Jos meillä naisilla olis harrastus, joka vie yhtä paljon aikaa, kuin miesten hirvimetsästys, niin johan olis meteli!
Taitaa olla muut kun saalis se pääasia.
Kyllä me naiset ollaankin hoidettu asiat huonosti, kun ei oo mitään pätevää syytä olla kaikki viikonloput poissa kotoa.
Montako kaadettu?
10
908
Vastaukset
- Virkiäleski, rallileski, se...
Tuttu mies marketissa valitti hirvestyksen vievän paljon aikaa. Onhan niitä monenlaisia leskiä.
Puhu miehellesi, jos asia noin paljon sinua häiritsee. Me ei voida pakottaa miestäsi olemaan kotona viikonloppuisin ja ilmeisesti et sinäkään. Ota ero, jos alkaa rassaamaan enempi. Parisuhteiden ongelmat ratkeaa nimenomaan sillä, kun ne kaksi ihmistä puhuu keskenään eikä kysele neuvoja ulkopuolisilta.
ps. jos julkkari on vielä kuosissa, niin ota erosi jälkeen yhteyttä;)- rauhoitu
Vaikutti siltä, ettei konsultti oikein usko keskusteluihin, kun samaan hengenvetoon jo ryhtyi eroakin tarjoilemaan. Jos edettäis vähän hitaammin. Perhekeskustelujen lisäksi vois esimerkiksi perustaa hirvileskien tukirengasompeluseuran, ei kyllä mitään yhteiskunnan tukemaa tietenkään, jossa naiset vois keskustella vaikka miesten ikiaikaisesta biologisesta tehtävästä, ruuan hankinnasta.
Saalistaminenhan oli miesten hommaa, naiset istui luolassa kotohommissa lasten ja toisten naisten kanssa. Vaikka ihmisellä on takana yli neljä miljardia vuotta kehitystä, kännykät ja kaikki, ei miesten metsästysviettiä ole pystytty tuhoamaan. Hirvilesket vois myös tähdentää tyttärilleen, että kaukokatseinen nainen valitessaan jo kiinnittää huomiota kyseisen vietin voimakkuuteen miehessä, ettei jatkossa tulisi ikäviä yllätyksiä! rauhoitu kirjoitti:
Vaikutti siltä, ettei konsultti oikein usko keskusteluihin, kun samaan hengenvetoon jo ryhtyi eroakin tarjoilemaan. Jos edettäis vähän hitaammin. Perhekeskustelujen lisäksi vois esimerkiksi perustaa hirvileskien tukirengasompeluseuran, ei kyllä mitään yhteiskunnan tukemaa tietenkään, jossa naiset vois keskustella vaikka miesten ikiaikaisesta biologisesta tehtävästä, ruuan hankinnasta.
Saalistaminenhan oli miesten hommaa, naiset istui luolassa kotohommissa lasten ja toisten naisten kanssa. Vaikka ihmisellä on takana yli neljä miljardia vuotta kehitystä, kännykät ja kaikki, ei miesten metsästysviettiä ole pystytty tuhoamaan. Hirvilesket vois myös tähdentää tyttärilleen, että kaukokatseinen nainen valitessaan jo kiinnittää huomiota kyseisen vietin voimakkuuteen miehessä, ettei jatkossa tulisi ikäviä yllätyksiä!Kyllä minä keskusteluihin uskon, mutta miehisyyteni sai yliotteen ja silmissäni alkoi kiilumaan mahdollinen puoliso. Suvunjatkaminen on myöskin geeneissä ja taitaa olla jopa vahvempi, kuin metsästysvietti. Alkukantaiset reaktiot saavat joskus jopa tälläisen intuektuellin valtaansa:D
- intellektuellillakin
mave kirjoitti:
Kyllä minä keskusteluihin uskon, mutta miehisyyteni sai yliotteen ja silmissäni alkoi kiilumaan mahdollinen puoliso. Suvunjatkaminen on myöskin geeneissä ja taitaa olla jopa vahvempi, kuin metsästysvietti. Alkukantaiset reaktiot saavat joskus jopa tälläisen intuektuellin valtaansa:D
Paha mennä tietämään oliko muna ennen kanaa tai suvunjatkamiseen vahvempi veto kuin metsälle menoon. Luulen, että innokkaitten suvunjatkajien jatkeet kuolivat nälkään ja viluun, jos niitten jatkaja ei piitannut metsästyshommista - tai sitten niistä tuli kasvissyöjiä. Paljonpuhuvasti sinullakin se saalistusvietti heti heräsi, kun riistaa vaikutti olevan näköpiirissä, joten hyvin kimpassa tarpeet taitavat kulkea.
- siskot
perustetaan piruuttaan joku elävien leskiglubi,minäkin vooisin alkaa jäseneksi..
- n:o 3
Perustamiskokous voitaisiin järjestää vaikkapa jossain etelän lämmössä. Varattaisiin semmoinen parin viikon loma - sama aika, minkä hirvestys vie suunnilleen vuosittain aikaa.
Tästä voitaisiin ottaa vuosittainen perinne!
- hyvä ihminen
montako päivää vuodesta se hirvijahti vain vie,senkin ilon olisit mieheltäsi viemässä.
Oletetaan että 5 viikonloppua,siis 10 päivää,ja vuodessa on 365 päivää joten sinua varten jää 345 päivää.
Minun mieheni metsästää eikä se todellakaan haittaa minua.
Ajattele positiivisesti:kun mies lähtee aamulla anivarhain niin sinulla on edessä upeen rauhallinen aamuhetki,keitä hyvät kahvit,lue päivän lehdet,ota piiitkä suihku,puleeraa ja fiksaa itseäsi ilman ketään hosumassa ja pyörimässä jaloissa.- korppukahvit
Keitän kahvit, ja ajattelin kaikkia niitä miehiä jotka olisi halunnut mutta minä en ole suostunut.
Kaduttaa, kun joukossa on ollut fiksujakin miehiä. Nyt ei kysyntä enää kasva. - ettet ole
korppukahvit kirjoitti:
Keitän kahvit, ja ajattelin kaikkia niitä miehiä jotka olisi halunnut mutta minä en ole suostunut.
Kaduttaa, kun joukossa on ollut fiksujakin miehiä. Nyt ei kysyntä enää kasva.Ei hirvilesken osa huono ole, pakastin pian täynnä hirvenlihaa, ja metsästäjän mieskunto varmaan hyvä. Kun syö hirvenlihaa niin hekumaa piisaa. Toista se on olla muusikkoleski, rahat juorahan ja kaljan kittaaminen tekee niin lerpan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265