Esa Muuronen

???

Onko kokemuksia? Millainen lääkäri?

42

10576

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

      noita käsikirurgian hommia

    • alaluomet

      Esa Muuronen on sekä plastiikka- että käsikirurgi. Hän on leikannut sekä minulta että veljeltäni alaluomien rasvapussit pois. Erittäin hyvää jälkeä tuli molemmille! Itse olin operaatiossa 2 vuotta sitten Jyväskylässä. Mutta Esa leikkaa myös muilla paikkakunnilla. Hyvin miellyttävä ja symppis myös luonteeltaan.

    • jkl

      Todella ihaana lääkäri, olen ollut hänen potilana..Ota potilan huomion. Vein hänelle ison konjakki pullon viime jouluna..Jos pääset hänen käsittely niin menne vaan..

      • ????

        Kiitos tiedoista. Auttaa tekemään ratkaisun lääkärin valinnan suhteen.


    • TYYTYVÄINEN

      TOSI IHANA LÄÄKÄRI

      • IHASTUNUT

        NIIN MIUSTAKIN ON LEIKANNUT MINUT 2005 EN OLE KOSKAAN PAREMPAA LÄÄKÄRIÄ KOHDANNUT IHANAT SILMÄT


    • Tyytyväinen asiakas

      Aivan loistava lääkäri.

      • lapseni asialla

        Hän on asiallinen ja myös sellainen huumorintajuinenkin.Helposti lähestytävä ja oikeudenmukainen.


    • Kiitollinen

      Ketju johon TÄYTYY vastata: 2002 sirkkelivamma käteen ja ilman tuollaista spesiaalia, potilaan huomioivaa kirurgia olisin varmaan ykskätinen toiminnallisesti. LOISTAVA tyyppi! Kertoo faktat potilaalle kaunistelemata ja jsanoi että jos kuntoutat ohjeiden mukaan lupaan että käsi toimii ennusteen mukaan koska kokonaan se ei parane kun oot niin vanha äijä! (44v) Näin kävi! Pirun hieno ihmisenäkin!

    • Hoivasartsa

      Onko kokemuksia hänen tekemistä esteettisistä toimenpiteistä

    • Sinttualakinttu

      Mua kiinnostais myös hänen tekemät rintojen pienennysleikkaukset!? Onko kenelläkään kokemusta

      • Tissioperaatio

        Onko kokemuksia Esan tekemistä rintojen pienennysleikkauksista? Miten ovat onnistuneet?Itse olisin tissioperaatioon menossa ja haluaisin vinkkejä, kiitos.


      • mmkp

        Olin Esalla rintojen pienennyksessä viime vuonna. Olen enemmän , kuin tyytyväinen tulokseen !!! Huippu lääkäri ja voin siis suositella lämpimästi muillekin !!!


      • Tissioperaatio

        Ok, kiitos. Toivottavasti Esa ei ehdi jäädä eläkkeelle, kun itse olen valmis veitsen alle. Opiskelu kestänee vielä tovin. En uskalla lähteä tissioperaatioon ennen valmistumista. Minkä ikäinen Esa on?
        Hienoa että leikkauksesi onnistui hyvin!


      • mmkp

        Iästä en osaa sanoa. Esa vaikuttaa "ikinuorelta":) itse toivuin tosi hyvin ja nopsaan, joten uskaltaisin operaatioon koska vain uudestaan . Tsemppiä !


      • DrAqua
        Tissioperaatio kirjoitti:

        Ok, kiitos. Toivottavasti Esa ei ehdi jäädä eläkkeelle, kun itse olen valmis veitsen alle. Opiskelu kestänee vielä tovin. En uskalla lähteä tissioperaatioon ennen valmistumista. Minkä ikäinen Esa on?
        Hienoa että leikkauksesi onnistui hyvin!

        60! Hyvä tyyppi ja kommentit kertovat sen, missä käsityksessä hänestä ja taidoistaan olen ollutkin. Tehty myös yhdessä töitä.


      • Tissioperaatio

        Ok, kiitos. Nyt taitaa tulla kiirus, jotta ehdin Esan käsittelyyn. Pelottaa vain, jos tulee jokin tissikomplikaatio, enkä kykene jatkamaan opiskelua tiukan aikataulun mukaisesti.
        Leikkaukseen on kuitenkin päästävä, koska en jaksa enää näitä isoja, raskaita henkisiä ja fyysisiä tissikipuja.
        Herkullista joulun aikaa ja mukavaa vuotta 2018 :)


      • Ei_kiire
        Tissioperaatio kirjoitti:

        Ok, kiitos. Nyt taitaa tulla kiirus, jotta ehdin Esan käsittelyyn. Pelottaa vain, jos tulee jokin tissikomplikaatio, enkä kykene jatkamaan opiskelua tiukan aikataulun mukaisesti.
        Leikkaukseen on kuitenkin päästävä, koska en jaksa enää näitä isoja, raskaita henkisiä ja fyysisiä tissikipuja.
        Herkullista joulun aikaa ja mukavaa vuotta 2018 :)

        Yleensä hyvät lääkärit venyttävät eläkkeelle jäämistään ainakin korkeimpaan eläkeikään, tai jopa yli yksityispuolella, joten eiköhän tässä tapauksessa liene aikaa vielä 8-10 vuotta.


      • Tissioperaatio
        Ei_kiire kirjoitti:

        Yleensä hyvät lääkärit venyttävät eläkkeelle jäämistään ainakin korkeimpaan eläkeikään, tai jopa yli yksityispuolella, joten eiköhän tässä tapauksessa liene aikaa vielä 8-10 vuotta.

        Ok, kiitos tiedosta. Toivottavasi Esan kohdalla on näin, niin ehdin saada apua.
        Hyvää joulua myös sinulle :)


      • Innoissaan

        Mulla on ensi kuussa Esalle leikkausaika rintojenpiennennykseen Tampereella ja oon kyl tosi positiivisin mielin menossa. Lääkärinä todella mukava ja kerto hyvin asiat niin että perusihminenki ymmärtää.


      • Tissioperaatio
        Innoissaan kirjoitti:

        Mulla on ensi kuussa Esalle leikkausaika rintojenpiennennykseen Tampereella ja oon kyl tosi positiivisin mielin menossa. Lääkärinä todella mukava ja kerto hyvin asiat niin että perusihminenki ymmärtää.

        Tsemppiä, voimia ja parantumisia :) Voisitko viestitellä, miten leikkaus meni? Kuinka parantuminen, palautuminen ovat sujuneet? Oletko tyytyväinen uusiin rintoihin? Kiitos :) Minulla leikkaus on vasta edessäpäin ja jännittää kovasti.


      • Innoissaan
        Tissioperaatio kirjoitti:

        Tsemppiä, voimia ja parantumisia :) Voisitko viestitellä, miten leikkaus meni? Kuinka parantuminen, palautuminen ovat sujuneet? Oletko tyytyväinen uusiin rintoihin? Kiitos :) Minulla leikkaus on vasta edessäpäin ja jännittää kovasti.

        Leikkauksesta on nyt viikko ja yllättävän helposti menny, siihen verrattuna mitä odotin. Pari ensimmäistä päivää makoilin vain sängyssä mutta sitten olen ollut ylhäällä mahdollisuuksien mukaan. Kipulääkkeitä meni kyllä jonkinverran. Ja en vois yhtää enempää tyytyväisempi olla. Nyt voin ensimmäisen kerran sanoo että mulla on ikäiseni (17) näköiset rinnat. Tsemppiä sullekki omaa leikkauksee! Jaksat vaa levätä tarpeeks ja ottaa kipulääkkeet oikeesee aikaa ja riittävän määrän.


      • Tissioperaatio

        Kiitos kuulumisista:) Ihanaa, että tähän saakka kaikki on sujunut ok, toivottavasti myös jatkossakin. Kuinka paljon leikkaus tuli maksamaan? Vai tehtiinkö leikkaus julkisella puolella? Kuinka paljon sait sairauslomaa? Itse kerään rohkeutta. Minua jännittää tosi paljon se nukutus.
        Tsemppiä ja parantumisia!


      • Innoissaan

        Mulla kävi silleen positiivisesti että yksityisellä puolella tehty leikkaus meni vakuutukseen koska oli terveydellisistä syistä. Loppu summa oli vajaa 1100 sisältäen yön sairaalalla ja leikkauksen omavastuu. Sain noin kuukauden sairaslomaa. Mulla oli kans tuo nukutus yksi niistä asioista mitä mietin eniten kun ei ole koskaan ennen nukutettu, mutta ei siinä ehdi edes tajuamaan että nii joo se aine meni jo suoneen kun jo nukahtaa tai ainakin niin minulla meni :D mutta leikkauksen jälkeen ei kannata kauhean kiireellä yrittää nousta ylös, pääsin itse seisomaan asti vasta neljännellä kerralla kun menin ekoilla yrityksillä niin kalpeaksi. Mutta nyt kaikki on mennyt hyvin ja huomenna lääkärin kontrolliin kuulemaan todellinen tilanne.


      • Tissioperaatio

        Kiitos vinkistä :) Minun puolesta olisi tosi kiva, jos kuulisin sinusta myös jatkossakin, miten olet tervehtynyt noin isosta leikkauksesta :) Minun kaveripiirissäni ei ole ketään, jolle olisi tuollainen leikkaus tehty. Olen netin puolelta käynyt tsekkaamassa noita tissiblogeja, ja niistä olen saanut alustavaa infoa tulevaa varten.
        Mukavaa syksyä ja tsemppiä tissitohtorin luo :)


      • Innoissaan
        Tissioperaatio kirjoitti:

        Kiitos vinkistä :) Minun puolesta olisi tosi kiva, jos kuulisin sinusta myös jatkossakin, miten olet tervehtynyt noin isosta leikkauksesta :) Minun kaveripiirissäni ei ole ketään, jolle olisi tuollainen leikkaus tehty. Olen netin puolelta käynyt tsekkaamassa noita tissiblogeja, ja niistä olen saanut alustavaa infoa tulevaa varten.
        Mukavaa syksyä ja tsemppiä tissitohtorin luo :)

        Jos olet Facebookissa niin sieltä löytyy muutamakin ryhmä jossa on todella hyvin kaikkien kokemuksia niin hyviä kuin huonoja. Minullakin ensimmäisen kerran pientä "takapakkia" kun huomasin että kahdessa kohdassa on jo aukile ja kolmanteen tulossa ja leikkauksesta 3vk.


      • Tissioperaatio

        Kiitos vinkistä :)


      • Tissioperaatio
        Innoissaan kirjoitti:

        Jos olet Facebookissa niin sieltä löytyy muutamakin ryhmä jossa on todella hyvin kaikkien kokemuksia niin hyviä kuin huonoja. Minullakin ensimmäisen kerran pientä "takapakkia" kun huomasin että kahdessa kohdassa on jo aukile ja kolmanteen tulossa ja leikkauksesta 3vk.

        Hei, hei mitä kuuluu? Toivottavasti "takapakki" on historiaa.


      • Innoissaan
        Tissioperaatio kirjoitti:

        Hei, hei mitä kuuluu? Toivottavasti "takapakki" on historiaa.

        Todella hyvää takapakit on tältäosin historiaa. 3kk leikkauksesta ja arvet on nätit ja ei yhtään aukileita. Välillä tikkiä puskee ulos mutta ei muuta.


      • Tissioperaatio

        Hyvä juttu. Kuulemma apteekin pihkasalva auttaa arpien parantumiseen sekä myös otsonilla rikastettu manteliöljy (Suomen Happituote). Tsekkaa netistä :)


      • Innoissaan

        Onhan noita kaikkia mutta parhaimpana omassa tapauksessani on ollu iha suihkuttelu ja iha hoitajana itsekkin sitä suosittelen ennen kuin noihin kaikkiin voiteisiin sun muihin ryhtyy


      • Tissioperaatio

        Ok, parantumista loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Tissioperaatio kirjoitti:

        Onko kokemuksia Esan tekemistä rintojen pienennysleikkauksista? Miten ovat onnistuneet?Itse olisin tissioperaatioon menossa ja haluaisin vinkkejä, kiitos.

        Have you had your breast reduction with him? I would love to hear your experience :)


    • Mouhis

      Huippu kirurgi. Kokenut ammattilainen joka ei tärkeile, potilaalla turvallinen olo tän miehen käsissä. Suosittelen lämpimästi!

      • Tissioperaatio

        Tekeekö Esa rintojen pienennysleikkauksia julkisella puolella? Vai pelkästään yksityispuolella? Vai kenties molemmissa?


    • JPVAN

      Onko kellään kokemusta Esan tekemistä rasvaimuista?

    • Facetim

      Tekeekö kasvokirurgiaa?

      • Fanni67

        Entä vartalonmuotoilua :)


    • Anonyymi

      Jos jollain on kokemuksia Esan tekemästä yläluomileikkauksesta (ja mahdollisesta kulmien kohotuksesta samasta leikkausviillosta) kuulisin mielelläni!

      Tällainen operaatio on jossain kohtaa suunnitteilla ja hyvä ja erityisesti yläluomien kauniin leikkauksen hallitseva kirurgi etsinnässä.

    • Anonyymi

      Karmea kokemus tältä lääkäriltä, leikkaus oli täynnä ongelmia. Konsultaatiossa kyllä hymyilee ja hekottelee, mutta ongelmien ilmaantuessa alkaakin potilaan syyttely. Minulla on tekeillä valitus häntä vastaan.

      • Anonyymi

        Päivitystä tilanteeseen. Sain pitkän taistelemisen jälkeen käsiini leikkausasiakirjat. Näistä kävi ilmi että menetin hänen käsissä noin 1500ml verta hänen aiheuttaman sisäisen verenvuodon seurauksena. Tämä on aikuiselle miehellekin 20-25% kehon verestä, eli ilmeisesti vaarallinen verenvuoto jo kyseessä.

        Tämän seurauksena sain kehooni mm. epämuodostumaa kuten arpikudosta, seroomaa, kuoppaa, roikkuvaa ihoa, sekä yleistä epäsymmetriaa. Tästä hän syytti minua ja kuinka mm. silmissäni on vikaa, mutta ei ole maininnut sanallakaan aiheuttamaansa verenvuotoa koko aikana. Olen saanut ulkopuolisilta lääkäreiltä lausunnot joissa nämä virheet todetaan, eli vika ei ole silmissäni kuten lääkäri väittää.

        Varokaa tätä lääkäriä, älkää antako hänen kajota kehoonne ettei teille käy kuten minulle. On erittäin nöyryyttävää kuulla muilta kysymyksiä onko minut leikattu ja miksi minulla on mm. kuoppaa kehossa. En kehtaa näyttää kehoani missään ja hävettää.

        Tulen päivittämään miten asia etenee ja mahdollisesti julkaisemaan kuvia.


    • Anonyymi

      Todella hyvä plastiikkakirurgi leikkasi minulta pienen tatuoinin lyhyellä aikavälillä pois. Leikkaus oli nopeasti ohi ja hintakaan ei ollut paha. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe