Kyllä on yleisimmät "tv"-lehdet menneet naurettavaan suuntaan. Olin ennen 7-päivää-lehden tilaaja ja peruin kun kyllästyin juoruosastoon. No uusi tv-lehti pitää saada, kun noita kanavia näkyy hieman enemmän. Mutta kun OHO ja nyt myös Katso-lehdet ovat vaihtaneet tähän samaan paskaformaattiin, jolloin juorut ja huuhaa nousee tärkeämmäksi kuin tv-osuus, huh huh.
Tv-maailma on ilm. vähän vielä asiassa, mutta ainakaan en itse löytänyt mistä sen vois tilata. Huom PELKÄSTÄÄN, eikä minkään muun lehden kylkiäisenä ? Tai joku muu tv-lehti ilman hömppää ja kaapeli-tv:n ohjelmistolla kiitos...
Hyvät tv-lehdet?
9
3422
Vastaukset
- Apua
Kävin myös heti lehden saatuani perumassa tilaukseni, valitettavasti vain olen jo maksanut elokuun loppuun. Odotan ja toivon josko siihen mennessä joku televisiolehti löytyisi.
Kyllä niin raskaasti ottaa päähän (kauniisti sanottuna) tämä uusi seitsemän päivää-look.
Jos joku lukee muita höpö-lehtiä, miksi se vaihtaisi Katsoon! ja taas moniko Katson lukija haluaa lukea "Katso!"-lehteä?- ***
Minä myös peruutin saman tien Katson tilauksen kun nin lehden uudistuksen, mikä oli aivan järkyttävä. Kymmenisen vuotta olin ehtinut sitä tilata.
Itse myös kaipaisin ihan perus tv-lehteä ilman mitään juoruja kuka on ketäkin milläkin viikolla kuksinut. Täytyy siis siirtyä Tv-maailman irtonumero-ostajaksi.
Pistäkää kaikki paljon palutetta Katson palautesivulle, jos saisimme lehtemme takaisin. - Elokuvahullu
pyysivät ilmoittamaan vain tilinumeron johon lähettää rahat. Itsellä oli vuodeksi maksettu ja makselevat peruutuksia oikein ylitöinä kun niitä on tullut niin paljon!
- kks
Uusi Katso - onneton kyhäelmä. Eipä olisi uskonut , että A-lehdet vajoaa näin alas.
- metsäkissa
Katso! oli kyllä pohjanoteeraus. Toivottavasti joku toinen yhtiö tajuaa asian ja perustaa vastaavan lehden..?
Luittehan Marko Ahosen kommentit asiasta Keskisuomalaisessa vähän aikaa sitten? - Elokuvahullu
metsäkissa kirjoitti:
Katso! oli kyllä pohjanoteeraus. Toivottavasti joku toinen yhtiö tajuaa asian ja perustaa vastaavan lehden..?
Luittehan Marko Ahosen kommentit asiasta Keskisuomalaisessa vähän aikaa sitten?juttu netistä? Olisi mukava lukea!
- metsäkissa
Elokuvahullu kirjoitti:
juttu netistä? Olisi mukava lukea!
jos haluat lukea, voin uhrata kallisarvoista aikaani :) ja laittaa maililla.
- Elokuvahullu
metsäkissa kirjoitti:
jos haluat lukea, voin uhrata kallisarvoista aikaani :) ja laittaa maililla.
osoitteeseen heikki heikki heikki. lauri lauri lauri 52 jne.
[email protected]
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690