Kuinka hyvin muovipuskureita voi korjata. Tuli nimittäin hankittua jostain (?) Muutama "kiva" naarmu takapuskuriin... Osaako kukan kertoa, paljonko maksaa ja saako ne naarmut kuinka hyvin piiloon? Puskuri on korin värinen. Kiitos etukäteen.
Puskurin korjaus
4
598
Vastaukset
- juu
hyvin piiloon jos osaa homman.
eli ei sitä jälkeenpäin huomaa että korjailtu on jos hyvin tekee ja tekijät pyytelee 200 ekua- musta puskuri
mulla oli etu puskurissa jotain naarmuja, mustaa vahaa hinkkaa päälle niin ei näy. tosin joutuu uusii tapahtuman jokaisen pesun jälkeen, liukenee nimittäin pois.
mut halvalla pääsee kun vaha maksaa n 10e tönikkä - Juuso
..joku sanoa missä kannattaisi korjauttaa puskurin Turun seudulla? Omassa takapuskurissa on halkeama, johon ei enää tuo vaha oikein pure =/ Olen nähnyt/kuullut että puskurivaurioita voidaan "hitsata" kuntoon, missä ko. touhua osataan tehdä ja mitä maksaa?
- musta puskuri
Mulla oli etupuskurissa jotain kulumaa, liekö johonkin kaiteeseen hipaissut tms. että naarmuja tuli.
Mustalla vahalla sai hyvin piiloon! joutuu tosin uusii joka pesun jälkeen, likenee nimittäin pois.. mut eipä maksa kuin 15e vuoden satsit.
-Peilin umpiossa oli kiven jälkiä, rekkarista maalin numerokoodi ja jälleenmyyjältä ostamaan maali puikko. Tussin kokoinen setti itse paikkailuun n 20e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468