Tämänvuotinen maajussi-ohjelma

tylsääkö?

Mitä olette muut mieltä,onko tänä vuonna ohjelma vähän "pliisu"? Johtuuko se kenties siitä että ihmiset ei ole niin kiinnostavia kuin viime vuonna.Olihan se Jussikin aikamoinen persoona vai mitä?Tänä vuonna maajussit on kaikki aika samantyylisiä.Jotenkin tuntuu siltä,että ei taida pareja syntyä ja niinkuin ei olisi tarkoituskaan syntyä,vaan maajussit esittelelevät vaan omia "tiluksiaan" katsojille.

52

28788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli uusi asia

      Ainakin minulle oli aivan uusi asia nähdä, miten pyöröpaaleja oikein tehdään ... paaleja olen nähnyt pellonlaidoissa sekä auton että junan ikkunasta.

      • samoja pöljiä

        tuntuu riittävän maailmassa. Ekana ne, jotka katsoo moista ohjelmaa (oma elämä=klisee, mutta oma itse= uusi juttu...) ja kovana kakkosena tulee ne, jotka ei tiedä muusta maailmasta mitään. Tietämättä, että kaikkea ei tarvitse edes tietää, saati osata. Ai niin, muutenhan olisitkin opettaja...
        Jatka kuule vain istumista junissa ja autoissa ja ihmettele aina miksi jättiläinen on pudottanut hampaansa pellon reunaan tai jonnekin pelloille sikin sokin. Tai että onpa valtava tuo lehmän muna - eikä sitä haudo kukaan... tai jotain muuta mitä mieleesi tulee ja nauti elämästä ilman digi-sontaluukkua...


      • oli uusi asia
        samoja pöljiä kirjoitti:

        tuntuu riittävän maailmassa. Ekana ne, jotka katsoo moista ohjelmaa (oma elämä=klisee, mutta oma itse= uusi juttu...) ja kovana kakkosena tulee ne, jotka ei tiedä muusta maailmasta mitään. Tietämättä, että kaikkea ei tarvitse edes tietää, saati osata. Ai niin, muutenhan olisitkin opettaja...
        Jatka kuule vain istumista junissa ja autoissa ja ihmettele aina miksi jättiläinen on pudottanut hampaansa pellon reunaan tai jonnekin pelloille sikin sokin. Tai että onpa valtava tuo lehmän muna - eikä sitä haudo kukaan... tai jotain muuta mitä mieleesi tulee ja nauti elämästä ilman digi-sontaluukkua...

        Aivan niin, olen itsekin oivaltanut, että ei niitä lehmän munia pidä mennä lähemmin tutkimaan, sillä eivät maatiloilla asuvat ole välttämättä mitenkään avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä. Tiedät itsekin mitä tarkoitan, sillä kirjoituksesi toi heti mieleeni kaikki aiemmat epäilykseni.
        Minulle riittävät junan ikkunan näkymät. Joskus pari vuosikymmentä sitten olin puutarhakutsuilla peltomaiseman keskellä, ja siellä eräs Helsingin keskustassa asuva rouva tiesi, että valkoisissa paaleissa on aiv-rehua. Ilmeisesti niissä voi olla sitten sitäkin.


    • Fragile

      Ehkä saman ohjelmaformaatin toisto alkaa kyllästyttämään, koska tosi-tv-ohjelmia on jos jonkinlaisia. Alkaa kyllästyttämään pudotuskisa-kaava.

      Mitä tulee tuohon tämänvuotiseen maajussi-ohjelmaan niin olet oikeassa sen suhteen että tämän vuoden "jusseissa" ei ole persoonallisuuksia kuten viime vuonna eivätkä toisaalta jussien valitsemat ehdokkaat ole sen mielenkiintoisempia.

      Viime vuonna Rossin Jussi ärsytti, mutta kyllä siinä miehessä oli melkoinen ripaus show-miestä, joka tiesi miten tehdään mielenkiintoista ohjelmaa kansalle ja saadaan keskustelupalstat täyttymään. Fiksu mies tavallaan. Mieleen jäi myös sympaattinen herkkä hevimies Teemu. Jokainen viime vuoden maajussi oli persoona - tänä vuonna harmaata massaa, ei edes ylitsepursuavan rehvakka Teija pelasta ohjelman tasoa.

      Sama persoonattomuus on myös Sinkkuäideissä, jos olet seurannut. Kaikki kolme naista ovat ainakin minun näkökulmastani melkosia bilettäjiä ja "tarttis olla jotain tosi mahtavaa" - vaatimuksilla esiintyviä wanna-be-tyyppejä, jotka eivät oikeasti ole etsimässä sydämensävalittua vaan mainostamassa bisneksiään. Fiksua tietenkin heidän taholtaan, mutta meille katsojille puuduttavaa. Sinkkuäitejä sentään on joka lähtöön ja minun mielestäni yksi bilettäjä olisi riittänyt, sitten joukkoon joku vanhempi sinkkuäiti ja sitten suurperheen sinkkuäiti. Kunhan nyt jotakin tähän esimerkkejä mainitsin.

      • katsoja.

        Suomalaisilla ohjelmantuottajilla ei ole omia ajatuksia.Ei kerrassaan mitään omaa kekseliäisyyttä.Kuulittehan mitä Ere Kokkonen kertoo,Jatkuvaa juopottelua.Kun tälle puolelle ei ole kilpailua ollut muustakun kuka enemmän juottaa ostajia niin tulos on tämä.Ohjelmiin pitää laittaa nauhalta naurua että katsojatkin pitäisi ohjelmaa hauskana ja muutenhan katsoja ei tiedä missäkohtaa nauraa.


      • tiu-k

        ..ne sinkkuäidit mainostavat? Tiedän kyllä että yhdellä heistä on vaatealan yritys, mutta onko siellä kerrottu osoite, liikkeen nimi ja erikoistarjouksia?
        On totta että Sinkkuäidille sulhanen-ohjelmakin on vähän pliisu, mutta en mä nyt ainakaan väittäisi että pimut ovat siellä jotain mainostamassa.


      • asdada
        tiu-k kirjoitti:

        ..ne sinkkuäidit mainostavat? Tiedän kyllä että yhdellä heistä on vaatealan yritys, mutta onko siellä kerrottu osoite, liikkeen nimi ja erikoistarjouksia?
        On totta että Sinkkuäidille sulhanen-ohjelmakin on vähän pliisu, mutta en mä nyt ainakaan väittäisi että pimut ovat siellä jotain mainostamassa.

        Eräskin sinkkuäideistä sanoi iltapäivälehden haastattelussa, että olisi nasta juttu jos tämän ohjelman kautta löytyisi vaikka lisää hänelle asiakkaita. Toki hän ei ole ohjelmassa mainostanut, mutta välillisesti saanut mainostilaa ohjelman kautta muulla tavoin. Tästä on kysymys. Ja toinenkin sinkkuäiti mainitsi jossakin, että toivottavasti tämä ohjelmaa poikii hänelle mallin-ja juontajankeikkoja. Pelkkää showta ohjelma on. Jokainen sen tietää, mutta mitä se haittaa. Minusta on ihan mielenkiintoista seurata ketä ja millä perustein ihmiset valitsevat mielitiettyjään.


      • Itsekin fiftari

        Toma EI ainakaan kuulu harmaaseen massaan, koska hän on oman tiensä kulkija, jonka tietää siitä, että hän on fiftari. Fiftarit eivät mene massan mukana !


      • ???????
        asdada kirjoitti:

        Eräskin sinkkuäideistä sanoi iltapäivälehden haastattelussa, että olisi nasta juttu jos tämän ohjelman kautta löytyisi vaikka lisää hänelle asiakkaita. Toki hän ei ole ohjelmassa mainostanut, mutta välillisesti saanut mainostilaa ohjelman kautta muulla tavoin. Tästä on kysymys. Ja toinenkin sinkkuäiti mainitsi jossakin, että toivottavasti tämä ohjelmaa poikii hänelle mallin-ja juontajankeikkoja. Pelkkää showta ohjelma on. Jokainen sen tietää, mutta mitä se haittaa. Minusta on ihan mielenkiintoista seurata ketä ja millä perustein ihmiset valitsevat mielitiettyjään.

        Luulin että täällä keskustellaan ja vaihdetaan mielipiteitä maajussi-ohjelmasta???


    • varmaan siitä

      Että tämä ohjelma on aito ja oikeaa elämää kuvaava je kertova sarja eikä mikää Big Brother, sen takia tämä on vähän "lässähtänyt" eräiden mielestä kun tässä ei ole P***kaa niin paljon mukana vaan ihan realismia..eikä yhtään aito lehteä eikä mitään muutakaan...Mattia tai Merviä

    • kivaa...

      katsoa ohjelmaa kunnolla, koska Seiska ja Mtv3 itse kertovat nyt jo ohjelmissaan ettei ainakaan Teijalle synny suhdetta.
      Teija itse sanoi jokunen ohjelma sitten ettei romanssia tule. Seiska taas paljasti, että Teijalla on treffeissä haku päällä.
      Seiska myös riepottelee Seppoa koko ajan lehdessä siihen malliin jotta tietää ettei sielläkään synny säpinää ainakaan lopullisesti.
      Kun tämmöiset jutut jätettäisiin kertomatta niin ohjelmillakin olisi katsojia.

    • Osaavat

      Nykyään ei ole kuin kylmiä ja laskelmoivia naisia
      siihen vielä yh-äidit päälle,niin siitä ei tule yhtään mitään.jälkinmäiset niin kauan kun tuet juoksee.nää on tainut katsella liian kauan saippuaooperoita,ei tule prinssi valkoisella hevosella,sitä jos jää odotamaan saa odottaa maaliman tappiin asti.

    • Nimetön

      Kyllä ohjelmaan tarvitaan persoonia! Mehiläisjussi pelasti ohjelman ja antoi suuret odotukset tälle talvelle. Suonenjoki oli ohjelmassa hyvin mukana! Tulee ihan hyvälle mielelle kun näkee Jussin hyväntuulisen ilmeen!
      Nyt kaikki on mennyttä. Me kaupunkilaiset näemme suuria tiloja ja niiden koneita. Kaikki kunnia nuorille viljelijöile, Teidän työtä kyllä tarvitaan! Osaamme antaa sille työlle oikean arvon. Siitä ohjelmasta puuttuu vain se jokin!

      • Nyrkki-Kyllikki

        Nimimerkki nimetön taitaa ollakin itse Jussi. Sen verta kovasti ukkeli on mollannut jo etukäteen tämän vuotista sarjaa. Hän oli olevinaan maailman napa ja kuvittelee sitä edelleen. Lihava ennen aikojaan vanhentunut yksinäinen juntti, hieman säälittävä, ellei olisi niin ärsyttävästi itseään täynnä.


      • Nimetön
        Nyrkki-Kyllikki kirjoitti:

        Nimimerkki nimetön taitaa ollakin itse Jussi. Sen verta kovasti ukkeli on mollannut jo etukäteen tämän vuotista sarjaa. Hän oli olevinaan maailman napa ja kuvittelee sitä edelleen. Lihava ennen aikojaan vanhentunut yksinäinen juntti, hieman säälittävä, ellei olisi niin ärsyttävästi itseään täynnä.

        Valitettavasti en tunne häntä! Kuitenkin seurasin hänen hyvää shouta! Kaikki emme ole yhtä laihoja kuin sinä ilmeisesti olet! Onneksi meitä on jokalähtöön!
        Taidat olla tosikko koska et ymmärtänyt hyvää sirkusta! Valitettavasti kaikki ei käsitä, sorry vaan!


    • Ironlady

      Kyllä tän talven maajussit on lässähtäneet,jos vertaa viime vuotiseen. Viime talvena katselin ystävättäreni kanssa joka jakson,siitä tuli sunnuntai-iltojen ohjelmanumero. Joka sunnuntai kävelin iltateelle ja katsomaan "Maajusseja" n. 200m päähän kotoani ja me todella nautittiin siitä ohjelmasta,naureskeltiin Jussin elkeille,siinä todella jännä kaveri, seurattiin Teemun ja Katin herkkää romanssin kehitystä.Molemmat olivat ujoja,herkkijä ja fiksuja nuoria,tuntuu hyvältä,että heidän suhteensa on kestänyt.Eivätkä ne muutkaan "jussit" hullumpia pakkauksia olleet. Tänä vuonna olen katsonut yhden kokonaan,yhden osaksi kuunnellen keittiön puolella ilta-askareita tehdessä,eikä oikein jaksa sytyttää koko touhu. Jotenkin tasapaksua kööriä koko sakki,ei yhtään kunnon persoonaa joukossa,joka saisi jotain vipinää aikaiseksi ohjelmiin. No,eihän aina voi onnistua osallistujien valinnoissa,sääli vaan,että sunnuntai-illan rentoutumis-ohjelma puuttuu.Nyt ei enää tule edes käveltyä 200m. päähän iltateelle niin usein kuin ennen pyhä-iltaisin.Sääli!!

    • minäpäsevain

      Todella "pliisu" on todellakin koko ohjelma tänä vuonna, eli ei oo mittään kipinää, ei suuteloo, tai romantiikan poikastakaan näkyvissä...tää kausi pakettiin, niin sitte hyllylle koko formatti, jos mielenkiintoisempii immeisii enää ei löydy!

    • Maajussin veljen kaima

      Mitäpä jos hankkisitte vaikka ihan oman elämän sitä parempaa ohjelmaa odotellessa ;-)

    • Minä tykkään

      Minä ainakin tykkään paljon just maajussille morsian ja sinkkuäidille sulhanen-tyyppisistä KOTIMAISISTA tosi-tv ohjelmista. Tällaisia lisää! Jenkki versiot ei kiinnosta.

      • maamaija

        Ja taas saa jatkoa sinkkuäidit/isät... ; )nelosella..........


    • Tiinu***

      Kyllä niin on, että ei tämä nyt vedä vertoja viimevuotiselle maajusseille. Minäkin oikein odotin ohjelmaa kun viime vuonna jäin heti koukkuun. Pettyä sain. Myös sinkkuäidille sulhanen-ohjelma on täydellinen pettymys. Kaiken kukkuraksi suurin pudottajakaan ei ole enää entisensä :/

    • nähdä

      Pitäis nähdä enemmän Miiaa itseä kuvissa. Miia kun on .... niin,

    • No digi..

      Jo pitkään ohjelmien tuottajat ovat itsekeskeisyydessään unohtaneet katsojat.

      Todella tuollaiset laiskottelu-juopottelu-seksinälkä-ohjelmat saivat suurimman syyn lopettaa, kun kerran pakkosyöttävät digiä.
      Olisi edes digittäjät kertoneet todellisen syyn, eli sen, että TV on häviämässä kilpailun internetille.
      Jo nyt saan netistä paljon paremmin, nopoeammin ja haluamanani aikana haluamani asiat.
      Itse Bill Gates sen kertoi:
      - TV tulee muutamassa vuodessa jäämään pienen vähemmistön kanavaksi, eli internet liitteineen valtaa sen paikan monipuolisempina tarjontoineen.
      Nykytyylin ohjelmat - oli tositeevee tahi filunki - ei pitkään kiinnosta.

      • seuraava sukupolvi

        Ei ehkä ihan vielä vuodessa tai kahdessa syrjäytä mitään, mutta toki netin valta myös tv-ohjelmissa tulee kasvamaan.

        Kun eläkeellle siirtyy nykyiset n. 40-vuotiaat, joita vanhemmat ovat vähän 'out' tästä internet- , kännykkä- ja mp3-maailmasta, on meillä täysin digitalisoitunut kansa.
        Tulevat eläkeläiset toivottavasti osaavat ihan itse tilata ruokansa kännyllä ja netin kautta ja hoitaa pankkiasiansakin virtuaalisesti. Kotona asumisen aika kasvaa ja toivottavsti turhaa laitoksiin joutumista voidaan pitkittää.
        Haasteena olisi kehittää selkeämpiä käyttöliittymiä, eli puhelin jossa isommat näppäimet (vain pari mallia markkinoilla) ja turhat muistiot jne poissa, selkeät näppäimistöt tietokoneeseen ja vaikka parin funktionäppiksen taakse ruokakauppa, pankki jne. Eli turhat näppikset siitäkin veks.


    • tiukkoommaan

      oesivat ies kilauttanna toesijjaan ja kehusivatten toeselle miten män.

    • naamoja,,,,

      ainakin tuo joka jokaisessa mahdollisessa paikassa esiintyy, ei kiinnosta minua yhtään, enkä ole katsellut.

    • maaseudun akka

      Minustakin ohjelma on pliisu, säpinä puuttuu jota oli viime tuotantokaudella!
      Ja sitten esim Sami (muistinkohan oikein nimen, se mökkibisnesmies..) saisi taatusti emännän ilman ohjelmaakin! Ja olihan jossain lehdessä hänen kaveritkin näin tuumanneet, jotta naisia riittää.. Hänen osuutensa ohjelmassa on minusta silkkaa mainontaa.. =(

      • pikkumummo

        Sami on söötti ku karamelli. Ja kyllä, hän varmaan saisi ilman ohjelmaakin sopivan naisen rinnalleen. Teija on aidottoman yliampuva pirtsakka. Ei voi jatkuvasti olla mainostamatta taitojaan muuallakin kun maajussittarena olossa. Ei hyvää makua!
        Nuorten miesten ahkeruutta ei voi olla kehumatta! Hyvä asia, kehtaa kyllä ohjelmassa sitä näyttää.
        Onnea kaikille kuitenkin


    • Ihmisellä on jotain

      vikaa päässä jos sille ei kelpaa pelkkä arki vaan aina pitää olla jotain jytyä joka sekunnille.

      • Villasukkien syöjä

        Mun mielestä maajussille morsian on ihan oge eikä turhan pliisu emmä ainakaan jaksais koko aika kattoo jotain romantiikkaa töllössä. Eiköhän se lempi leimahda sitten kun aika koittaa mut kyl mä uskon että ainakin muutama jussi löytää morsiamen ja ehkä myös sulhon.


    • nape

      se on säväkkä nainen,ei noista miehistä oo kesyttämään sitä,se vaatis tälläisen miehen...

    • xxxxx

      Tämmöisille paskaohjelmille on todella "tilaus", vai kuka kusettaa ja ketä, kun ko. ohjelmat, tämä, bb, sinkku jollekkin jotain, ym. ym.????Kommentoin tätä siksi, että näihin mielestäni älykääpiöiden ohjelmiin törmää kaikissa medioissa ja toistuvasti myös täällä 24- sivuilla. Siinä on ainakin onnistuttu, että ärsyttää ihan p########ti....Onko oikeasti näillä ohjelmilla niin paljon katsojia? Mikäli näin on, kehottasin hommaamaan jonkunlaisen elämän itselle, useimmiten peiliin katsominen vakavalla mielellä auttaa.

    • tarkoitus siinä

      että maajussit löytää morsiamen, tarkoitus on vain että mtv3 ja nelonen Sinkkuäidille ohjelman avulla saa myydä mainoksia ja tienata rahaa!
      Maksavat varmaan ohjelmien osallistujille hyvät rahat vielä kun tekevät töitä ohjelmassa. Siksi se Sinkkuäidille Teija juontaa ensi vuoden ohjelmaa. Tyhmätkö te olette että ne on oikeasti siinä ohjelmassa etsimässä jotain!
      Ja katsojat katsoo ohjelmaa koska haluavat nähdä kuka sopii kenen kanssa ja jos ne tiputtaa oikean miehen pois heidän oman mielipiden mukaan.Syntyy keskustelua katsojien kesken.
      Mutta ihan kivasti näyttelevät jotkut siinä kun osaavat vielä itkeä sopivissa paikoissa.. onkohan käytetty paljon sipulia.. ;)

      • julkkikseksi

        Minusta on suorastaan järkyttävää ajatella ,jos meitä kiinnostaa oikeasti esim. tämän Teijan sanomiset ja tekemiset.Mikäli iltapäivälehtiiin on luottaminen,niin kiinnostaa.Vielä alkusyksystä hän oli "mrs.Nobody".


    • kilautaja

      seippään nennään ja murikata sullaan lihhaan.

    • lantakuski

      juu! kun maa jussille lähette morseeks niin muistakaa sity naiset että vapaa aikaa ei ole eikä lennellä joka vuosi etelään ja hiihtämään lappiin.ei muuta kuin sianpaskanhajua ja lannanluontia!

    • lantakuski58

      juu! kun maa jussille lähette morseeks niin muistakaa sity naiset että vapaa aikaa ei ole eikä lennellä joka vuosi etelään ja hiihtämään lappiin.ei muuta kuin sianpaskanhajua ja lannanluontia!

    • Puhuu eikä Pussaa

      Pohojalaanen Pärjää Aina! kyllä nuosta maajussiista tuo Jalasjärven Kaveri on Reheriin eherottomasti! nauratti kun se sanoo siitä tappelu nujakasta joka sillä oli notta "sain pireltyä ittiäni" olis kuulkaa voinu tulla vähä rumaa jäläkiä jos se olis oikehen reiruhun ruvennu rikuneeraamahan! me Pohojalaaset oomma pitkä hermoosta sakkia mutta sitte kun se Hermo menöö niin Herra armahtaa me ei! oomma me toki mukavaaki ja rentoa sakkia ei me ikinä erellä rikuneeraa kyllä pitää joku syy olla vai oottako nähäny leheriis jotta pohojalaanen pienisti etelä-suomalaasen kapakan alle 5 minuutis tms?

      • käyttäytymistä

        pohojalaasten uho kuuluu 1890 luvulle, mitäs vuotta me eletään?
        Miksi Suomi hävisi sodat jos kerran pohojolaaset on niin ylivertaisia?


      • reiru pohojalaanen.
        käyttäytymistä kirjoitti:

        pohojalaasten uho kuuluu 1890 luvulle, mitäs vuotta me eletään?
        Miksi Suomi hävisi sodat jos kerran pohojolaaset on niin ylivertaisia?

        suomi hävis soran sen takia kun siä oli liikaa sotakarkuria jokka tuli etelä-suomesta. niillä raukoolla kun ei ollu minkäälaista sisua mennä sanomahan ryssiille jotta tulkaa te hakemaan leivällennä voita. ei pohojalaasekkaa yksin koko neuvostoliiton armejalle mitää mahara. tosiasias kyllä pohojalaaset on erelleen suorapuheesinta ja tekoosinta kansaa koko suomes ja tuloo sitä aina olemahan. sitä ei voi kukaa kiistää jottei näin olisi.


      • uraani halkeaa
        reiru pohojalaanen. kirjoitti:

        suomi hävis soran sen takia kun siä oli liikaa sotakarkuria jokka tuli etelä-suomesta. niillä raukoolla kun ei ollu minkäälaista sisua mennä sanomahan ryssiille jotta tulkaa te hakemaan leivällennä voita. ei pohojalaasekkaa yksin koko neuvostoliiton armejalle mitää mahara. tosiasias kyllä pohojalaaset on erelleen suorapuheesinta ja tekoosinta kansaa koko suomes ja tuloo sitä aina olemahan. sitä ei voi kukaa kiistää jottei näin olisi.

        lakeuksilla, notta silloho pimenöö notta myös pohojalaaset


      • saa valita
        käyttäytymistä kirjoitti:

        pohojalaasten uho kuuluu 1890 luvulle, mitäs vuotta me eletään?
        Miksi Suomi hävisi sodat jos kerran pohojolaaset on niin ylivertaisia?

        Siks hävittin,koska pohjalaisia on niin vähän!


    • ainkin meillä

      meillä ei katsota jusseihin päinkään kun talent alkaa

      • loistavaa viihdettä

        Itse olen ihan koukussa.


    • OIKEAMIELINEN

      Heterous on Saatanasta ja sen todistaa jo raamatun ensimmäiset sivut!

      Kun Aatami ja Eeva elivät siveellisesti paratiisissa ilman omenan syömistä (kuvaannollinen ilmaisu heteroyhdynnälle) ei ollut mitään ongelmia. Kun käärme (eli Saatana) houkutteli heidät syömään omenan (eli yhdyntään) kaikki meni pilalle ja samalla kun he tulivat perustaneeksi ihmiskunnan he menettivät paratiisin. Heterous on siis Saatanasta!

    • Maccileipä

      Vain Hanna!

    • tunnelmissa täälläkin

      Parisuhdeohjelma vailla tunteita ja tutustumista. Tunnelma on kuin he vetäisivät käsikirjoitettua roolia. Ensimmäisessä maajussissa ihmiset olivat aidosti mukana omina itsenään. Nämä ovat "joo joo ihmisiä" kaikki on mukavaa ja kivaa. Ei oikeassa elämässä ole niin.

      Voisi paljon auttaa jos olisi ollut edes yksi jusseista vähän vanhempi, kun parisuhdeohjelmat ja muutkin liikaa painottuvat nuoriin värittömiin ihmisiin(ja nyt myös tunteettomiin ainakin toistaiseksi?). Antamaan elämänkokemusta peliin ja väriä.

      Sinkkuäidit ja tämä on kovin teennäisen oloisia ohjelmia.

      Suurin laihduttaja myös hiukan läsähtänyt tai sitten ei ole lähtenyt vielä ihan käyntiin, sitä silti odotan suuremmalla innolla, sillä kun painoa pudotetaan, niin on mahdoton pitkään näytellä "fiksumpaa kun onkaan" ja siinä ohjelmassa on sentään vähän tasapuolisemmin eri-ikäisiä ihmisiä. Ja ohjelmasta on hyötyä monelle, kilpailijat saavat todellista tulosta elämäänsä ja varmaan moni katsojakin samalla ottaa mittaa itsestään. Enemmän siis kunnonkohotus ohjelmia laiskistuneelle sohvaperuna kansalle esimerkiksi.

      Tv.stä aion minäkin luopua ilmeisesti nykyään se, että määrärahojen pitää riittää monelle kanavalle aiheuttaa sen, että ohjelmien taso on surullisen amerikkalaistyylistä ja tylsää ja tuskin alamäkeä enää pysäytetään.
      Esim Neil hardwik teki hyvää komediaa ennen, mutta kun se tuli liian kalliiksi, niin häntä ei enää palkattu, tämän hän kertoo itse elämänkerta kirjassaan. Sitten tulikin tämä tiettyjen katsojien pakkomielle päästä esiintyjiksi joka huomattiin edullisemmaksi vaihtoehdoksi, sääli. Ihmisteatteria.

      • Gigis

        Siis minähän en Maajussista välittänyt viime vuonnakaan. Ilmeisesti se on ollut parempi, muitten puheista päätellen. Tänä vuonna katon sitä ainoastaan sen takia kun mun ystävätär on erään justuksen morsmaikkuna. Muuten en kattois vaikka maksettais. Onneks se ällötys-jussi ei valinnu kaveriani viimeseks. Nimiä en paljasta, mutta ketkä niistä viimesistäkään pareista muka oikeesti alko seurustelemaan??


      • niistä ainakin
        Gigis kirjoitti:

        Siis minähän en Maajussista välittänyt viime vuonnakaan. Ilmeisesti se on ollut parempi, muitten puheista päätellen. Tänä vuonna katon sitä ainoastaan sen takia kun mun ystävätär on erään justuksen morsmaikkuna. Muuten en kattois vaikka maksettais. Onneks se ällötys-jussi ei valinnu kaveriani viimeseks. Nimiä en paljasta, mutta ketkä niistä viimesistäkään pareista muka oikeesti alko seurustelemaan??

        kaksi paria ole edelleenkin yhdessä. Sikaharri taitaa naisensa kanssa olla saanut lapsenkin vai odottavatko vielä?
        Ja sitten se nuoripari en nyt enää muista nimiä ovat vielä yhdessä, mutta eivät näyttäis pitävän kauheaa elämää itsestään.

        Eli kyllä onnistumisprosentti oli melkoinen viimevuonna, toivotaan, että tänävuona ohjelman laatu paranee tästä.


      • ---
        niistä ainakin kirjoitti:

        kaksi paria ole edelleenkin yhdessä. Sikaharri taitaa naisensa kanssa olla saanut lapsenkin vai odottavatko vielä?
        Ja sitten se nuoripari en nyt enää muista nimiä ovat vielä yhdessä, mutta eivät näyttäis pitävän kauheaa elämää itsestään.

        Eli kyllä onnistumisprosentti oli melkoinen viimevuonna, toivotaan, että tänävuona ohjelman laatu paranee tästä.

        Minulle tuli mieleen että olisiko viime vuoden ohjelmaa tehty pienemmällä profiililla, intiimimmin. Ja viime vuoden juontaja oli tosi sydämellisen oloinen ihminen. Tämän vuotinen on näyttelijä. Liekö mukana vain siksi että on suosittu ohjelma. Rooli tarttuu haastateltaviinkin..


      • pikemminkin
        --- kirjoitti:

        Minulle tuli mieleen että olisiko viime vuoden ohjelmaa tehty pienemmällä profiililla, intiimimmin. Ja viime vuoden juontaja oli tosi sydämellisen oloinen ihminen. Tämän vuotinen on näyttelijä. Liekö mukana vain siksi että on suosittu ohjelma. Rooli tarttuu haastateltaviinkin..

        Mikä sydänmellinen...? Tuki tavallinen lässyttäjähän tuo oli ja ei kovin viihdyttävä muutenkaan. Ja luuletko muka, ettei hän näytellyt rooliaan. Kyllä radioäänetkin osaa jo feikata.

        Miia on ehdottomasti hauskempi ja rempseämpi kuin tuo viime vuoden mikä lie. Kuulin jostain että yritti lähteä vielä rahastamaan aiheella, leikkimään jotain yleistä "parittajaa". Taisi yritys tyrehtyä alkuunsa.

        Viime vuosi oli viihdyttävämpi kirjavan maajussijoukon ja morsioiden ansiosta, ei muusta syystä.


      • saattaa olla niinkin
        --- kirjoitti:

        Minulle tuli mieleen että olisiko viime vuoden ohjelmaa tehty pienemmällä profiililla, intiimimmin. Ja viime vuoden juontaja oli tosi sydämellisen oloinen ihminen. Tämän vuotinen on näyttelijä. Liekö mukana vain siksi että on suosittu ohjelma. Rooli tarttuu haastateltaviinkin..

        Ja tästä uudemmasta versiosta puuttuu melkein tyystin työnteko maatilalla, ihan hiukan näytetään, mutta suurimmaksi osaksi hengailevat jossain nurkassa juttelemassa: ei niin mitään erikoista. Tämä on enemmän sellainen luonnoton tarina.

        Ja ensimmäisessä versiossa juontaja oli saattamassa tyttöjä maatilalle ja kävi heitä tervehtimässä ja kyselemässä kuulumisia ainakin vielä tälläinenkin välittäminen on puuttunut. Enemmänkin tuntuu, että viimekertaiseen panostettiin enemmän ja tunteella ja nyt mennään jotain sirkusversiota.

        Sinkkuäiti jota en ole seurannut kuin kaksi kertaa sen sijaan näytti panostavan sisäiseen kauneuteen enemmän ihmissuhteita etsiessä, olisi ollut varmaan loistavampi seurata. Kyllä jokainen sinkku joka näitä ohjelmia katsoo toivoo löytävänsä jotain viisautta omaankin parisuhteen etsimiseen, tärkeitä arvoja.

        Noh katsotaan Kari Salmelainen kuulemma palaa kehiin uudenlaisessa ohjelmassaan, ehkä silloin sinkut saavat todellisen tilaisuutensa ;D


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe