Ihminen ON apina.
Ihminen ei ole KEHITTYNYT apinasta
7
486
Vastaukset
- pitkälti
paikkansa ainakin kreationistien kohdalla!
Jo Linné luokitteli ihmisen ja simpanssin hyvin liki toisiaan, taisipa mennä simpanssi homo -lajiksi?
Ihminen on kädellinen, kehittynein apinalaji.
- on kehittyneempi
Geenitutkimus todistaa että simpanssi on kehittynyt enemmän sukulinjojen eriytymisen jälkeen. Ei ole ihmisapinaa karvoihin katsominen!
- kehittyneimpiä
on kehittyneempi kirjoitti:
Geenitutkimus todistaa että simpanssi on kehittynyt enemmän sukulinjojen eriytymisen jälkeen. Ei ole ihmisapinaa karvoihin katsominen!
Myös nenäapinat riitelevät, mutta ne sopivat riitelyt orgioilla. Nenäapinat ovat selkeästi kehittyneempiä kuin ihmiset.
:);):)
- Huns Votti
Eihän tieteentekijöiden keskuudessa ole väitettykään, että ihminen olisi kehittynyt apinasta, vaan että ihmisellä ja apinalla on sama esi-isä, josta ne ovat eriytyneet omiksi lajeikseen.
- väärin
Ihminen ei ole apinoista erillinen entiteetti. Ihminen on apina, simpanssi on apina, molemmilla on yhteinen esimuoto joka oli apina... ihminen ei ole koskaan lakannut olemasta apina sen enempää kuin muutkaan apinat. Samoin kuin ihminen ei ole lakannut olemasta nisäkäs tai eläin.
Ja semmoista lajia ei olekaan kuin "apina".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283