Käydään

koripalloa katsamassa

Käydään katsomassa Lapualla koripalloa, on pelit lauantaina ja pyhänä. Omia pitää tukea.

7

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teillähän menee aika siihen urheilun tukemiseen, ei ihme jos ootta ulkoistanu oikean työnteon venäläisille ja keskittyny vaan tukemaan urheilua katsomalla sitä.

• pitää olla aikaa

Pyhänä pitää olla aikaa harrastuksille. Kuten katsoa pelejä, käydä kirkossa, naisissa/miehissä Sukulaisissa, ulkoilla.

• pitää olla aikaa kirjoitti:

Pyhänä pitää olla aikaa harrastuksille. Kuten katsoa pelejä, käydä kirkossa, naisissa/miehissä Sukulaisissa, ulkoilla.

pakkaa olla aina noita kannustavia "osanottoja" joku vaatimassa. Milloin pesäpalloa, milloin koripalloa tai sitten pitäisi mennä katsomaan paineja. Aina kuitenkin on avunpyynnöissä vaatimus tukemisesta, vaikka sellaiset lajit saisi kuolla, jotka oikeasti ei kiinnosta ihmisiä:D

• pitää tukea
        mave kirjoitti:

pakkaa olla aina noita kannustavia "osanottoja" joku vaatimassa. Milloin pesäpalloa, milloin koripalloa tai sitten pitäisi mennä katsomaan paineja. Aina kuitenkin on avunpyynnöissä vaatimus tukemisesta, vaikka sellaiset lajit saisi kuolla, jotka oikeasti ei kiinnosta ihmisiä:D

"Loppujen lopuksi ei meillä ihmisillä ole kuin toinen toisemme ja poliisi". Artturi Sakari Reinikainen. Siksi !

• I.Vaaja
        mave kirjoitti:

Lapuan Korikobrien pelejä käy katsomassa 600-800 katsojaa per peli. Tunnelma peleissä on mahtava. Ymmärrän kauhavalaisen kateuden.

• I.Vaaja kirjoitti:

Lapuan Korikobrien pelejä käy katsomassa 600-800 katsojaa per peli. Tunnelma peleissä on mahtava. Ymmärrän kauhavalaisen kateuden.

Ja sitten me ollaa kateellisia pesäpallosta ja painista. Tuskin vain, me tykätään liikkua ennemmin itse, kuin lihottaa sitä katsomoissa esiintyvää pallomahaa.

• liikuttaisiinkin
        mave kirjoitti:

Ja sitten me ollaa kateellisia pesäpallosta ja painista. Tuskin vain, me tykätään liikkua ennemmin itse, kuin lihottaa sitä katsomoissa esiintyvää pallomahaa.

Sinäpä sen mave sanoit. Mutta kun me kauhavalaisetkaan ei liikuta yhtään enempää, vaan ihraa liikkuu katukuvassa luvattoman paljon. Läski siis löllyy. Lölyy se muuallakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4182
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2285
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2136
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1952
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      394
      1744
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1337
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe