Onko se sama asia kuin ,että korvaa kutittaa vai onko se raamatullista symboliikkaa?
Onko se syyhy sisäkorvassa vai korvanulkolehdyköissä?
Mitä tarkoitta korvasyyhy?
14
1335
Vastaukset
- vaan Sinulle:
Onnistuit tekemään typerimmän aloituksen, jonka olen koskaan nähnyt!!!
- PakanainToivo
Voisitko sinä kertoa mitä tarkoittaa korvasyyhy?
- merim.raimo
PakanainToivo kirjoitti:
Noin kuukausi sitten kävi näin.Ensin vanhemmistoveljillä oli uuden pastorin kanssa "kokous" sitten yleisessä kokouksessa,melkein alussa uusi seurak.pastori kutsui erään veljen esiin ja kertomaan,todistamaan mitä hänelle oli tapahtunut.Veli kertoi,että siinä vanhemmistov.asiakokouksessa hänen pitkäaikainen korvasärky ja kutina parantui,kun tämä uusi pastori oli rukoillut hänen puolestaan.Näyttää ihan siltä että nykyjään parannutaan vain ihan vähän,tai erittäin hitaasti."Onkohan taudit kovempia kuin Jeesuksen aikaan?" Korvasyyhy on tarttuva tauti.Tässä siis pastori (sairaalan lääkäri)edesauttoi taudin leviämistä seurakunnassa? Hengellisen korvasyyhyn voisi määritellä (oma määritelmä)kutina korvassa joka vaatii aina uutta ja erikoista,saarnaa ja opetusta jota ei ole ennen kuultu.Jopa jotkut maallisetkin lääkäkit varoittavat korvan kaivamista muulla kuin omalla kyyrnäspäällä.Kuinkapaljon vaikeampaa onkaan parantua hengellisestä korvasyyhystä?
- ihmeessä
PakanainToivo kirjoitti:
lääkäriin! Mitä hittoa tuollainen kysymys tekee tällä palstalla!! Se on lääketieteen asia!!!!
- ämkoo81
merim.raimo kirjoitti:
Noin kuukausi sitten kävi näin.Ensin vanhemmistoveljillä oli uuden pastorin kanssa "kokous" sitten yleisessä kokouksessa,melkein alussa uusi seurak.pastori kutsui erään veljen esiin ja kertomaan,todistamaan mitä hänelle oli tapahtunut.Veli kertoi,että siinä vanhemmistov.asiakokouksessa hänen pitkäaikainen korvasärky ja kutina parantui,kun tämä uusi pastori oli rukoillut hänen puolestaan.Näyttää ihan siltä että nykyjään parannutaan vain ihan vähän,tai erittäin hitaasti."Onkohan taudit kovempia kuin Jeesuksen aikaan?" Korvasyyhy on tarttuva tauti.Tässä siis pastori (sairaalan lääkäri)edesauttoi taudin leviämistä seurakunnassa? Hengellisen korvasyyhyn voisi määritellä (oma määritelmä)kutina korvassa joka vaatii aina uutta ja erikoista,saarnaa ja opetusta jota ei ole ennen kuultu.Jopa jotkut maallisetkin lääkäkit varoittavat korvan kaivamista muulla kuin omalla kyyrnäspäällä.Kuinkapaljon vaikeampaa onkaan parantua hengellisestä korvasyyhystä?
alko kutittaa pirusti korvia kun luin tän alotuksen! heh, psykosomatiikkaa parhaimmillaan.
- merim,raimo
ämkoo81 kirjoitti:
alko kutittaa pirusti korvia kun luin tän alotuksen! heh, psykosomatiikkaa parhaimmillaan.
Että omaa kyynärspäätä pienemmällä älä sitä korvaasi kaiva,vaikka kuinka kutittaisi.
- Sairaan Hoitaja
Lekurille vaan ja antibioottia naamaan.
- hansutuulia
Pe.ku kirjoitti:
Raamattu kun sanoo että himo aiheuttaa korvatulehduksen.
Kaikkea ne raamatussa kirjoittelee.Etsippäs se Sanan kohta esiin missä noin sanotaan?
- nyt on se aika
2.Tim.4:3
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät kärsi tervettä oppia vaan omien
himojensa mukaan haalivat itselleen opettajia korvasyyhyynsä."- hansutuulia
etsitään ihmisiä jotka siunaavat synnin, että saavat sitä vapaasti harjoittaa ihan luvan kanssa.
Mutta näinhän ei Raamattu opeta. Helmus siinä palaa jos synnin kanssa leikkii. - mathetes
>>>Tätä tarkoittaa, ota opiksi nyt on se aika
himojensa mukaan haalivat itselleen opettajia korvasyyhyynsä." - PakanainHuuto
mathetes kirjoitti:
>>>Tätä tarkoittaa, ota opiksi nyt on se aika
himojensa mukaan haalivat itselleen opettajia korvasyyhyynsä."Korvasyyhy -sana uskonnollisessa merkityksessä esiintyy usein tällä palstalla, siksi kysyin kun en tiennyt mitä se tarkoittaa.
Käväisin paltalla pitkästä aikaa ja luin aloituksesi. Olet saanut siihen hyviä vastauksia. Kysymyksesi on sinällään aiheellinen, koska raamatussa sanonta "korvasyyhyynsä" on mainittu vain kerran (2 Tim. 4:3b).
Sanatarkasti alkutekstistä näin: "Kutiavia kuuloltaan (knethomenoi ten akoen)" Sanoista "syhyää, kutkuttaa" ja "kuulla". Sanonta viittaa ihmisiin, jotka tahtovat kuulla heille mieluista julistusta, joka ei loukkaa heitä eikä vaadi parannuksen (ts. mielenmuutoksen) tekemistä.
Sellaista julistusta päivinämme mieluusti kuunnellaan. Mutta niiden seurauksena vain tuo ainainen pyrkyri "Minä Itse" korottaa itseään. Se on rakastunut ´evankeliumiin` Minä Itse.
Päiviemme ihminen on Itsensä rakastaja joka kuulee itselleen mieluisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604