sinivalkoinen moottoripyörä kaahaa päivittäin klo 14-16 kaupungilta kärkeen päin toista sataa mittarissa, VAROKAA !!!
Hullu kaahari
16
1423
Vastaukset
- ....................
Yleensä onnettomuus korjaa nämä luonnevikaiset idiootit, harmi, että siinä usein menee kunnon ihmisiä mukana. Toivottavasti tekee itsestään yksin selvää.
- mutta kun...
just siihen aikaan aina kaahaa kun lapset kotiutuvat koulusta ym...
- Täti tuima
mutta kun... kirjoitti:
just siihen aikaan aina kaahaa kun lapset kotiutuvat koulusta ym...
ja ilmoita poliisille.
- Nimetön
Täti tuima kirjoitti:
ja ilmoita poliisille.
On se kummallista ,kun ajan täältä eteläsuomesta takaisin kotikonnuilleni,niin joka kerta lähenpänä Alavutta alkaa tulla jos jonkinmoista kaaharia.Ajelevat ihan miten sattuu.Ohi pitää päästä vaikka tilanne oilisi mikä,on ollut tosi kiperiä tilanteita.On pakko myöntää vaikka hävettää,että pohjanmaalla on tosi pölhöä porukkaa autojen ratissa,sillä en ole kovinkaan usein ajanut tätä väliä etteikö tälläistä pölhöä olisi ollut tienpäällä.Poliisia näkee harvoin pohjanmaalla,siksi alankin ottamaan rekisterinumeroita ylös ja ilmoitan näistä pölhöistä poliisille,ihan tosiaan vai siksi ettei jonkun henki menisi.Kaipaan pohjanmaalle kovasti takaisin ja olen kehunut sen ihmisiä kovasti.Ajelen taas viikonloppuna,toivottavasti ei pölhökaaharit aja päälle.
- .................
Nimetön kirjoitti:
On se kummallista ,kun ajan täältä eteläsuomesta takaisin kotikonnuilleni,niin joka kerta lähenpänä Alavutta alkaa tulla jos jonkinmoista kaaharia.Ajelevat ihan miten sattuu.Ohi pitää päästä vaikka tilanne oilisi mikä,on ollut tosi kiperiä tilanteita.On pakko myöntää vaikka hävettää,että pohjanmaalla on tosi pölhöä porukkaa autojen ratissa,sillä en ole kovinkaan usein ajanut tätä väliä etteikö tälläistä pölhöä olisi ollut tienpäällä.Poliisia näkee harvoin pohjanmaalla,siksi alankin ottamaan rekisterinumeroita ylös ja ilmoitan näistä pölhöistä poliisille,ihan tosiaan vai siksi ettei jonkun henki menisi.Kaipaan pohjanmaalle kovasti takaisin ja olen kehunut sen ihmisiä kovasti.Ajelen taas viikonloppuna,toivottavasti ei pölhökaaharit aja päälle.
Pohjanmaalla ei ole liikenteessä mitään tapoja. Eteläsuomessa vaikka liikennettä on enemmän niin se on sujuvampaa. Seinäjoella ajetaan miten sattuu saatika jos menee noihin kirkonkyliin missä ei tnnuta tietävän liikennesäännöistä mitään, ehkä se on sellaista pienten paikkakuntien metsäläisyyttä.
- Sitten suojatiet...
Nimetön kirjoitti:
Jep, ja sitten suojatiet.. Autoilijat eivät tunnu välittävän niistä mitään, vaan kävelijät/pyöräilijät joutuvat ite väistämään autoilijoita.
Toki muutamia mukavia poikkeuksia aina silloin tällöin tulee vastaan, pysähtyvät reilusti odottamaan. Yleensä näille nostan kättä kiitokseksi :-) - näin teenkin...
Täti tuima kirjoitti:
ja ilmoita poliisille.
Meen tuohon kadun varteen sateeseen odottamaan koska kaahari tulee, yritän ottaa rekkarin yli sataa ajavasta moottoripyörästä ja jään alle, no kai siinä joku sitten puuttuis asiaan.....jos sittenkään
Sitten suojatiet... kirjoitti:
Jep, ja sitten suojatiet.. Autoilijat eivät tunnu välittävän niistä mitään, vaan kävelijät/pyöräilijät joutuvat ite väistämään autoilijoita.
Toki muutamia mukavia poikkeuksia aina silloin tällöin tulee vastaan, pysähtyvät reilusti odottamaan. Yleensä näille nostan kättä kiitokseksi :-)väistämisvelvollinen suojatietä käyttävien osalta. Kävelijöiden ja pyöräilijöiden tulisi kanssa opetella niitä liikennesääntöjä, ettei tule niitä uhmakkuudesta ja tietämättömyydestä johtuvia onnettomuuksia
näin teenkin... kirjoitti:
Meen tuohon kadun varteen sateeseen odottamaan koska kaahari tulee, yritän ottaa rekkarin yli sataa ajavasta moottoripyörästä ja jään alle, no kai siinä joku sitten puuttuis asiaan.....jos sittenkään
puheittesi mukaan se on päivittäistä mitä toi kaahari tekee, niin luulisi siihen sopivan myöskin sateettomia ajanjaksoja. Ja mikäli et näe sataa menevän ajoneuvon rekisterikilpeä, niin käytä kiikaria, tosin silloin sinutkin saisi poistaa liikenteestä heikentyneiden refleksien ja heikon näkökyvyn vuoksi
- ystäväsi Sulo
mave kirjoitti:
puheittesi mukaan se on päivittäistä mitä toi kaahari tekee, niin luulisi siihen sopivan myöskin sateettomia ajanjaksoja. Ja mikäli et näe sataa menevän ajoneuvon rekisterikilpeä, niin käytä kiikaria, tosin silloin sinutkin saisi poistaa liikenteestä heikentyneiden refleksien ja heikon näkökyvyn vuoksi
kiikari kädessä ilmiantamassa ihmisiä.Tuu ny tänne Kärkeenkin pitämään jöötä,että mummot uskaltaa käydä postilaatikoolla.Ny ne peläkää ,notta se kaahaaja tuloo ja ajaa ne kumohon.Täälä paistaa ny aurinko,et tartte kurahousuja ja sateenvarjoa.Määkin menisin mutta ku mää oon jalooton,eikä mulla oo kiikariakaan,suurennuslasi on.
ystäväsi Sulo kirjoitti:
kiikari kädessä ilmiantamassa ihmisiä.Tuu ny tänne Kärkeenkin pitämään jöötä,että mummot uskaltaa käydä postilaatikoolla.Ny ne peläkää ,notta se kaahaaja tuloo ja ajaa ne kumohon.Täälä paistaa ny aurinko,et tartte kurahousuja ja sateenvarjoa.Määkin menisin mutta ku mää oon jalooton,eikä mulla oo kiikariakaan,suurennuslasi on.
Jos mua vaivaa joku asia tai ihminen, niin teen asian hyväksi jotain ja ihmisen ollessa kyseessä sanon sille suoraan mielipiteeni. Ihmetyttää tuollaiset kyttääjät,jotka ilmoittelee täällä ja kantaa huolestuneisuuttansa alueensa turvallisuudesta, mutteivat tee asian eteen mitään.
Ilmeisesti siellä on kakkaa housut täynnä, ettei voi asian eteen mitään tehdä, joten ainoaksi keinoksi jää sitten suomi24 sivuilla avautuminen, no onhan tämäkin eräänlaista terapiaa ja rentoutumista.- mutta silti
mave kirjoitti:
Jos mua vaivaa joku asia tai ihminen, niin teen asian hyväksi jotain ja ihmisen ollessa kyseessä sanon sille suoraan mielipiteeni. Ihmetyttää tuollaiset kyttääjät,jotka ilmoittelee täällä ja kantaa huolestuneisuuttansa alueensa turvallisuudesta, mutteivat tee asian eteen mitään.
Ilmeisesti siellä on kakkaa housut täynnä, ettei voi asian eteen mitään tehdä, joten ainoaksi keinoksi jää sitten suomi24 sivuilla avautuminen, no onhan tämäkin eräänlaista terapiaa ja rentoutumista.eikö tää paikka oo just sitä varten , että täällä keskustellaan tuollaisista asioista, vai mitä ihmettä meinaat??
ja kuka sun mave käski tähänkin puuttua, et olis lukenu koko juttua jos oot niin hyvä kaikessa - Sulo ystäväsi edelleen
mave kirjoitti:
Ilmeisesti siellä on kakkaa housut täynnä, ettei voi asian eteen mitään tehdä, joten ainoaksi keinoksi jää sitten suomi24 sivuilla avautuminen, no onhan tämäkin eräänlaista terapiaa ja rentoutumista.auttaja Mave.On mulla kakkaakin joskus vaipoos kun kodinhoitajat ehtivät käymään niin harvoin.Jalat on halvaantuneet,siis olen jalaton.En alottanut ketjua,mutta mummaystäväni jotka joskus käyvät,juttelimma asiasta ja pelekäävät.Ajankuluna netti on verraton,saan tänne kotiin vaihtelua päiviini.
Sulo ystäväsi edelleen kirjoitti:
auttaja Mave.On mulla kakkaakin joskus vaipoos kun kodinhoitajat ehtivät käymään niin harvoin.Jalat on halvaantuneet,siis olen jalaton.En alottanut ketjua,mutta mummaystäväni jotka joskus käyvät,juttelimma asiasta ja pelekäävät.Ajankuluna netti on verraton,saan tänne kotiin vaihtelua päiviini.
Toivottavasti saat iloa näiltä sivuilta
mutta silti kirjoitti:
eikö tää paikka oo just sitä varten , että täällä keskustellaan tuollaisista asioista, vai mitä ihmettä meinaat??
ja kuka sun mave käski tähänkin puuttua, et olis lukenu koko juttua jos oot niin hyvä kaikessaNo mitä hyötyä on varoittaa suomi24 sivuilla ihmisistä, jos vaara on todellinen? Ei sitten mitään hyötyä. Mitä hyötyä on sitten keskustella asiasta, jos vaara on todellinen ja koska tahansa odotetaan kolahtavan ja pahasti? ei sitten yhtään mitään. Tuosta sinun varoittelusta on se hyöty, JOS kolahtaa , niin voit nostaa omaa häntääsi siinä vaiheessa ja kehua kuinka SINÄ varoitit ihmisiä. Mieti kuitenkin kuinka moni alueen ihmisistä kulkee Suomi24 sivuilla? murto-osa. Mikäli aiot tehdä jotain todellista, mikä parantaa turvallisuutta, vaatii se pikkuisen valittamista , muttei Suomi24 sivuilla vaan aivan jonnekin muualle ja vinkkinä voin mainita, ettei se ole terveyskeskus.
- kaaharit
mave kirjoitti:
Toivottavasti saat iloa näiltä sivuilta
Joko ne 5-sarjan bemareilla kaahaavat
on laitettu linnaan kun ei ole hetkeen näkynyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405