Parasta palstassa?

Jamnapur

kun paljon on ollut sitä tummaa puolta, ni muistutetaan nyt omaankin mieleen mikä palstassa on HYVÄÄ?
Minusta tämä on mukava palsta,aina kun tulee, on jotain uutta kirjoitettu....ei tarvitse tyhjää selata.Aktiivisuus on kiva homma.
Ihmiset vaikuttavat mukavilta, puskiksetkin, pääsisivät vain huonosta asenteestaan yli ;)))
Seassa on lahjakkaista ihmisiä, jokainen hiukan omalla tavallaan.
Joskus saa kunnon naurut kun lukee vaikka Pastillin juttuja...
ja minusta on kiva jos saan jonkun nauramaan jutuille, niinkuin NK:n tänään ;)))

11

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

Porukan ja asioiden, sekä niiden esiintuomistavan kaikenkarvainen kirjo.

Kaikista ja kaikesta löytyy hyvä puolensa, kunhan avaa silmänsä ja näkee. Piste. ;D

• jane.london

siitä minäkin pidän ja porukka on ainutlaatuista ja erinäköistä.
      Itseäni harmittaa kun en ehdi juuri nyt olla keskusteluissa mukana siten kun haluisin:/

Jahka tässä..

• Jamnapur

kerkiät ;))
        Minusta tällä palstalla kuitenkin pystytään aika avoimesti juttelemaan hiertävistäkin asioista.
        Eihän se loppu ole aina onnellinen, akikkien kohdalla, ehkä jää jotain hampaankoloon?
        Mut kuitenkin liputan sille et ihmiset uskaltaa sanoa tuntojaan ;)))

• ja vauhdikasta meininkiä. Välillä putsataan ja tuuletetaan ilmaa oikein kunnolla. Ja taas jatketaan sovussa. Harmi vaan kun jollekin jää aina paha mieli mutta onneksi aika on yleensä parantanut haavat.

• Jamnapur

menee ;))))

• elävä, hektinen, ja hyvin erityyppisten kirjoittajien sulautuma.

Täällä milloin nauretaan, itketään, käydään hupaisia, vakavia ja kaikenlaisia keskusteluja.

Toisinaan täältä lähdetään tukka tulessa, mutta jokin imu vetää ne kadonneet lampaatkin aina kotilaitumille.

Ehkä tämä on syvältä, ehkä siistiä, mutta huikea meno on varmaa:-)

• Jamnapur

se erityyppisten sulauma, on just se mikä tarvitaan..

• ovat kirjoittajat.:) Myös palstan vapaa aihepiiri on hyvä juttu, eikä seriffimmekään ole hullumpi. :))

• mistäkin

tykkää. Ei tässä mitään erikoista hyvää puolta ole, samanlainen kuin muutkin palstat. Huonoja puolia on enemmän, mutta niitähän ei kysytty.

• JudgeCooper

Muut sietää minua ja minä muita.
      Ja täällä saa viihtyä. Ei tarvitse vääntää rautalankaa joka asiasta.

• Vanha sananlasku sanoo: harvoin (kylässä) käyden hyvänä pidetään.
      Muutamien hervottomien tyyppien kohdalla tuo voi pitää paikkansakin.

Hyvää täällä on juttujen monipuolisuus. Isäni pruukasi sanoa: Vähä vale kaunistaa puheen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe