Rainer Partanen on vangittu

bluffista !

27

9362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkittu
      • Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nytkö siihen hs-ään luotetaankin.

Partanen on saanut patentin akullaan- ja voittanut oikeudessa. Alumiiniakku toimii.

https://www.youtube.com/watch?v=BgecmTHHdBQ

Tällä hetkellä Partasella on myönnetty toimivuus-patentti akulleen- ja yhteydet tuotantoa varten Ruotsiin ja USAhan

• autotehdas

myös Rainerin halpaan ?
      "Keksijä haluaisi autotehtaan
      mukaan nanoparistohankkeeseen
      Helsinkiläinen Europositron-niminen osakeyhtiö tavoittelee 4,0 miljoonaa euroa uusmerkintäannilla. Tiistain Taloussanomissa julkaistussa ilmoituksessa on maininta "Valmistus Uusikaupunki?". Keksijä Rainer Partanen sanoo tarjonneensa yhteistyötä Uudenkaupungin autotehtaan omistajalle Metsolle, mutta myös Volvolle ja Saabille.

Keksijä sanoo, että nanomolekyylitekniikkaa käyttäen voidaan valmistaa ladattavia alumiiniparistoja, joiden kapasiteetti on 20 kertaa nykyisiä suurempi. Sähköautolla tällä teknologialla n. 60 kg voimanlähteellä saavutettaisiin kertalatauksella 870 km toimintasäde.

Keksijä Partanen sanoo tarjonneensa osuutta mm. Metsolle. Silloin yhtiöllä olisi etuoikeus tuotantoon.

"Uudellekaupungille huikea tulevaisuus"

"Jos Metsolla on kykyä lähteä mukaan hankkeeseen, se turvaisi Uudenkaupungin autotehtaalle huikean tulevaisuuden. Jos Uudenkaupungin tehtaan koko kapasiteetilla valmistettaisiin sähköautoja, kaupungilla ei olisi ongelmia 20 vuoteen", Partanen uskoo.

Ensi viikolla julkaistavassa uudessa osakemerkintäilmoituksessa on Partasen mukaan Uudenkaupungin lisäksi merkitty kysymysmerkillä myös Ruotsin Göteborg.

"Tämä keksintöprojekti on kestänyt 27 vuotta. 12 vuotta meni keksinnöllisen oivalluksen syntymiseen. Vuodesta 1989 vuodet ovat menneet keksinnön soveltamiseen laitteeseen. Asiassa on useampi keksintö mukana, esim. pinnoitustekniikka on uusi oivallus. Radikaali ratkaisu löytyi nanokemiasta, makromolekyylitekniikka", keksijä Partanen kertoo.

Lomien takia ei tällä viikolla (viikko 33) ole autotehtaan johtoa tavoitettavissa kommenttia varten".

http://www.vakkamedia.fi/040811a.htm

• Kirjoittaja Nigeriasta

Partanen on nero! Rainer on vienyt Nigerialais-kirjeet aivan uudelle tasolle. Toiminta on
        ollut hyvin vakuuttavaa: omalla nimellä 1. luokan medioissa (HS, DI jne.). Ihmetyttää vaan miten joku voi olla niin sinisilmäinen, että laittaa rahojaan moiseen? www.europositron.com on silkkaa huu-haata ja toteutukseltaankin FrontPagen alkeet tasoa. Minäkin olen kehittänyt neurostaattisen positronilaserin. Keksintöäni rahoittaa kansainvälinen VulcanX Ltd. ja vekotin on palkittu Vienna - New Ventures 2005 -messuilla "1st Class Nomination of 2005" -palkinnolla. Lisäsijoitukset voi laittaa tilille... Sitten vaan odottamaan, että kirstu kolisee. Ahneus tuntuu sokaisevan monen järjen juoksun. Tässäpä tapa saada lisää rahaa rahoittamalla etevää keksintöä. Lisää minulle!

• elli53
        Kirjoittaja Nigeriasta kirjoitti:

Partanen on nero! Rainer on vienyt Nigerialais-kirjeet aivan uudelle tasolle. Toiminta on
        ollut hyvin vakuuttavaa: omalla nimellä 1. luokan medioissa (HS, DI jne.). Ihmetyttää vaan miten joku voi olla niin sinisilmäinen, että laittaa rahojaan moiseen? www.europositron.com on silkkaa huu-haata ja toteutukseltaankin FrontPagen alkeet tasoa. Minäkin olen kehittänyt neurostaattisen positronilaserin. Keksintöäni rahoittaa kansainvälinen VulcanX Ltd. ja vekotin on palkittu Vienna - New Ventures 2005 -messuilla "1st Class Nomination of 2005" -palkinnolla. Lisäsijoitukset voi laittaa tilille... Sitten vaan odottamaan, että kirstu kolisee. Ahneus tuntuu sokaisevan monen järjen juoksun. Tässäpä tapa saada lisää rahaa rahoittamalla etevää keksintöä. Lisää minulle!

Älkää haukkuko raineria hän sattuu olemaan mun setä ja on ihan kunnon ihminen mutta kaikille voi sattua mokia. en halua että häntä mustamaalataan ei hän ole ainoa ihminen joka yrittää tienata rahaa. kertikaa muillekkin miten rehellisellä työllä rikastuu. en ole viellä tiennyt miten , mutta menään eduskuntaan ne nostaa oman palkkansa pilviin mutta köyhät saa esm. kahden euron korotuksen eläkkeeseen josta menee puolet veroon. t.elli

• Anonyymi
        elli53 kirjoitti:

Älkää haukkuko raineria hän sattuu olemaan mun setä ja on ihan kunnon ihminen mutta kaikille voi sattua mokia. en halua että häntä mustamaalataan ei hän ole ainoa ihminen joka yrittää tienata rahaa. kertikaa muillekkin miten rehellisellä työllä rikastuu. en ole viellä tiennyt miten , mutta menään eduskuntaan ne nostaa oman palkkansa pilviin mutta köyhät saa esm. kahden euron korotuksen eläkkeeseen josta menee puolet veroon. t.elli

Kannattasi partasen tarjota Ladalle ja Moskvitsille tai Kiinaan nuo akkunsa- ennemmin kuin jenkkien ja länsimaiden korruptoituneelle autoteollisuudelle jotka vaan varastaa muiden keksinnöt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattasi partasen tarjota Ladalle ja Moskvitsille tai Kiinaan nuo akkunsa- ennemmin kuin jenkkien ja länsimaiden korruptoituneelle autoteollisuudelle jotka vaan varastaa muiden keksinnöt?

Suomessa on jaettu rahaa miljardeja kaikenmaailman suurfirmoille yritystukiin jne mm Sipilöinti- jotka ei tuota muuta kun ruotsiapuhuville pomoilleen miljoona-bonuspalkkioita veroparatiiseihin-

ainoa keksijä pistetiin sensiaan vankilaan....

Partasella ihan normaalia uuden yrityksen sijoitus-toimintaa, mutta kuten videolla sanoo- syyttäjä voi alkaa syyttämään ilman mitään todisteita.

• näin muhkeasti ?
    • lukekaa nyt tämä

Huijaaminen on siis vuoden teknologiainnovaatio!
      TOSIAANKIN!
      Suoraan kuin jostain fysiikan alan puppulausegeneraattorista, "lasketun määräinen", "virtavastus" jne.
      Kuinka kukaan ääliökään voi uskoa tuollaista, kuin perinteisen liikaa TM:ää lukeneen kylähullun suusta tulevaa horinaa, ja sijoittaa rahaa kun MITÄÄN substanssia ei ole ollut näkyvissä kai koskaan eikä missään:

"Elektropositiiviset metalli-ionit pelkistyvät metalliksi analysaattori- ja katalysaattorireaktioin normaalissa lämpötilassa ja lasketun määräisellä sähkövirralla, jossa on otettu huomioon liuoksen virtavastus sekä tarvittava ylijännite."
      http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Vuoden teknologiainnovaatio/1135231383160

• Vanha kemisti ja tutkija

Vaikka olen ollut jo päälle neljäkymmentä vuotta kemistinä ja tutkijana, en ole koskaan kuullut monista Partasen "hienoista" termeistä, huippuna analysaattorireaktio, todellinen "helmi". Pitäisiköhän valittaa Helsingin yliopistolle aikoinaan saamastani ilmeisen kehnosta koulutuksesta? Taisi nyt jäädä Partasen Nobeli väliin maailmanluokan miljardibisneksen ohella. Kirotut malttamattomat sijoittajat, poliisit ja kaikki muut kateelliset!

• Tuhannen ja yhden yön satu ...
        Vanha kemisti ja tutkija kirjoitti:

Vaikka olen ollut jo päälle neljäkymmentä vuotta kemistinä ja tutkijana, en ole koskaan kuullut monista Partasen "hienoista" termeistä, huippuna analysaattorireaktio, todellinen "helmi". Pitäisiköhän valittaa Helsingin yliopistolle aikoinaan saamastani ilmeisen kehnosta koulutuksesta? Taisi nyt jäädä Partasen Nobeli väliin maailmanluokan miljardibisneksen ohella. Kirotut malttamattomat sijoittajat, poliisit ja kaikki muut kateelliset!

Käsittäkseni ei ole olemassa mitään näyttöä siitä, että kyseessä olisi huijaus. On yhtä hyvin mahdollista, että "sokea kana on löytänyt kultajyvän". Onko muka väärin, että muutkin pääsevät osalliseksi tästä potentiaalisesta ja merkittävästä menestystarinasta? En ymmärrä... jos mahdollista, haluan osaltani päästä osalliseksi mahdollisuudesta ONNEEN!

• Keksijä-07
        Vanha kemisti ja tutkija kirjoitti:

Vielä kukaan ei tiedä keksintöjä jotka mahdollistavat alumiiniakun toiminnan ja että kukaan ei vielä voi päättää miten mullistava Partasen keksintö on,se jää nähtäväksi proto laitteen valmistuttua.Nobel tai jokin muu arvostettu palkinto tulee varmasti kun asia on toteutettu.

• Anonyymi
        Keksijä-07 kirjoitti:

Vielä kukaan ei tiedä keksintöjä jotka mahdollistavat alumiiniakun toiminnan ja että kukaan ei vielä voi päättää miten mullistava Partasen keksintö on,se jää nähtäväksi proto laitteen valmistuttua.Nobel tai jokin muu arvostettu palkinto tulee varmasti kun asia on toteutettu.

täällä taas turhat huippupalkkaiset paremmanväen tyhmät korkeakoulutetut kiintiö-yliopiskelijat sekoavat jos joku oikeasti keksii jotain-

nämä sensiaan luettelvet oppikirjojensa sivistyssanoja - ja eivät ole koskaan keksineet mitään tai tehneet mitään hyödysllistä koskaan eivätkä tule tekemäänkään-

• Raineriini

Jos sanoisin isälleni, että ostin osakkeita joltain, jonka etunimi on "Rainer", saisin pahimman luokan selkäsaunan :-).

Tässä mielessä kyse on sijoittajien sinisilmäisyydestä. "En mie siua huijaa, mie oon siun kaverii!"

• opkaddaosdas

Toisaalta olemattoman alumiiniakun valmistus ja käyttö ei saastuta eikä kuluta luonnonvaroja.

Ja kenties analysaattorireaktio tullaan keksimään jollain planeetalla.

• elli53

sinä koka sanoit että etunimi ketoo paljon mstä luulet että sun nimes on tullut taivaasta vain vaiko onkohan sun isä ja äitisi sen antannut sulle kuuluisi nimeksi uuno turhapuro/ääliö

• Anonyymi
        elli53 kirjoitti:

sinä koka sanoit että etunimi ketoo paljon mstä luulet että sun nimes on tullut taivaasta vain vaiko onkohan sun isä ja äitisi sen antannut sulle kuuluisi nimeksi uuno turhapuro/ääliö

Menkää kokkarreet kantaan sitä rahaa Kreikkaan- se kannattaa...

ja myymään kansallis-varannot ulkomaille pilkkahintaan- se on sitä kokoomus-RKP-korruptio-osaamista.

• helmikuussa

on kaiketi ollut tammikuussa ja Europositronin piti julkistaa jymy-yllätys sen jälkeen.
      Onko kukaan kuullut mitään?

• elli53

mä olen kuullut koska hän on mun setä mutta emme ole tavaneet moneen vuoteen mutta toivon että hän saa pienen tuomion koska hän on jo vaha ihminen.

• elli531
        elli53 kirjoitti:

mä olen kuullut koska hän on mun setä mutta emme ole tavaneet moneen vuoteen mutta toivon että hän saa pienen tuomion koska hän on jo vaha ihminen.

sorry tuli kirjoitus virhe tarkoitin että on vanha ihminen. t.elli

• Famma
        elli531 kirjoitti:

sorry tuli kirjoitus virhe tarkoitin että on vanha ihminen. t.elli

Elli opettele kirjottaan

• Free Enterprice

Sehän oli vaan vapaata markkinataloutta, kuten Käteinen ennen vaaleja mainosti.

• Anonyymi

Katainen ajaa EU-kommunismia- kansa köyhyyteen ja rikkaudet sosialisoidaan eliiteille.

• Anonyymi

Taitaa olla kuuma peruna kun 2007 linkeistä kumpikaan ei aukene

• Anonyymi

Mikä on tilanne nykyään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe