noin sanoo herra ja jatkaa:
Jes.13:16 Heidän sylilapsensa lyödään murskaksi heidän silmiensä edessä, heidän talonsa ryöstetään ja naiset raiskataan.
En ymmärrä miksi Jumalan pitää raamatussa tehdä noin...ymmärtääkö joku muu?
Se oli vaan yksi pätkä kyseisestä raamatun luvusta ja tuossa juttu kokonaan.
http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/fi/1992/Jes.13.ht ml
Jes.13:11 Minä, Herra, vaadin maailman tilille..
7
278
Vastaukset
- OPASTUSTA,
OIKEAT USKOVAT LUE
- Kadun*Nainen
sotaisaa.. kenties ? sotapäälliköille osoitettua
neuvonpitoa, vai onko lainaus vanhasta israelilaisten valitusvirrestä, nim to...tietänee - muistettavaa
Jumala on Jumala, Jeesus on Jeesus ja herra on raamatussa usein sama kuin saatana tai/ja ihminen.
Opetellaan käyttämään selviä nimiä kun ne kerran on olemassa; Jumala on Jumala, Jeesus on Jeesus, herra on saatanan tai miespuoleinen herrastelija, tapattajan palveluksessa oleva sotilas, jne jne!
1 Moos. 4:1: "Minä olen saanut pojan Herran avulla."
Ainoa Jumalan Poika on Jeesus! ja Jeesus ei syntynyt Mooseksen aikana =)
2. Moos. 15:3 "Herra on sotamies; Herra on hänen nimensä."
Saatanaa jumalana palveleva kristitty sotilas on herra, herra saatanan palvelija.
Käsky 2
Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
Huom! Huomaa pilkun paikka, kyseessä on kaksi, siis herra ja Jumala.
Tuossakaan ei tarvita herra sanaa muuta kuin piilosaatanallisuuden mukana olemiseksi.
Katekismuksen selitys:
Älä turhaan käytä Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä sitä rankaisematta, joka turhaan käyttää hänen nimeään.
Eli tuossa on jo todella julmaa saatanallisuutta Jumalaa kohtaan ja sitä vois ihan puhtaalla omalla tunnolla kutsua Jumalan pilkaksi jossa Jumalalta otetaan pois rangaistus oikeus! mutta herra (saatana) rankaisee jos herran (saatanan) nimen turhaan lausuu... - viattomia ihmisiä
piti Hitlerin aikana joukko murhata? minkä takia uskovia heidän uskonsa takia, ei kauaakaan kun uskovat poltettiin, heitä sahattiin, revittiin elävältä jäseniä, miksi? kuinka julmia ovat ihmiset!
- historiaa
Juutalais vihaisuudelle luotiin pohja jo Jeesuksen ja Hänen seuraajien murhaajan toimesta. Jeesuksella oli juutalainen.
Luder(lutka)/Luther loi pohjan sille saatanallisuudelle jonka Hitleri sitten käytännössä toteutti.
Eli kristinuskolla ja sen perustajilla ei ole älä tapa käskyn suhteen Jumalan ja Jeesuksen tahto käytännössä vaan toimii harhuttajana eksyttäen ihmisiä uskomaan saatanaan jumalana.
Jeesus on varoittanut heistä, valkeuden enkeleistä ja tämäkin Jeesuksen antama varoitus on hyvä muistaa, Jeesus on varoittanut meitä Kristus sanan käyttäjistä, he ovat JEESUKSEN SANAN mukaan eksyttäjiä:
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
ja herkuttelee narsistisen pedofiilisillä ajatuksilla, jotka olisi kyllä ajoissa murskattava Kristus-kallioon, ettei hänellä menisi tekojen asteelle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604