Elikkä olen syönyt jo monta vuotta imovane unettomuuteen ja tullut siihen riippuvaiseksi. Enää ei yksi pilleri auta. Miten pääsen imovanesta kokonaan eroon? Voisikohan imovanen rinnalle ottaa jonkun muun lääkkeen? Olen silloin tällöin ottanut imovanen kanssa tenoxia ja silloin nukuin kuin tukki, mutta tenox on myös bentso ja yhdessä riippuvuus kai lisääntyy? Mutta jos en ota imovanea ollenkaan, niin seuraavana päivänä olo tuntuu ahdistuneelta. Voiko johtua vieroitusoireista? kauhealta tuntuu olla riippuvainen!!
Unilääkkeen pitkäaikaiskäyttö
......
3675
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Vaihada unilääke välillä sellaiseen, jossa on eri vaikuttava aine. Jos on kertakaikkinen pakko syödä unilääkkeitä.
Vajaa vuoden syönyt imovania. Elämmän tilanne muuttui paremmaksi. Tein kunnon lenkin ennen nukkumaanmenoa. siis olin väsynyt. en tarvinnu lääkitystä. Siitä se lähtee.
takia lääkäri on määrännyt sinulle unilääkettä? Eikö hän osaa muuta? Eikö lääkärisi ole kuullut TIETEESTÄ mitään?