Mitäs huulle?

*tarjoaa kaikille kakkua ja kahveeta, teetä ja mehua...*

Mites on Huun ilta mennyt? tai päivä, tai aamu tai viikko tai mitkä tahansa päiveet`?

eli mitä teille kuuluu?

8

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeitä kuulu

      sade ropisee pihalla.

      • todella kaunista kuuneltavaa... mutta mä odotan jo lunta


    • kakkua ja

      mehua tarjolla; kahviahan mä en juokaan? -En eilen ehtinyt ollakaan huuhaalla, mutta jos säästit vähän tarjottavaa ystävällesi Jasonille, niin olisin kovin iloinen...

      Tosin tarjottavalla ei ole niin väliä, kunhan saan jutella mukavia kanssasi...;)

      • sitä tuol jääkaapissa on vähän... ja *antaa etees uusimman osan Saman Katon alla* Ole hyvä. Se on siinä. Sain vihdoin kirjotettua sen tänne.

        *ylpeä itestään*


      • uudesta jaksosta
        jef kirjoitti:

        sitä tuol jääkaapissa on vähän... ja *antaa etees uusimman osan Saman Katon alla* Ole hyvä. Se on siinä. Sain vihdoin kirjotettua sen tänne.

        *ylpeä itestään*

        ja kiitos siitä, että sain sen uunituoreena...*On pakahtua ylpeydestä;)*

        Tosin uunituoreena en sitä päässyt lukemaan, koska lähdin perjantaina heti töiden jälkeen matkalle, josta palasin vasta ihan äsken.

        *Nauttii jefin tarjouksista samalla ahmien silmillään neljättä osaa...*

        Jess...!!! Olet taas näyttänyt kykysi, hyväää...:)


      • uudesta jaksosta kirjoitti:

        ja kiitos siitä, että sain sen uunituoreena...*On pakahtua ylpeydestä;)*

        Tosin uunituoreena en sitä päässyt lukemaan, koska lähdin perjantaina heti töiden jälkeen matkalle, josta palasin vasta ihan äsken.

        *Nauttii jefin tarjouksista samalla ahmien silmillään neljättä osaa...*

        Jess...!!! Olet taas näyttänyt kykysi, hyväää...:)

        ja sait sinä sen aika uunituoreena. tai no... mitä nyt viime keväänä kirjoitin sen.

        ja emmä nyt noin hyvä ole... usko jo pois... *punastuu ja menee maton alle*


      • jalasta pois
        jef kirjoitti:

        ja sait sinä sen aika uunituoreena. tai no... mitä nyt viime keväänä kirjoitin sen.

        ja emmä nyt noin hyvä ole... usko jo pois... *punastuu ja menee maton alle*

        maton alta...* -Äläpäs nyt ujostele, olet jo nyt hyvätasoinen kirjoittaja, joten ei ole mitään syytä punastella...Ymmärrän toki, että vaatimattomana luonteena sun on vaikea ottaa myönteistä palautetta vastaan nolostumatta...;)

        Niin, siksi uunituoreena, koska sain sen yli kymmenen minuuttia ennen kuin muut huuhaalla...!


      • jalasta pois kirjoitti:

        maton alta...* -Äläpäs nyt ujostele, olet jo nyt hyvätasoinen kirjoittaja, joten ei ole mitään syytä punastella...Ymmärrän toki, että vaatimattomana luonteena sun on vaikea ottaa myönteistä palautetta vastaan nolostumatta...;)

        Niin, siksi uunituoreena, koska sain sen yli kymmenen minuuttia ennen kuin muut huuhaalla...!

        Olen nuori... ja vaatimaton töideni suhteen... eli minulla on oikeuteni punastela *näyttää kieltä*

        Ja olen saanut ihan tarpeeksi huonoa palautetta koulussa, kun en osaa tehdä sitä mitä käsketään, esim Esseiden kirjotus on ylimaalisen vaikea tehtävä mulle... Tai jonkun taulun kopionti... ehei... ei onnistu.

        Ja yritän jatkaa tätä Uunituore-linjaa... jos jaksan/muistan/Ehdin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe