"ET SAA MITÄÄN OMAA ... KUN JA JOS SAAT TEHDÄ EES JOTTAIN"

KOSMOENKELI

Sanon itselleni, että se on vain tunne, muisto kaikesta lukemastani; prinsessatarina isän prinsessasta. Mutta kuitenkin; näin hänet taas vähän aikaa sitten ja mennnyt rupesi vaivaamaan minua.
Mitä minä niillä tekisin; 1) En saa olla olemassakaan ennen kuin minut on eliminoitu kokonaan tietoisuudesta ja muutettu käyttökelpoiseksi kauppatavaraksi. 2) En saa puhua, kukaan ei kuuntele kuiteskaan jos puhun, eikä se asia saa olla niin kuin ilmoitin, vaan sen on oltava näin, ettäs uskot hyvällä! 3) Rahaa, ei sua kukkaan halua vaan rahaa! Taiteile siinä sitten olemassaolon äärirajoilla.
Enhän minä sellaista ymmärtänyt kun mulla oli muksut, asuntolaina, mies ja työpaikka. Ei mulla sitä kanssaihmistä ollut (eikä omaa aikaa), joka multa kaiken aina tartti eliminoitavaksi, uudistettavaksi ja itsensä viihdyttämiseksi. Mokomatkin luupäiset totuudentorvet! Tietysti ne käytti mut loppuun, nyysi hengiltä ja lähetti lopulta lekurin paikattavaksi, kun mitään muuta ei enää väkisinkään irronnut. Piä siinä halkee! Nyt pitäisi palata niiden sosiaaliälykköjen luo ja teeskennellä että kaikki on hyvin ..? ja anteeksi annettu ...?
Mutten minä voi kun olen alkanut uudelleen elämään ... ? tällä kertaa enkeleiden kanssa; valkoisten ja mustien! Ja kyllä, kyllä minä pelkään kuollakseni kusipäisiä, vastuuttomia, itteensä täynnä olevia immeisiä. Hengenvaarallisia ne ovat, kouluttakoot vaikka kuinka paljon mua uskomaan ittestään jottain muuta ja positiivista!
En usko sen loppuunpalamisen jälkeen ... en ennen kuin niillä on mulle todellinen näyttö eikä vain paperielämää ja hyssyttelyä! Mä haluan nousta siivilleni ja lentaa Malmööseen ja sieltä etelään. Mun aikani alkaa olla jo kortilla, enkä mä saa enää montaa kertaa koittaa elää. Eikä mulla todella ole niihin lainkaan varaa enää!

0

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
        Maailman menoa
        247
        45349
      2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
        Maailman menoa
        31
        11240
      3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
        Maailman menoa
        207
        10873
      4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
        Maailman menoa
        36
        9711
      5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
        Maailman menoa
        85
        8528
      6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
        Maailman menoa
        223
        6511
      7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
        Maailman menoa
        0
        3210
      8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
        Ikävä
        30
        2239
      9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
        Hyrynsalmi
        37
        1629
      10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
        Hyrynsalmi
        26
        1510
      Aihe