Voiko tämä olla totta ...
Byrokraattien valtakausi.
Kaverin sanaan ei enää luoteta. Tai no kaverin sanaan ei ole täällä jo toviin luotettu. Hito.
Mutta entä, kun enää ei uskota itse henkilöön, joka itse seisoo siinä silmien edessä ...
Näin täällä yhteiskunnassa alkaa käymään, kun robinhoodin miehet alkavat olla vähissä ...
"
Per-Ericiltä, 77, kysyttiin paperit olutta ostaessa!
30.10.2007 22:31, päivitetty 30.10. 23:12
Jällivaaralainen Per-Eric Henricsson, 77, tyrmistyi supermarketin kassalla Ruotsissa. Mies aikoi ostaa olutta paikallisen eläkeläisyhdistyksen kutsuille, mutta suunnitelmat muuttuivat.
Maitoa ja olutta ostaneelta Henricssonilta vaadittiin Jällivaaran ICA-kaupan kassalla henkilöllisyystodistusta.
- Paperit, myyjä vaati.
- Hei, näet varmaan, että olen yli 18-vuotias, Henricsson vastasi.
Henricsson kertoi käyneensä ICA:ssa vuosikymmenten ajan ja sanoi Aftonbladetille, ettei häneltä ole ikinä kysytty henkilöllisyystodistusta edes viinakaupassa.
Expressenin mukaan kassa soitti Henricssonin inttämisen jälkeen kauppiaalle. Myös tuttu kauppias piti kuitenkin kiinni myyjän vaateista ja oluet jäivät hihnalle.
Radiohaastattelussa toimittaja tokaisi, että Henricssonin lienee syytä pistää lapset olutostoksille.
Jällivaara sijaitsee Norrbottenin läänissä Ruotsin Lapissa.
IS
"
Ei ha ha.
M135
1
389
Vastaukset
- årkhs
saako alaikäisen näköiselle tyypille myydä vaikka henkkarit todistaisikin täysikäisyyden?
(sairaus jonka ansiosta henkilö ei ole kasvanut kunnolla)
saisiko täysikäisen näköiselle tyypille myydä vaikka se olisi alaikäinen (ei vaivauduta tarkistamaan henkkareita tai henkilöllä on sairaus jonka takia hän näyttää vanhemmalta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418