onninen

onks duunii

ahkerille duunareille ja minkämöistä liksaa saavat, lähempänä kahta vai kolmea tonnia? Vai mitä ja minkämoinen on ilmapiiri muuten?

18

14292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitää

      veikkaat?!!!! harvoin näkee mitään noin fiksua kysymystä!! onnisella on varmaanb lähtö palkka joku 16e/tunti :)!!

      • Elektroskandia

        Mites elektroskandia? Ajattelin kanssa hakea duunia sieltä? Millainen ilmapiiri siellä? Palkka ei ole minulle se tärkein asia.


    • duunari...

      Eiköhän kaikilla varastoduunareilla liksa ole lähempänä kahta, kuin kolmea tonnia:) ellei sitten tee ylitöitä hulluna. Onnisella on kaupan alan TES, eli palkka määräytyy mm. kokemuksen mukaan, lisäksi tulee työaikalisät ja tuotantopalkkio.

      • alkuperänen

        lähinnä haen. Että maksetaanko siellä työn tekemisestä vai työpaikalla olemisesta. Esim. Inexillä maksetaan tehoista ja virheettömyydestä lähes 5€ lisää tunti (teoreettinen maksimi tietääkseni nykyään). Ei kyllä montaa jätkää tohon pysty mut parhaat pystyy, niin kyllä tuolla saa päivävuorossa n. 2500 ja yövuorossa yli kolme donaa jos on kova jannu keräämään.
        Eli onko Onnisella henkilökohtaisia urakkalisiä ollenkaan? Jos mahollista saada yli 2500€/kk päivävuorossa niin voisin tulla sinne duuniin tai sitten odotan vielä Inexin uutta erikoistavarakeskusta joka ehkä rakennetaan viiden vuoden sisällä näille nurkille ja mikäli vielä tajuavat että hyvä urakka se on mikä työtä tekemään saa. Eli jos eivät ole kiristäneet tehoja älyttömästi.


      • Duunari....
        alkuperänen kirjoitti:

        lähinnä haen. Että maksetaanko siellä työn tekemisestä vai työpaikalla olemisesta. Esim. Inexillä maksetaan tehoista ja virheettömyydestä lähes 5€ lisää tunti (teoreettinen maksimi tietääkseni nykyään). Ei kyllä montaa jätkää tohon pysty mut parhaat pystyy, niin kyllä tuolla saa päivävuorossa n. 2500 ja yövuorossa yli kolme donaa jos on kova jannu keräämään.
        Eli onko Onnisella henkilökohtaisia urakkalisiä ollenkaan? Jos mahollista saada yli 2500€/kk päivävuorossa niin voisin tulla sinne duuniin tai sitten odotan vielä Inexin uutta erikoistavarakeskusta joka ehkä rakennetaan viiden vuoden sisällä näille nurkille ja mikäli vielä tajuavat että hyvä urakka se on mikä työtä tekemään saa. Eli jos eivät ole kiristäneet tehoja älyttömästi.

        Onnisella tuotantopalkkio on meidän osastolla osittain henk.koht. Jos nyt kylmästi euroja täytyy sanoa, niin esim. 5v kokemuksella voi saada 1600e\kk peruspalkan johon tulee iltalisät n.100e\kk, sekä hyvällä työtahdilla 400-600e\kk tuotantopalkkion. Ei ihan Inexin palkkoja, mutta mielestäni työ on miellyttävämpää.


      • alkuper
        Duunari.... kirjoitti:

        Onnisella tuotantopalkkio on meidän osastolla osittain henk.koht. Jos nyt kylmästi euroja täytyy sanoa, niin esim. 5v kokemuksella voi saada 1600e\kk peruspalkan johon tulee iltalisät n.100e\kk, sekä hyvällä työtahdilla 400-600e\kk tuotantopalkkion. Ei ihan Inexin palkkoja, mutta mielestäni työ on miellyttävämpää.

        ainakin Würthin tuo teidän Onninen, Tarjoustalosta nyt puhumattakaan. Mites porukka, onko hyvä meininki ja lentääkö läppä. Täytyy laittaa harkintaan...


    • untamo toivonen

      Paska mesta, ei liksaa

      • Epäonneinen

        Kyllä mulle on aina palkka maksettu ja hyvä sellanen.


      • liksaa tulee

        1919e kk-palkka. Siihen päälle iltalisät ja tuotantopalkkio. Ylityöt maksetaan rahana. Syyskuun palkka oli 2723e 0h ylitöitä. Ei tuo paljon ole mutta riittävästi.


    • leprakon3

      Kokemukseni mukaan palkan suuruus riippuu siitä, mitä ja miten tekee. Näissä palkan suuruusasioissa kannattanee kääntyä paikallisen Neuvolan suuntaan.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä onnisella niissä hommissa missä vanhat ukot on tienaa ja rennompi meno. Uudet nuoret pistetään sinne peruskeräykseen ja siellä ne kyttää. Akat menee automaatioon.


    • Spectre

      Korruptio firma.

    • kauheakohtalo

      Tästäkin ketjusta käy hyvin ilmi, kuinka koulujen käyminen kannattaa, jos vain pää ja perse kestää, niin duunariksi ei kannata jäädä, se on kova ja karu kohtalo pienellä palkalla kitkuttaa koko elämä ja lopulta itkeä kun eläke ei riitä ruokaan ja lääkkeisiin.

      • karutonta

        Jonkun ne työtkin on tehtävä. Akateeminen työttömyys se vasta olisikin karua. Eipä ole tarvinnut kitkutella, vaikka koulut jäikin käymättä. Järkevällä rahan käytöllä pääsee jo pitkälle ja asuntokin kohta maksettu. Tilanne voi kohta olla se, että ruokaa ei ole edes rikkaille. Terveillä elämäntavoilla pienentää riskiä sairastua, joten mitäpä niillä lääkkeillä.


      • Anonyymi

        Heh, duunarihommilla tekee lääkäritason tuloa jos tietää mihin hakeutuu ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, duunarihommilla tekee lääkäritason tuloa jos tietää mihin hakeutuu ;)

        No mihinkäpä duuniin hakeuduit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mihinkäpä duuniin hakeuduit?

        Varmaan teollisuuden puolen kylmäasentajaksi


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe