Voihan hattu!

jane.london

Kylmä tulee ja pääasiat hukassa?

Hattu on oiva varuste kylmän varalle.

Oletko hattuihminen?

Minkälaisesta hatusta pidät ja miksi?

Hatuttomat käyttävät jotain muuta päänsuojaa.
Kerrotko mitä ja miksi?

37

1553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hatuton, autoton, mutten asunnoton. Rimmas vain niin kivasti yhteen. Oikeasti käytän paksua villahuivia. :)

• jane.london

ettet ole asunnoton,paitsi olisihan sun kaapinovien valitus saattanut antaa aihetta:D
        No ei ny kai:D
        Mä käytin virkattua villahuivia joskus nuorena,sellaista isoa ja reikästä kuvioo ja hapsut tietty päissä.

• jane.london kirjoitti:

ettet ole asunnoton,paitsi olisihan sun kaapinovien valitus saattanut antaa aihetta:D
        No ei ny kai:D
        Mä käytin virkattua villahuivia joskus nuorena,sellaista isoa ja reikästä kuvioo ja hapsut tietty päissä.

ei se tosin paljoa päätä suojellut, mutta ainakin mukamas näytti saakutin hyvältä eikä tukka mennyt sekasin. Tuon takia en nykyäänkään käytä pipoa vaan huivia.

• jane.london
        Nittaminax kirjoitti:

ei se tosin paljoa päätä suojellut, mutta ainakin mukamas näytti saakutin hyvältä eikä tukka mennyt sekasin. Tuon takia en nykyäänkään käytä pipoa vaan huivia.

sellainen tiiviskin villahuivimalli käytössä.
        Nuoruuden kuvat kertovat jotain muodista.
        Toisilla oli lyhyt vyötärötakki ja mulla sellainen pitkä palttoo ja huivi päässä.
        En muista olinko mä erilainen vai ne toiset;)
        Hyvin mahduttiin kuitenkin olemaan toistemme kanssa.
        Oli mulla sellainen ruusuhuivikin...

• Teemuna

Hattuihminen jos vetää välillä niinkun hatusta.

Oikeesti hatuttaa. Löytyy pipoja, lippiksiä sekä vanha lierihattu joka on mun suosikki ja vielä karvareuhka.

• jane.london

ja hattutemppujenkin tekijöitä vois myös pitää hattuihmisinä:)
        Kannata rajata liikaa...?
        Siis millainen se lierihattu oikein on?
        Karvareuhkasta tulee mieleen kuollut kissa päänlaella:D Kerro nyt tarkemmin.

• Teemuna
        jane.london kirjoitti:

ja hattutemppujenkin tekijöitä vois myös pitää hattuihmisinä:)
        Kannata rajata liikaa...?
        Siis millainen se lierihattu oikein on?
        Karvareuhkasta tulee mieleen kuollut kissa päänlaella:D Kerro nyt tarkemmin.

On sellainen Stetson-tyyppinen, aika kova huopahattu. Tosi kätevä kesällä ja kliffan näkönen. Se karvareuhka on ollu osa jotain punaruskeeta elukkaa, tai sitte sille on antanu henkensä useampi punaruskee elukka, sääli, mutta lämmin se on.

• jane.london
        Teemuna kirjoitti:

On sellainen Stetson-tyyppinen, aika kova huopahattu. Tosi kätevä kesällä ja kliffan näkönen. Se karvareuhka on ollu osa jotain punaruskeeta elukkaa, tai sitte sille on antanu henkensä useampi punaruskee elukka, sääli, mutta lämmin se on.

et kai sä reikäraudallas laittanut punaruskeita vinoonpinoon talven varalle;D

Sit sulla on pakko olla bootsitkin?

• Teemuna
        jane.london kirjoitti:

et kai sä reikäraudallas laittanut punaruskeita vinoonpinoon talven varalle;D

Sit sulla on pakko olla bootsitkin?

On mun kaveri. Reikärautaa käytän jos hiffaan jonkun nokittavan väärillä korteilla.

Kerro sun hattuiluista.

• jane.london
        Teemuna kirjoitti:

On mun kaveri. Reikärautaa käytän jos hiffaan jonkun nokittavan väärillä korteilla.

Kerro sun hattuiluista.

punaruskeella silmät?

Jahas vai pokerimiehiä sitä ollaan:D

Jos käytän jotain niin huivia.
        Kiedon sen pään yli ja kaulan ympäri niskan taakse kiinni.
        Tuossa just Miisulle vastasin,että tykkään baskereista..siis sellasista kudotuista.

• Teemuna
        jane.london kirjoitti:

punaruskeella silmät?

Jahas vai pokerimiehiä sitä ollaan:D

Jos käytän jotain niin huivia.
        Kiedon sen pään yli ja kaulan ympäri niskan taakse kiinni.
        Tuossa just Miisulle vastasin,että tykkään baskereista..siis sellasista kudotuista.

Vaikka sitä sillä silmällä kuinka tsiigais.

Juu pokkaa ja sököö silloin tällöin äijäenergialla. Tytöistä me puhutaan kauniisti.

Hei mä näen sut punaisessa ranskalaisessa avoautossa kesäpäivänä välimeren rantamaisemissa valkoinen huivi just silleen kun kuvailit. Miltäs kyyti maistuu.

• jane.london
        Teemuna kirjoitti:

Vaikka sitä sillä silmällä kuinka tsiigais.

Juu pokkaa ja sököö silloin tällöin äijäenergialla. Tytöistä me puhutaan kauniisti.

Hei mä näen sut punaisessa ranskalaisessa avoautossa kesäpäivänä välimeren rantamaisemissa valkoinen huivi just silleen kun kuvailit. Miltäs kyyti maistuu.

silmillä loppupeleissä mrrr..

Toisin sanoen pokeri-illoissa ei puhuta naisista ollenkaan:D

Romanttinen näky kerrassaan.
        Voitko mitenkään siirtää näkyä esim. Sörnäisten rantatielle...mä voin vaikka vilkuttaa sulle ´bluuböördin´ ikkunasta:))

• Teemuna
        jane.london kirjoitti:

silmillä loppupeleissä mrrr..

Toisin sanoen pokeri-illoissa ei puhuta naisista ollenkaan:D

Romanttinen näky kerrassaan.
        Voitko mitenkään siirtää näkyä esim. Sörnäisten rantatielle...mä voin vaikka vilkuttaa sulle ´bluuböördin´ ikkunasta:))

Helppo siirtää näkymää vauhtitielle, niin tuttu se on, eikä sieltä ole kotikonnuille kuin -luikaus. Täytyypi alkaa 'luupäitä' seuraamaan, jos vaikka käsi jostain niistä heilahtaisi.

• jane.london
        Teemuna kirjoitti:

Helppo siirtää näkymää vauhtitielle, niin tuttu se on, eikä sieltä ole kotikonnuille kuin -luikaus. Täytyypi alkaa 'luupäitä' seuraamaan, jos vaikka käsi jostain niistä heilahtaisi.

Hyvä jos luupää talven yli kestää.
        Saattaa olla niin,että joudunkin heiluttamaan valkoista lippua:)

Nyt maatemenox,aamulla aikainen herätys!

• Teemuna
        jane.london kirjoitti:

Hyvä jos luupää talven yli kestää.
        Saattaa olla niin,että joudunkin heiluttamaan valkoista lippua:)

Nyt maatemenox,aamulla aikainen herätys!

Ai että stadilaisuuden. No sehän meitä yhdistää, eikö?

• yxitypy evk

se vinhan näköistä kun hattu päässä viuhtosin menemään joko kävellen tai pyörällä, kuten mulla tapana liikkua :=))

En ole hattuihminen tyyliltäni lainkaan.
      Talvella joku pipo, tai myssy. Kesällä paljain päin.

Mutta mä lähären ny Tampereelle.
      Hyvät viikonloput ja pärjäilkää :=))

• jane.london

ettei pääs palennu vieraas kaupungis;)
        Hyvää matkaa sulle.

• MyNicki

löytyy pipon alta, mut sit voi aina keskustella siitä, et tuleeko ne näkyviin :)))

Tää oli kyllä niin hattumainen juttu, et pipokin ihmettelee, mut eise kireydestä johdu eikä kylmyydestä ja se väljyyskin pipon..
      Mä oon aina ihmetellyt sitä, et miksi mä pipolla pakkasella tyhjyyttä suojelen, taidanpa siirtyä hattuun hattunaiseen..eiku hattumaiseen :)

Ja sinulle sitä...niih tätä iltaa, mut koolla se alkaa, mut ei sillä koolla, vaan silla kauniilla :)

• jane.london

sua,niin ne löytyykin... kolmen koon kaunis:)

Laittaisit silinterihatun päähän,jos haluat vaikuttavuutta ja tyhjyydellekin on sitten tilaa.

Hattunaisia on paljon...varo sinä!!

Hattumaisen kaunista iltaa sullekin:)

• waik ei se auta ko piä on jo monasti jäätynyt :=)
      ja kesäisin shohei raid kakkonen :=)
      ei kuulema saa kesäisin olla ilman?

• jane.london

on sitten se mikä mällää hyvin.
        Suojaa lopulliselta jäätymiseltä ja antaa kesällekin suojan.
        Mä en voi kutoa sisäistä pipaa..kaikkien täytyy ihan itte ottaa itteensä huomioon:D

• jane.london kirjoitti:

on sitten se mikä mällää hyvin.
        Suojaa lopulliselta jäätymiseltä ja antaa kesällekin suojan.
        Mä en voi kutoa sisäistä pipaa..kaikkien täytyy ihan itte ottaa itteensä huomioon:D

ole peilipintaa :=)

• jane.london
        A.DONIS kirjoitti:

ole peilipintaa :=)

olis se kuitenkin aika makee näky!!
        Taidanpa tässä alkaa neuloa pipaa....saakohan askarteluliikkeestä sellaisia ommeltavia heijastavia jotain...?

• JudgeCooper

en pese tukkaa. Kiiltoaine tuuheuden seassa on sopiva alle 20 asteen pakkasilla. Jos ilma hyytyy enemmän, en mene ulos.

• jane.london

tarkoitatko sitä omaa rasvaa??

Taidat olla aikamoinen pörröpää:0
        Pörröpäiden ei tarvitsekaan mennä ulos pakkasten paukkuessa,saap pörröttää vaan pörröä sisätiloissa...vai?:D

• jane.london
        jane.london kirjoitti:

tarkoitatko sitä omaa rasvaa??

Taidat olla aikamoinen pörröpää:0
        Pörröpäiden ei tarvitsekaan mennä ulos pakkasten paukkuessa,saap pörröttää vaan pörröä sisätiloissa...vai?:D

tai käytätkö Suavea?
        Tarkoititko sellaista vesikampaus lookkia?

• käytä mitään hattuja,pipoja tai huiveja.Pakkasilla voin takin hupun lyödä päähän ja sillä oon selvinny...Muutes menee tukka sekasin..;)

• jane.london

kaikki hyvin:)

Totta.Jos pakkasella ottaa hatun tai minkä hyvänsä pois päästä sisätiloihin mentäessä,niin taatusti sätii kipinöitä loppupäivän ja tukka on kuin lehmän nuolema;D

Eniten tykkäisin käyttää sellaista kudottua baskeria..niistä mä olen aina tykännyt.

• jane.london kirjoitti:

kaikki hyvin:)

Totta.Jos pakkasella ottaa hatun tai minkä hyvänsä pois päästä sisätiloihin mentäessä,niin taatusti sätii kipinöitä loppupäivän ja tukka on kuin lehmän nuolema;D

Eniten tykkäisin käyttää sellaista kudottua baskeria..niistä mä olen aina tykännyt.

hiuksissa on muuteski tekemistä,ettei ne lätsähdä..Enhän mä silloin mitenkään voi lyödä vielä pipoa siihen päähän..:))
        Toisaalta toi huppuhan on tosi lämmin,ku sekin on toppakangasta...eikä se liimaudu kiinni..

• jane.london
        mii-su kirjoitti:

hiuksissa on muuteski tekemistä,ettei ne lätsähdä..Enhän mä silloin mitenkään voi lyödä vielä pipoa siihen päähän..:))
        Toisaalta toi huppuhan on tosi lämmin,ku sekin on toppakangasta...eikä se liimaudu kiinni..

murheenkryyni nuo hiukset.
        Huppu on hyvä keksintö ainakin nykyajan vaatteissa.Muistatkos kun tuulipuvut tulivat markkinoille? Ne sellaiset vuorettomat;D

• jane.london kirjoitti:

murheenkryyni nuo hiukset.
        Huppu on hyvä keksintö ainakin nykyajan vaatteissa.Muistatkos kun tuulipuvut tulivat markkinoille? Ne sellaiset vuorettomat;D

ei kannata kysyä mitään vanhoja,ku hyvä että muistan eilisen päivän..:DDD

Terveisin Ennenaikaisesti dementoitunut kirjoittaja..;))

• mayanna

ei sovi yhteen perinteisten pipojen kanssa. Niillä on taipumus hiippailla yhä ylemmäs ja ylemmäs ja lopulta plopsahtaa pois päästä. Sellainen nauhallinen malli pysyy paremmin :)

Oikeesti kuljen liina päässä melkein kesät talvet. Tai sitten joku huoleton lätsä, mitä ei niin tarvitse asetella, lätätä päähän vaan harvojen hapsien peitoksi. Mun hiukset on epätoivoiset!

• jane.london

kertoa sun hiuksille tarinoita:)

Sama vika mulla noiden pipojen kanssa ja enkä mä kyllä kehtaa laittaa naruja kaulan alle.
        Ootkos koskaan nähnyt ku laitetaan hiuksiin raitoja sellaisen raidotusmyssyn avulla;D
        Kato ny siinä sitte peiliin...

• mayanna
        jane.london kirjoitti:

kertoa sun hiuksille tarinoita:)

Sama vika mulla noiden pipojen kanssa ja enkä mä kyllä kehtaa laittaa naruja kaulan alle.
        Ootkos koskaan nähnyt ku laitetaan hiuksiin raitoja sellaisen raidotusmyssyn avulla;D
        Kato ny siinä sitte peiliin...

mullakin sellainen kumi ollut päässä. Ja ne virkkuukoukut sattuu!!!

Eikä mulla ne narut ole kaulan alla kiinni :D

Ylioppilaslakissakin on muuten kuminauha.. tai oli ainakin ennen! Se on siinä lipan päällä, arvaa vaan pelleiltiinkö joskus porukalla ja vedettiin ne leuan alle piruuttamme!

• jane.london
        mayanna kirjoitti:

mullakin sellainen kumi ollut päässä. Ja ne virkkuukoukut sattuu!!!

Eikä mulla ne narut ole kaulan alla kiinni :D

Ylioppilaslakissakin on muuten kuminauha.. tai oli ainakin ennen! Se on siinä lipan päällä, arvaa vaan pelleiltiinkö joskus porukalla ja vedettiin ne leuan alle piruuttamme!

vappua varten ja toukokuun tuuliin tehty;)
        Kumminauha haurastuu ajan myötä ja niin naamaritkin!

• kahjovaakutin

hattua muuten kuin koiraa ulkoiluttaessani, siis talvipakkasella vetäisen pipon tai karvareuhkan päähäni ja toivon ettei kukaan näe. Muuten käytän korvaläppiä, aivan oikein, sellaisia läpysköjä ettei tukka mene lyttyyn. Mulla kun on se littana kohta takaraivossa.

• jane.london

selälläs:)

Korvaläpät on ihan kätevät,mutta kun ne ottaa pois päästä niin eikö tunnukkin loppupäivän siltä,että ne olis päässä aina vaan;D

Haukulle terveisiä:D

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4556
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2089
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1492
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1472
    5. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      165
      1468
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      258
      1257
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1174
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1112
    9. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      1037
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      63