ja minäkin olen auttanut. Omaehtoisesti naista. Myös niissä "naisellisissa" töissä.



      Minua ei ehkä täällä pidetä kovinkaan "tasa-arvoisena" henkilönä. Mutta mitä jos minä väittäisin, että olen tasa-arvoisempi, kuin monet feministit yhteensä ... Mitäpä jos alkaisinkin sitä väittämään ...




      En voi määrätä kuin vain omista tekemisistä. Ehkäpä Kalle tai Villekin määrää omat tekemisensä oman perheensä eteen.

      Kalle pakertaa oman perheensä eteen. Ja Ville omansa. Tekevät itse työtä, ettei perheensä tarvitse.

      Sitten siihen tulee M135, ja vaikkapa M136:kin. Tarjoaa rehellistä apua. Tarttuu lapioon kiinni.

      Raivataan yhdessä pelto. Rakennetaan traktori. Syvää miesten keskinäistä ystävyyttä.


      Mutta kaikista tärkein on perhe. Nainen on miehelle rakas. Rakkain.

    • Hertha

      ja sait kuulla, että eräs heistä on sairaslomalla Turussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6123
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3705
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1438
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1355
    Aihe