Kertokaahan seinäjokiset kuka tai ketkä tekee parasta jälkeä ihoon tai reikiä...
tatska ja lävärit
10
867
Vastaukset
- kolloo
lue ny vähä hiiva taaksepäin näitä ketjuja, löytynee ihan siitä kirppiskeskutelujen läheltä.....
- käydä
Devils tail tattoon sekä Fleetlinen sivuilla katsomas minkälaisia tatskoja/lävistyksiä ovat tehneet.
Huomaat kyllä ettei kannata mennä kumpaakaan, ainakaan tatuointia ottamaan. Mene Needles pointiin Vaasaan! - otettu Seinäjoella
Devilsis. Tekijällä oli huono päivä,sillä kuvan se hutas mun ihoon vajaassa 10minuutissa, ja niin surkeaa jälkeä tuli, et kuukausi siitä kävin korjaamassa kuvan Tampereella.
En ymmärrä kuinka tuollasia huonoja tatuoijia voi edes olla, ne kun tekee ihmisille niin "lopullista työtä, niin se työ pitäis myös tehdä huolellisesti.
Tatuoinnin kannattaa mennä ottamaan johonki muualle.
Lävistykset Devilsis tekee ihan eri tyyppi, ja ystäväni ovat olleet häneen tyytyväisiä. ne ole jo poissa muodista
- jhugdkb
Tatuoinnit ei ole muotia koskaan ollutkaan! Tatuointeja otetaan koska halutaan koristaa itseään.Oman itsensä takia, eikä niitä ihmisiä kiinnosta mitä muut ajattelee.
Itseltäni löytyy pari tatskaa, jotka kannan ylpeydellä nyt ja aina. Kukaan ulkopuolinen ei edes tiedä mitä kuvat kertovat Mulle, niillä on suurempikin merkitys kuin pelkkä Kuva.
EI-tatuoidut ihmiset ei vaan ymmärrä tätä asiaa, joten He voisivat pitää nämä Maven kaltaiset "viisaat" mielipiteet omana tietonaan!!! jhugdkb kirjoitti:
Tatuoinnit ei ole muotia koskaan ollutkaan! Tatuointeja otetaan koska halutaan koristaa itseään.Oman itsensä takia, eikä niitä ihmisiä kiinnosta mitä muut ajattelee.
Itseltäni löytyy pari tatskaa, jotka kannan ylpeydellä nyt ja aina. Kukaan ulkopuolinen ei edes tiedä mitä kuvat kertovat Mulle, niillä on suurempikin merkitys kuin pelkkä Kuva.
EI-tatuoidut ihmiset ei vaan ymmärrä tätä asiaa, joten He voisivat pitää nämä Maven kaltaiset "viisaat" mielipiteet omana tietonaan!!!oli niin kivaa olla "cool", kun aikoinaan lävistykset liitettiin huoriin ja merimiehiin. Lävistyksillä ja tatuoinneilla sai katu-uskottavuutta. jota wannabe-rikolliset ja tuhmat tytöt kaipaisi. Alamäki alkoi, kun kiteeläinen eläkkeellä oleva karjakko päätti ottaa kanssa tatskan ja silloin loppui tatskojen uskottavuus. Useimmat naiset ei tarvitsisi niitä tatuointeja tai lävistyksiä, vaan kunnon plastiikka-operaatio. Minä-kuvan voit muodostaa ihan ilman niitä tatuointeja, mutta mikäli sinulla on itsetunto ongelmia ja olet nainen, niin laita hakemus mulle:D
- 2007 vuoteen
mave kirjoitti:
oli niin kivaa olla "cool", kun aikoinaan lävistykset liitettiin huoriin ja merimiehiin. Lävistyksillä ja tatuoinneilla sai katu-uskottavuutta. jota wannabe-rikolliset ja tuhmat tytöt kaipaisi. Alamäki alkoi, kun kiteeläinen eläkkeellä oleva karjakko päätti ottaa kanssa tatskan ja silloin loppui tatskojen uskottavuus. Useimmat naiset ei tarvitsisi niitä tatuointeja tai lävistyksiä, vaan kunnon plastiikka-operaatio. Minä-kuvan voit muodostaa ihan ilman niitä tatuointeja, mutta mikäli sinulla on itsetunto ongelmia ja olet nainen, niin laita hakemus mulle:D
Unohda mitä ENNEN oli, ja ajattele/ elä tätä nykyhetkeä!!!!
Tatuoinnit ei ole ollu mitään ns muotia viimeiseen 40 vuoteen, siitä ajasta en tiedä mitään, eikä kiinnosta!
Itsetunto ongelmia en ole koskaan kärsinyt, joten turha alata vetämään tuollaisia kaukaa haettuja juttuja tähän.
Et voi millään ymmärtää, sillä et ole kenties koskaan tuntenut tarvetta ikuistaa jotakin iholle, jotakin millä on merkitystä loppuelämän!!! 2007 vuoteen kirjoitti:
Unohda mitä ENNEN oli, ja ajattele/ elä tätä nykyhetkeä!!!!
Tatuoinnit ei ole ollu mitään ns muotia viimeiseen 40 vuoteen, siitä ajasta en tiedä mitään, eikä kiinnosta!
Itsetunto ongelmia en ole koskaan kärsinyt, joten turha alata vetämään tuollaisia kaukaa haettuja juttuja tähän.
Et voi millään ymmärtää, sillä et ole kenties koskaan tuntenut tarvetta ikuistaa jotakin iholle, jotakin millä on merkitystä loppuelämän!!!viimeisen kymmenen vuoden aikana tatskat on yleistynyt hirvittävästi. Mikään ei ole irvokkaampaa , kuin ryhävalaan kokoinen nainen, jolla on olkavarressa tatska. Tatuoinnit ei ole enää IN vaan alkavat olla jo OUT, mutta minkäs teet kun ne on ikuisia. Parempi olisi jos varaisit ajan psykiatrilta ja yhdessä etsisitte syytä tuohon pakkomielteenomaiseen kaipuuseen koristella kehoasi.
- jälkeä
Fleetline Tattoossa. Olen edelleenkin ottamaani tatuointiin tyytyväinen. Kuva on todella siisti ja värit säilyneet. Myöskin saamani palvelu oli hyvää jaammattitaitoista tarkkoine hoito-ohjeineen. Suosittelen.
- reikää
Fleetlinen Timppa tehnyt ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Ammattitaitoista ja asiantuntevaa palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850